Καραμανλής για απεργία στα ΜΜΜ: Ο νόμος έχει πολλές κυρώσεις και θα μας αναγκάσουν να τις βάλουμε μπρος
«Σε εταιρείες κοινής ωφέλειας δεν μπορούν να απεργούν όποτε θέλουν και να το ανακοινώνουν 6 ώρες πριν», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Στον ΑΝΤ1 μίλησε το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, όπου και τοποθετήθκε για την απεργία των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ειδικότερα, ο ίδιος ανέφερε πως δεν είχαν έρεισμα οι εργαζόμενοι, καθώς «ψηφίστηκε ένας νόμος που δεν έχει καμία σχέση με τους λόγους για τους οποίους έγινε η απεργία. Πριν από δύο εβδομάδες υπογράψαμε συλλογική σύμβαση εργασίας με όλους τους φορείς, μετά από πολλά χρόνια. Η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν είχε υπογράψει. Ο νόμος είναι σαφής και λέει ότι πρέπει να προκηρυχθεί 4 ημέρες πριν η απεργία. Τι έκαναν οι συνδικαλιστές; Δεν είπαν κάνουμε απεργία. Περίμεναν μέχρι την Τρίτη το απόγευμα και είπαν συμμετέχουμε στην απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθηνών».
«Σε εταιρείες κοινής ωφέλειας δεν μπορούν να απεργούν όποτε θέλουν και να το ανακοινώνουν 6 ώρες πριν. Οι ΔΕΚΟ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, ανήκουν στους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν χθες από την απεργία», είπε ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας πως «κανένα αίτημα δεν μπορεί να είναι λογικό, όταν υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις που δεν υπέγραψε ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία, σήμερα έχουμε 1400 και έχουν γίνει 1.400 προσλήψεις»,
«Ο νόμος έχει πολλές κυρώσεις και θα μας αναγκάσουν να τις βάλουμε μπρος», επεσήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Η εξέλιξη στα έργα του μετρό
Σε ότι αφορά την Αττική, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «τις επόμενες ημέρες θα δοθεί στο κοινό η σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με το αεροδρόμιο, αυτό που συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις».
Για τα έργα του Μετρό και στον σταθμό στην Πλατεία Εξαρχείων είπε ότι «είναι λογικό όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες παρεμβάσεις και τόσο μεγάλα έργα να υπάρχουν αντιδράσεις. Η Γραμμή 4 του Μετρό γίνεται με μια καινούρια μέθοδο και θα γίνει με την λιγότερη δυνατή όχληση. Έχουμε «ντύσει» με την Σχολή Καλών Τεχνών τα εργοτάξια για να μην έχουμε αυτήν την ακαλαισθησία, δείχνει μια αλλαγή».
Στο τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό στην Θεσσαλονίκη
«Η Θεσσαλονίκη δεν του πάει πολύ καλά του κ. Τσίπρα», είπε ο κ. Καραμανλής αναφορικά με την κριτική του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και την εκτίμηση του ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα είναι έτοιμο στον χρόνο που έχει υποσχεθεί η Κυβέρνηση.
Αφού αναφέρθηκε με δηκτικό τρόπο στο «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης» και όπως είπε «στην εικόνα που πήγε την χώρα μας δεκαετίες πίσω, με το να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ», ο κ. Καραμανλής επανέλαβε πως «στο τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό στην Θεσσαλονίκη. Αυτό που ήδη βλέπουν οι Θεσσαλονικείς είναι να ξηλώνονται οι λαμαρίνες και τα εργοτάξια από πλατείες. Έχουμε τελειώσει με όλες τις προσφυγές, θα έχουμε δύο μουσεία και επανατοποθετούμε τα αρχαία στους σταθμούς, θα είναι ένα στολίδι για την Ευρώπη το Μετρό της Θεσσαλονίκης».
Ειδικότερα, ο ίδιος ανέφερε πως δεν είχαν έρεισμα οι εργαζόμενοι, καθώς «ψηφίστηκε ένας νόμος που δεν έχει καμία σχέση με τους λόγους για τους οποίους έγινε η απεργία. Πριν από δύο εβδομάδες υπογράψαμε συλλογική σύμβαση εργασίας με όλους τους φορείς, μετά από πολλά χρόνια. Η προηγούμενη Κυβέρνηση δεν είχε υπογράψει. Ο νόμος είναι σαφής και λέει ότι πρέπει να προκηρυχθεί 4 ημέρες πριν η απεργία. Τι έκαναν οι συνδικαλιστές; Δεν είπαν κάνουμε απεργία. Περίμεναν μέχρι την Τρίτη το απόγευμα και είπαν συμμετέχουμε στην απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθηνών».
«Σε εταιρείες κοινής ωφέλειας δεν μπορούν να απεργούν όποτε θέλουν και να το ανακοινώνουν 6 ώρες πριν. Οι ΔΕΚΟ δεν ανήκουν στους εργαζόμενους, ανήκουν στους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν χθες από την απεργία», είπε ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας πως «κανένα αίτημα δεν μπορεί να είναι λογικό, όταν υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις που δεν υπέγραψε ο ΣΥΡΙΖΑ, όταν από 850 λεωφορεία, σήμερα έχουμε 1400 και έχουν γίνει 1.400 προσλήψεις»,
«Ο νόμος έχει πολλές κυρώσεις και θα μας αναγκάσουν να τις βάλουμε μπρος», επεσήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Η εξέλιξη στα έργα του μετρό
Σε ότι αφορά την Αττική, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «τις επόμενες ημέρες θα δοθεί στο κοινό η σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με το αεροδρόμιο, αυτό που συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις».Για τα έργα του Μετρό και στον σταθμό στην Πλατεία Εξαρχείων είπε ότι «είναι λογικό όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες παρεμβάσεις και τόσο μεγάλα έργα να υπάρχουν αντιδράσεις. Η Γραμμή 4 του Μετρό γίνεται με μια καινούρια μέθοδο και θα γίνει με την λιγότερη δυνατή όχληση. Έχουμε «ντύσει» με την Σχολή Καλών Τεχνών τα εργοτάξια για να μην έχουμε αυτήν την ακαλαισθησία, δείχνει μια αλλαγή».
Στο τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό στην Θεσσαλονίκη
«Η Θεσσαλονίκη δεν του πάει πολύ καλά του κ. Τσίπρα», είπε ο κ. Καραμανλής αναφορικά με την κριτική του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και την εκτίμηση του ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα είναι έτοιμο στον χρόνο που έχει υποσχεθεί η Κυβέρνηση.Αφού αναφέρθηκε με δηκτικό τρόπο στο «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης» και όπως είπε «στην εικόνα που πήγε την χώρα μας δεκαετίες πίσω, με το να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ», ο κ. Καραμανλής επανέλαβε πως «στο τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό στην Θεσσαλονίκη. Αυτό που ήδη βλέπουν οι Θεσσαλονικείς είναι να ξηλώνονται οι λαμαρίνες και τα εργοτάξια από πλατείες. Έχουμε τελειώσει με όλες τις προσφυγές, θα έχουμε δύο μουσεία και επανατοποθετούμε τα αρχαία στους σταθμούς, θα είναι ένα στολίδι για την Ευρώπη το Μετρό της Θεσσαλονίκης».