Η V&O στο Μαξίμου και ο Μαύρος στον ΣΥΡΙΖΑ: «Μαέστρος» στην προεκλογική καμπάνια της ΝΔ ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης - H «δουλειά» του διευθύνοντος συμβούλου της MRB στην Κουμουνδούρου
Οι κινήσεις των δύο κομμάτων στον δρόμο προς τις κάλπες
«Ένας φίλος ήρθε απόψε απ’ τα παλιά», έλεγε ένα παλαιό τραγούδι, που ήταν από τα αγαπημένα του Εθνάρχη, Κωνσταντίνου Καραμανλή, και το οποίο του αφιέρωναν σε κάθε ευκαιρία οι τροβαδούροι της εποχής μετά την επιστροφή του από το Παρίσι και την τοποθέτηση του «θεμέλιου λίθου» για την ομαλή επιστροφή της χώρας στη Δημοκρατία μετά τη δικτατορία των συνταγματαρχών.
Χωρίς, βεβαίως, να υπάρχει σύγκριση με πρόσωπα και καταστάσεις, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα μιλούσε κανείς τουλάχιστον για ιεροσυλία, το άσμα αυτό το αφιέρωσε εσχάτως κάποιος από το Μέγαρο Μαξίμου στον Θωμά Βαρβιτσιώτη, ο οποίος επέστρεψε δυναμικά στη νεοδημοκρατική καθημερινότητα, και μάλιστα σε κομβικό ρόλο ενόψει των εθνικών εκλογών.
Η εμπλοκή του Θωμά Βαρβιτσιώτη στην εξίσωση αυτή έγκειται και στο γεγονός ότι η εταιρεία που θα βρίσκεται πίσω από αυτή τη διαδικασία για λογαριασμό του θα είναι η διαφημιστική Frank & Fame, η οποία συνεργάζεται στενά σε μια σειρά από projects με τη V+O και, έτσι, θα έχει μεγαλύτερη άνεση στο κομμάτι της διαχείρισης. Ως εκ του τούτου, ο αδελφός του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, θα βρίσκεται σε συνεχή επαφή με την επικοινωνιακή ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου και της Πειραιώς, και ιδιαίτερα με τον αναλυτή των στοιχείων των μετρήσεων και βασικό εκλογολόγο του επιτελείου Μητσοτάκη, Θοδωρή Λιβάνιο, αλλά και με τον Ακη Σκέρτσο, ο οποίος, μετά την αποχώρηση του Γιάννη Οικονόμου από τη θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου, ενόψει της υποψηφιότητάς του στη Φθιώτιδα, θα αναλάβει την εκπροσώπηση του κυβερνώντος κόμματος στον δρόμο προς τις κάλπες.
Η συνεργασία με τον διευθύνοντα σύμβουλο της MRB, Δημήτρη Μαύρο, έχει ξεκινήσει άλλωστε εδώ και πολύ καιρό, καθώς οι πληροφορίες λένε ότι η MRB κάνει μετρήσεις σε τοπικό επίπεδο προκειμένου στην Κουμουνδούρου να δουν ποια από τα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης που βρίσκονται ήδη στη Βουλή θα βρεθούν και πάλι στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ ή εάν θα πρέπει να αντικατασταθούν με άλλα στελέχη ή προσωπικότητες που βρίσκονται κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσουν κάποιοι και την ανάδειξη των θεσμικών θεμάτων και των ζητημάτων της οικονομίας από τον Αλέξη Τσίπρα. Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, στις τάσεις της MRB ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζεται να προηγείται σε θετικές ψήφους στη διαχείριση των θεσμικών θεμάτων αλλά και των ζητημάτων που έχουν να κάνουν με την ακρίβεια.
*Δημοσιεύτηκε στα Παραπολιτικά στις 28 Ιανουαρίου 2023.
Χωρίς, βεβαίως, να υπάρχει σύγκριση με πρόσωπα και καταστάσεις, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα μιλούσε κανείς τουλάχιστον για ιεροσυλία, το άσμα αυτό το αφιέρωσε εσχάτως κάποιος από το Μέγαρο Μαξίμου στον Θωμά Βαρβιτσιώτη, ο οποίος επέστρεψε δυναμικά στη νεοδημοκρατική καθημερινότητα, και μάλιστα σε κομβικό ρόλο ενόψει των εθνικών εκλογών.
Social media
Το αφεντικό -μαζί με τον Γιάννη Ολύμπιο- της γνωστής εταιρείας επικοινωνίας και lobbying V+O θα έχει υπό την εποπτεία του μια σειρά σημαντικών παραμέτρων της προεκλογικής καμπάνιας της Ν.Δ., από τα τηλεοπτικά και διαδικτυακά σποτ μέχρι και τα μηνύματα που θα «τρέχουν» στα social media. Μάλιστα, κάθε Παρασκευή συμμετέχει στον «πρωινό καφέ» του στενού πρωθυπουργικού πυρήνα, όπου συζητιούνται οι λεπτομέρειες της προεκλογικής μάχης της Ν.Δ. και κωδικοποιούνται οι αντίστοιχες ανάγκες και προτεραιότητες.Η εμπλοκή του Θωμά Βαρβιτσιώτη στην εξίσωση αυτή έγκειται και στο γεγονός ότι η εταιρεία που θα βρίσκεται πίσω από αυτή τη διαδικασία για λογαριασμό του θα είναι η διαφημιστική Frank & Fame, η οποία συνεργάζεται στενά σε μια σειρά από projects με τη V+O και, έτσι, θα έχει μεγαλύτερη άνεση στο κομμάτι της διαχείρισης. Ως εκ του τούτου, ο αδελφός του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, θα βρίσκεται σε συνεχή επαφή με την επικοινωνιακή ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου και της Πειραιώς, και ιδιαίτερα με τον αναλυτή των στοιχείων των μετρήσεων και βασικό εκλογολόγο του επιτελείου Μητσοτάκη, Θοδωρή Λιβάνιο, αλλά και με τον Ακη Σκέρτσο, ο οποίος, μετά την αποχώρηση του Γιάννη Οικονόμου από τη θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου, ενόψει της υποψηφιότητάς του στη Φθιώτιδα, θα αναλάβει την εκπροσώπηση του κυβερνώντος κόμματος στον δρόμο προς τις κάλπες.
Σχεδιασμός
Με την εταιρεία δημοσκοπήσεων MRB και τον έμπειρο αναλυτή Δημήτρη Μαύρο θα οδηγηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές, καθώς τόσο ο Αλέξης Τσίπρας όσο και οι στενοί του συνεργάτες έχουν αποφασίσει ότι σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση θα πρέπει να έχουν έναν προεκλογικό σχεδιασμό από επαγγελματίες του είδους.Η συνεργασία με τον διευθύνοντα σύμβουλο της MRB, Δημήτρη Μαύρο, έχει ξεκινήσει άλλωστε εδώ και πολύ καιρό, καθώς οι πληροφορίες λένε ότι η MRB κάνει μετρήσεις σε τοπικό επίπεδο προκειμένου στην Κουμουνδούρου να δουν ποια από τα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης που βρίσκονται ήδη στη Βουλή θα βρεθούν και πάλι στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ ή εάν θα πρέπει να αντικατασταθούν με άλλα στελέχη ή προσωπικότητες που βρίσκονται κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ.
«Καλή χημεία»
Ο Δημήτρης Μαύρος, ο οποίος έχει συνεργαστεί με σχεδόν όλα τα κόμματα στην Ελλάδα και την Κύπρο, εμφανίζεται να έχει ιδιαίτερα «καλή χημεία» με τον Αλέξη Τσίπρα, ενώ αντιλαμβάνεται όλες τις παραμέτρους (τάσεις) που έχει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Οι πληροφορίες λένε ότι τα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης ακούν με ιδιαίτερη προσοχή τις αναλύσεις που κάνει ο διευθύνων σύμβουλος της MRB αλλά και τις προτάσεις που καταθέτει.Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσουν κάποιοι και την ανάδειξη των θεσμικών θεμάτων και των ζητημάτων της οικονομίας από τον Αλέξη Τσίπρα. Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, στις τάσεις της MRB ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζεται να προηγείται σε θετικές ψήφους στη διαχείριση των θεσμικών θεμάτων αλλά και των ζητημάτων που έχουν να κάνουν με την ακρίβεια.
Τα στοιχεία
Στην τελευταία μέτρηση της MRB, άλλωστε, το 77,5% των πολιτών θεωρούσε το θέμα των υποκλοπών πολύ ή αρκετά σοβαρό, ενώ, σύμφωνα με τον κ. Μαύρο, μπορεί ακόμα και σήμερα να μην αποτελούν οι παρακολουθήσεις βασικό κριτήριο στην επιλογή ψήφου των πολιτών, ωστόσο κάνουν σημαντική ζημιά σε ζητήματα ηθικής της κυβέρνησης. Αλλά και στο «καλάθι του νοικοκυριού», το 72,9% των πολιτών έκριναν ότι το μέτρο δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό ή δεν είναι καθόλου αποτελεσματικό.*Δημοσιεύτηκε στα Παραπολιτικά στις 28 Ιανουαρίου 2023.