Καραγιάννης: Εντός χρονοδιαγράμματος το Μετρό Θεσσαλονίκης
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «είναι η πρώτη φορά που μία κυβέρνηση έχει συνολικό σχεδιασμό παρεμβάσεων στη Θεσσαλονίκη
Στην πορεία υλοποίησης του μεγάλου πακέτου έργων της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, ανακοινώνοντας ότι σήμερα, Τετάρτη, βγαίνει ο διαγωνισμός για τον Φορέα Συντήρησης και Λειτουργίας του Μετρό.
Ο κ. Καραγιάννης έκανε λόγο, σε συνέντευξη του στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» για «πολύ μεγάλη πρόοδο στην υλοποίηση του Μετρό Θεσσαλονίκης» καθώς με τον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για τον Ιδιωτικό Φορέα που θα αναλάβει τη Συντήρηση και τη Λειτουργία του Μέσου κλείνει και η τελευταία εκκρεμότητα.
«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη με πάρα πολλές καινοτομίες» τόνισε και ξεκαθάρισε ότι «η τιμολογιακή πολιτική είναι ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και θα καθορίζεται πάντα υπέρ των πολιτών, ενώ τα έσοδα από τα εισιτήρια θα πηγαίνουν στο ελληνικό Δημόσιο».
«Επιλέξαμε να προχωρήσουμε μέσω του μοντέλου των ΣΔΙΤ γιατί στη συμφωνία που θα προκύψει μετά από διεθνή διαγωνισμό θα μπουν συγκεκριμένοι αυστηροί όροι για τη λειτουργία του Μετρό και δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις» εξήγησε.
Ο Υφυπουργός Υποδομών ανακοίνωσε, παράλληλα, ότι «ο σταθμός στη Βενιζέλου έχει ήδη αρχίσει να κατασκευάζεται και το έργο του Μετρό εξελίσσεται με βάση το χρονοδιάγραμμα».
Σε ό, τι αφορά το FlyOver, ο Υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι «υπάρχει πρόοδος και σε αυτό το σημαντικό έργο καθώς η σύμβαση με τον ανάδοχο πηγαίνει στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο με στόχο να την υπογράψουμε έως τα μέσα του Οκτωβρίου» και πρόσθεσε ότι «εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια προκειμένου να αρχίσει η κατασκευή».
Αναφερόμενος στη σύνδεση του λιμανιού της πόλης, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «στις αρχές του 2023, μέσα στο α’ τετράμηνο, θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα και για τον Προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης».
Ειδικά για τον Προαστιακό στα δυτικά της πόλης τόνισε ότι «το Μέσο θα φτάνει μέχρι τη Σίνδο, ενώ θα εξυπηρετεί και τα ΤΕΙ».
«Πρώτη φορά μία κυβέρνηση έχει συνολικό σχεδιασμό παρεμβάσεων στη Θεσσαλονίκη»
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «είναι η πρώτη φορά που μία κυβέρνηση έχει συνολικό σχεδιασμό παρεμβάσεων στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα από την πλευρά μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υλοποιούμε ένα μεγάλο πρόγραμμα έργων που προχωράει με βάση το χρονοδιάγραμμα».
Μάλιστα, ο Υφυπουργός Υποδομών επέμεινε στο ζήτημα των χρονοδιαγραμμάτων σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση, το αντίθετο, έστω και σε μικρές μάχες που δεν κρίνουν τον συνολικό πόλεμο, κερδίζουμε. Σας φέρνω για παράδειγμα το “ορφανό χιλιόμετρο” της Ποτίδαιας και το Θέρμη – Γαλάτιστα, που είναι μικρότερα έργα αλλά δημοπρατήθηκαν, ολοκληρώθηκαν και παραδίδονται στους πολίτες από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, νωρίτερα από τα χρονοδιαγράμματά τους».
Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε: «Μιλάω και ως Θεσσαλονικιός, δεν μπορεί να φταίει για όλα το “αθηναϊκό κατεστημένο” και αναφέρομαι στη βιομηχανία προσφυγών, που ξαφνικά όλοι είμαστε ειδικοί. Τα έργα υποδομών θέλουν σοβαρότητα, λίγα λόγια και πολλή δουλειά. Με συνέπεια αυτό κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε».
Ο κ. Καραγιάννης έκανε λόγο, σε συνέντευξη του στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» για «πολύ μεγάλη πρόοδο στην υλοποίηση του Μετρό Θεσσαλονίκης» καθώς με τον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για τον Ιδιωτικό Φορέα που θα αναλάβει τη Συντήρηση και τη Λειτουργία του Μέσου κλείνει και η τελευταία εκκρεμότητα.
«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη με πάρα πολλές καινοτομίες» τόνισε και ξεκαθάρισε ότι «η τιμολογιακή πολιτική είναι ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και θα καθορίζεται πάντα υπέρ των πολιτών, ενώ τα έσοδα από τα εισιτήρια θα πηγαίνουν στο ελληνικό Δημόσιο».
«Επιλέξαμε να προχωρήσουμε μέσω του μοντέλου των ΣΔΙΤ γιατί στη συμφωνία που θα προκύψει μετά από διεθνή διαγωνισμό θα μπουν συγκεκριμένοι αυστηροί όροι για τη λειτουργία του Μετρό και δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις» εξήγησε.
Ο Υφυπουργός Υποδομών ανακοίνωσε, παράλληλα, ότι «ο σταθμός στη Βενιζέλου έχει ήδη αρχίσει να κατασκευάζεται και το έργο του Μετρό εξελίσσεται με βάση το χρονοδιάγραμμα».
Στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει και Μετρό και αρχαία
«Στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει και Μετρό και αρχαία, όπως έχουμε δεσμευτεί» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.Σε ό, τι αφορά το FlyOver, ο Υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι «υπάρχει πρόοδος και σε αυτό το σημαντικό έργο καθώς η σύμβαση με τον ανάδοχο πηγαίνει στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο με στόχο να την υπογράψουμε έως τα μέσα του Οκτωβρίου» και πρόσθεσε ότι «εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια προκειμένου να αρχίσει η κατασκευή».
Αναφερόμενος στη σύνδεση του λιμανιού της πόλης, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «στις αρχές του 2023, μέσα στο α’ τετράμηνο, θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα και για τον Προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης».
Ειδικά για τον Προαστιακό στα δυτικά της πόλης τόνισε ότι «το Μέσο θα φτάνει μέχρι τη Σίνδο, ενώ θα εξυπηρετεί και τα ΤΕΙ».
«Πρώτη φορά μία κυβέρνηση έχει συνολικό σχεδιασμό παρεμβάσεων στη Θεσσαλονίκη»
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «είναι η πρώτη φορά που μία κυβέρνηση έχει συνολικό σχεδιασμό παρεμβάσεων στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα από την πλευρά μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υλοποιούμε ένα μεγάλο πρόγραμμα έργων που προχωράει με βάση το χρονοδιάγραμμα».
Μάλιστα, ο Υφυπουργός Υποδομών επέμεινε στο ζήτημα των χρονοδιαγραμμάτων σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση, το αντίθετο, έστω και σε μικρές μάχες που δεν κρίνουν τον συνολικό πόλεμο, κερδίζουμε. Σας φέρνω για παράδειγμα το “ορφανό χιλιόμετρο” της Ποτίδαιας και το Θέρμη – Γαλάτιστα, που είναι μικρότερα έργα αλλά δημοπρατήθηκαν, ολοκληρώθηκαν και παραδίδονται στους πολίτες από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, νωρίτερα από τα χρονοδιαγράμματά τους».
Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε: «Μιλάω και ως Θεσσαλονικιός, δεν μπορεί να φταίει για όλα το “αθηναϊκό κατεστημένο” και αναφέρομαι στη βιομηχανία προσφυγών, που ξαφνικά όλοι είμαστε ειδικοί. Τα έργα υποδομών θέλουν σοβαρότητα, λίγα λόγια και πολλή δουλειά. Με συνέπεια αυτό κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε».