Σταθμάρχης 62 ετών επί ημερών Σπίρτζη: Κανένα ηλικιακό όριο δεν ίσχυσε στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, που μετέφερε δεκάδες υπαλλήλους σε θέσεις ευθύνης στον ΟΣΕ
Η αποκάλυψη της «Απογευματινής»
Συνήθης πρακτική επί ημερών Χρήστου Σπίρτζη στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ήταν η κάλυψη νευραλγικών πόστων του ΟΣΕ (σταθμάρχες και κλειδούχοι) μέσω της κινητικότητας και χωρίς να τίθεται όριο ηλικίας.
Έτσι, παρά το γεγονός ότι, από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ, τα βέλη προς την κυβέρνηση αφορούν και την ηλικία του 59χρονου μοιραίου σταθμάρχη της Λάρισας, αποκαλύπτεται ότι, ένα μόλις μήνα πριν αποχωρήσει από τη διακυβέρνηση της χώρας το κόμμα της Αριστεράς, είχε τοποθετήσει έναν 58χρονο κλειδούχο στην Αθήνα και μια 56χρονη σταθμάρχη στο Λιανοκλάδι, ενώ και το 2018 υπήρξε τοποθέτηση στη θέση του σταθμάρχη στη Θεσσαλονίκη ενός εργαζομένου ηλικίας τότε 62 ετών!
Σύμφωνα με το ΦΕΚ 1067 της 10ης Ιουνίου 2019, ο Δ.Κ. του Ι. μεταφέρθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού, όπου εργαζόταν με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου χρόνου ως εργάτης, «σε κενή οργανική θέση ειδικότητας ΥΕ κλειδούχου». Τη μετακίνηση υπογράφει ο τότε υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Όλες τις μετακινήσεις έχει υπογράψει ο τότε υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Ο λόγος που υπέγραψε τις μετακινήσεις και δεν τις «πάγωσε» ήταν απλός: δεν υπήρχε το ηλικιακό όριο που σήμερα επικαλείται η αντιπολίτευση.
Και αυτό το έγγραφο υπογράφει ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
*Δημοσιεύτηκε στην Απογευματινή στις 8 Μαρτίου 2023.
Έτσι, παρά το γεγονός ότι, από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ, τα βέλη προς την κυβέρνηση αφορούν και την ηλικία του 59χρονου μοιραίου σταθμάρχη της Λάρισας, αποκαλύπτεται ότι, ένα μόλις μήνα πριν αποχωρήσει από τη διακυβέρνηση της χώρας το κόμμα της Αριστεράς, είχε τοποθετήσει έναν 58χρονο κλειδούχο στην Αθήνα και μια 56χρονη σταθμάρχη στο Λιανοκλάδι, ενώ και το 2018 υπήρξε τοποθέτηση στη θέση του σταθμάρχη στη Θεσσαλονίκη ενός εργαζομένου ηλικίας τότε 62 ετών!
Σύμφωνα με το ΦΕΚ 1067 της 10ης Ιουνίου 2019, ο Δ.Κ. του Ι. μεταφέρθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού, όπου εργαζόταν με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου χρόνου ως εργάτης, «σε κενή οργανική θέση ειδικότητας ΥΕ κλειδούχου». Τη μετακίνηση υπογράφει ο τότε υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Ποιοι είναι
Η «Α» είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος υπάλληλος είναι γεννηθείς το 1961. Αντιστοίχως, με το ΦΕΚ 993 της 7ης Ιουνίου 2019, η Χ.Σ. του Γ., γεννηθείσα το 1963, σύμφωνα με πληροφορίες της «Α», μετακινείται από την αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδος στο Λιανοκλάδι ως σταθμάρχης. Οκτώ μήνες νωρίτερα, στις 25 Οκτωβρίου του 2018 και με το ΦΕΚ 1250, ο 62χρονος, τότε, Γ.Δ. του Α., γεννηθείς το 1956, γίνεται σταθμάρχης Θεσσαλονίκης. Σημειώνεται πως τα πλήρη στοιχεία των συγκεκριμένων υπαλλήλων είναι στη διάθεση της «Α».Όλες τις μετακινήσεις έχει υπογράψει ο τότε υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Ο λόγος που υπέγραψε τις μετακινήσεις και δεν τις «πάγωσε» ήταν απλός: δεν υπήρχε το ηλικιακό όριο που σήμερα επικαλείται η αντιπολίτευση.
Κανένας περιορισμός
Στην Πρόσκληση - Εκδήλωση ενδιαφέροντος για μετακίνηση/μεταφορά υπαλλήλων σε νευραλγικά πόστα του ΟΣΕ, που δημοσιεύτηκε στις 7 Ιουνίου 2018, δεν τίθεται κανένας ηλικιακός περιορισμός: ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων προσπαθούσε, τότε, να καλύψει 271 θέσεις, εκ των οποίων οι 50 αφορούσαν σε θέση σταθμάρχη και -σύμφωνα πάντα με την πρόσκληση- «Δικαίωμα υποβολής έχουν όλοι οι τακτικοί υπάλληλοι σε υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς και στις Ανώνυμες Εταιρείες με την επωνυμία «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.)» και «Εγνατία Οδός Α.Ε.», εποπτείας υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».Και αυτό το έγγραφο υπογράφει ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
*Δημοσιεύτηκε στην Απογευματινή στις 8 Μαρτίου 2023.