Γιώργος Καραγιάννης: Θα βελτιωθεί το κυκλοφοριακό με τη Γραμμή 4 του Μετρό και τις επεκτάσεις σε Πειραιά-Iλιον
Δίνοντας την ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι με τη Γραμμή 4 του Μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους»
O υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας το πρωί της Παρασκεύης στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ 100,3 αναφέρθηκε στη σημασία της ανάπτυξης της Γραμμής 4 του Μετρό και του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων.
Ειδικότερα,στην «παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για την κατασκευή του σταθμού στα Εξάρχεια» ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «η πλατεία Εξαρχείων έχει έκταση 2.984 τ.μ. και ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, αφού κατασκευαστεί ο σταθμός, είναι 243 τ.μ.».
Ο υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι «για πρώτη φορά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεργάζεται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ένα μεγάλο έργο και συγκεκριμένα, υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Δήμο Αθηναίων σύμφωνα με το οποίο θα φυτευθούν 2000 δέντρα επιπλέον αυτών που προβλέπονταν». Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «θα υλοποιηθούν αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί για την αισθητική αναβάθμιση όλων των πλατειών στις οποίες θα κατασκευαστούν σταθμοί μετρό».
Με τη Γραμμή 4 του Μετρό 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους
«Ακόμα μία πρωτοτυπία της Γραμμής 4 είναι ότι οι σταθμοί γίνονται μικρότεροι, ενώ ένα σημαντικό μέρος της εκσκαφής θα γίνει υπόγεια προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη μικρότερη δυνατή όχληση των περίοικων και των επαγγελματιών» πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.
Συμφώνησε με το σχετικό σχόλιο ότι η νέα γραμμή μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή», καθώς θα βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, ωστόσο, όπως είπε «στο Παρίσι υπάρχουν 4 σταθμοί Μετρό ανά 1 τ.χλμ., ενώ την ίδια ώρα στην Αθήνα ανά 1 τ.χλμ. δεν έχουμε φτάσει να διαθέτουμε έναν σταθμό μετρό».
Δίνοντας την ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι με τη Γραμμή 4 του Μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους».
Εξήγησε ότι «η χωροθέτηση των σταθμών του Μετρό γίνεται με επιστημονικό τρόπο και μετά από εκπόνηση μελετών που λαμβάνουν υπόψη ένα σύνολο παραμέτρων».
Έρχονται οι επεκτάσεις και προς Πειραιά και Ίλιον
Συνολικά, ο στόχος, κατά τον κ. Καραγιάννη είναι «να ανατρέψουμε την εικόνα του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αθήνας με τη νέα γραμμή του Μετρό και τις επεκτάσεις προς Πειραιά που παραδίδουμε στην κυκλοφορία το επόμενο διάστημα και την επέκταση προς Ίλιον που θα προκηρύξουμε μέσα στο 2022».
Ειδικότερα,στην «παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για την κατασκευή του σταθμού στα Εξάρχεια» ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «η πλατεία Εξαρχείων έχει έκταση 2.984 τ.μ. και ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, αφού κατασκευαστεί ο σταθμός, είναι 243 τ.μ.».
Ο υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι «για πρώτη φορά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεργάζεται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ένα μεγάλο έργο και συγκεκριμένα, υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Δήμο Αθηναίων σύμφωνα με το οποίο θα φυτευθούν 2000 δέντρα επιπλέον αυτών που προβλέπονταν». Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «θα υλοποιηθούν αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί για την αισθητική αναβάθμιση όλων των πλατειών στις οποίες θα κατασκευαστούν σταθμοί μετρό».
Με τη Γραμμή 4 του Μετρό 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους
«Ακόμα μία πρωτοτυπία της Γραμμής 4 είναι ότι οι σταθμοί γίνονται μικρότεροι, ενώ ένα σημαντικό μέρος της εκσκαφής θα γίνει υπόγεια προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη μικρότερη δυνατή όχληση των περίοικων και των επαγγελματιών» πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.Συμφώνησε με το σχετικό σχόλιο ότι η νέα γραμμή μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή», καθώς θα βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, ωστόσο, όπως είπε «στο Παρίσι υπάρχουν 4 σταθμοί Μετρό ανά 1 τ.χλμ., ενώ την ίδια ώρα στην Αθήνα ανά 1 τ.χλμ. δεν έχουμε φτάσει να διαθέτουμε έναν σταθμό μετρό».
Δίνοντας την ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι με τη Γραμμή 4 του Μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους».
Εξήγησε ότι «η χωροθέτηση των σταθμών του Μετρό γίνεται με επιστημονικό τρόπο και μετά από εκπόνηση μελετών που λαμβάνουν υπόψη ένα σύνολο παραμέτρων».