H Ελλάδα παίρνει F35: Τα ταξίδια Παναγιωτόπουλου, Φλώρου στις ΗΠΑ τον Ιούλιο - Όλες οι λεπτομέρειες
Τα επόμενα βήματα για την προμήθεια των 20+20 αεροσκαφών μετά το επίσημο αίτημα της Αθήνας
Στο επίσημο ταξίδι του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου στις ΗΠΑ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 18-20 Ιουλίου 2022, αλλά και στο προηγηθέν κατά μία εβδομάδα (11 Ιουλίου 2022) επίσης στην Ουάσινγκτον του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνου Φλώρου, αναμένεται να συζητηθούν – σε διαφορετικό επίπεδο η κάθε μία – όλες οι λεπτομέρειες της απόκτησης 20 F -35 από την Ελλάδα για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών της Πολεμικής Αεροπορίας, ενώ ήδη δρομολογούνται ραγδαίες εξελίξεις επί του θέματος.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν «ξαφνικά» και αμέσως μετά την ανακοίνωση των συναντήσεων του ΥΕΘΑ στη Μαδρίτη με τους ομολόγους τους της Γερμανίας και της Βρετανίας, έχει ήδη συνταχθεί και ετοιμαστεί η επίσημη «Επιστολή Αιτήματος» (Letter of Request/LOR) που θα αποσταλεί από ελληνικής πλευράς, αμέσως μετά την επιστροφή του ΥΕΘΑ από τη Μαδρίτη, από την αρμόδια Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ) του ΥΠΕΘΑ.
Στην προαναφερθείσα LOR, ζητούνται πληροφορίες και η δέσμευση 20 μαχητικών της εκδόσεως F-35A, δηλαδή της εκδόσεως που χρησιμοποιείται από τις αεροπορικές δυνάμεις για χρήσεις από συμβατικά αεροδρόμια ξηράς, ενώ υπάρχει και η πρόνοια για μελλοντική άσκηση του «δικαιώματος προαιρέσεως» (option) για άλλα 20.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν «ξαφνικά» και αμέσως μετά την ανακοίνωση των συναντήσεων του ΥΕΘΑ στη Μαδρίτη με τους ομολόγους τους της Γερμανίας και της Βρετανίας, έχει ήδη συνταχθεί και ετοιμαστεί η επίσημη «Επιστολή Αιτήματος» (Letter of Request/LOR) που θα αποσταλεί από ελληνικής πλευράς, αμέσως μετά την επιστροφή του ΥΕΘΑ από τη Μαδρίτη, από την αρμόδια Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ) του ΥΠΕΘΑ.
Στην προαναφερθείσα LOR, ζητούνται πληροφορίες και η δέσμευση 20 μαχητικών της εκδόσεως F-35A, δηλαδή της εκδόσεως που χρησιμοποιείται από τις αεροπορικές δυνάμεις για χρήσεις από συμβατικά αεροδρόμια ξηράς, ενώ υπάρχει και η πρόνοια για μελλοντική άσκηση του «δικαιώματος προαιρέσεως» (option) για άλλα 20.