Νέα Δημοκρατία: Καταγγέλλει σκάνδαλο αποσπάσεων στελεχών από τα τρένα στον ΣΥΡΙΖΑ - Τις επιβεβαίωσε η ΡΑΣ
«Η υποκρισία δεν έχει όρια», αναφέρει το κόμμα της κυβέρνησης στην ανακοίνωσή του
Πυρά κατά του ΣΥΡΙΖΑ για δύο αποσπάσεις υπαλλήλων από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, εξαπέλυσε σήμερα η ΝΔ, τονίζοντας πως «η υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει όρια».
Κάτωθι παρατίθεται η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας:
«Οι δύο κυρίες που αποσπάστηκαν από τα τρένα στον ΣΥΡΙΖΑ»
«Σήμερα είδαν το φως της δημοσιότητας οι αποσπάσεις δύο υπαλλήλων της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων. Η μία στο βουλευτικό γραφείο του Γ. Ραγκούση και η άλλη στον ΣΥΡΙΖΑ, στη θέση της αναπληρώτριας εκπροσώπου. Ο ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, έχει αποσπάσει υπαλλήλους από μια Αρχή της οποίας η πρόεδρος δηλώνει ότι δεν έχει προσωπικό και την ίδια στιγμή καταγγέλλει την υποστελέχωση που δεν επιτρέπει στη ΡΑΣ να επιτελέσει τα ελεγκτικά της καθήκοντα. Από τη μια κόπτεται για τις ανεξάρτητες Αρχές, από την άλλη τις αποψιλώνει σε προσωπικό, αδιαφορώντας αν μπορούν να επιτελέσουν το έργο για το οποίο συγκροτήθηκαν, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση αφορά και την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Η υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει όρια».
Μάλιστα, στο κείμενο αναφέρονται τα δύο ονόματα που αποσπάστηκαν. Η κυρία Ειρήνη Δακουτρού αποσπάστηκε στο γραφείο του Γιάννη Ραγκούση, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στον Πειραιά, και η κυρία Τάνια Καραγιάννη αποσπάστηκε στα κεντρικά γραφεία της Κουμουνδούρου σε επιτελική θέση.
Μάλιστα, καθώς εργάζεται στη ΡΑΕ από το 2018, είναι αναπληρώτρια εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ από το 2020 και παραμένει στη θέση αυτή και μετά την τοποθέτηση της Πόπης Τσαπανίδου ως εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.
Μάλιστα, η κυρία Καραγιάννη φέρεται να έχει πολιτική ιστορία, καθώς ήταν μέλος του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ πριν μετακομίσει στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ στις βουλευτικές εκλογές του 2019 ήταν υποψήφια στον Βόρειο Τομέα Αθήνας με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Οπως αναφέρει στο βιογραφικό της, το 2005 διορίστηκε στον Δημόσιο Τομέα - στον ΕΦΚΑ και από το 2018 έως σήμερα στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).
Οπως φαίνεται και στο ΦΕΚ που δημοσιεύει η εφημερίδα, υπογραμμίζεται, μεταξύ άλλων, ότι δύο τακτικοί υπάλληλοι της ΡΑΣ είχαν αποσπαστεί σε ένα βουλευτικό γραφείο και σε πολιτικό κόμμα και μάλιστα έπαιρναν και υπερωρίες.
Η ΡΑΣ, η οποία κατήγγειλε προσφάτως υποστελέχωση της υπηρεσίας, επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ, αναφέροντας ότι, με υπουργική απόφαση τον Δεκέμβριο του 2017, την οποία υπέγραφαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ η τότε υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη και ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Γιώργος Χουλιαράκης, έχουν φύγει δύο διοικητικοί υπάλληλοι με απόσπαση. Στην ίδια απάντηση συμπληρώνουν επίσης ότι το πρόβλημα δεν βρίσκεται στους διοικητικούς υπαλλήλους, αλλά στη διεύθυνση ασφάλειας και διαλειτουργικότητας, η οποία και έχει μόνο έξι υπαλλήλους.
Κάτωθι παρατίθεται η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας:
«Οι δύο κυρίες που αποσπάστηκαν από τα τρένα στον ΣΥΡΙΖΑ»
«Σήμερα είδαν το φως της δημοσιότητας οι αποσπάσεις δύο υπαλλήλων της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων. Η μία στο βουλευτικό γραφείο του Γ. Ραγκούση και η άλλη στον ΣΥΡΙΖΑ, στη θέση της αναπληρώτριας εκπροσώπου. Ο ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, έχει αποσπάσει υπαλλήλους από μια Αρχή της οποίας η πρόεδρος δηλώνει ότι δεν έχει προσωπικό και την ίδια στιγμή καταγγέλλει την υποστελέχωση που δεν επιτρέπει στη ΡΑΣ να επιτελέσει τα ελεγκτικά της καθήκοντα. Από τη μια κόπτεται για τις ανεξάρτητες Αρχές, από την άλλη τις αποψιλώνει σε προσωπικό, αδιαφορώντας αν μπορούν να επιτελέσουν το έργο για το οποίο συγκροτήθηκαν, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση αφορά και την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Η υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει όρια».Μάλιστα, στο κείμενο αναφέρονται τα δύο ονόματα που αποσπάστηκαν. Η κυρία Ειρήνη Δακουτρού αποσπάστηκε στο γραφείο του Γιάννη Ραγκούση, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στον Πειραιά, και η κυρία Τάνια Καραγιάννη αποσπάστηκε στα κεντρικά γραφεία της Κουμουνδούρου σε επιτελική θέση.
Μάλιστα, καθώς εργάζεται στη ΡΑΕ από το 2018, είναι αναπληρώτρια εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ από το 2020 και παραμένει στη θέση αυτή και μετά την τοποθέτηση της Πόπης Τσαπανίδου ως εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.
Μάλιστα, η κυρία Καραγιάννη φέρεται να έχει πολιτική ιστορία, καθώς ήταν μέλος του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ πριν μετακομίσει στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ στις βουλευτικές εκλογές του 2019 ήταν υποψήφια στον Βόρειο Τομέα Αθήνας με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Οπως αναφέρει στο βιογραφικό της, το 2005 διορίστηκε στον Δημόσιο Τομέα - στον ΕΦΚΑ και από το 2018 έως σήμερα στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).
Οπως φαίνεται και στο ΦΕΚ που δημοσιεύει η εφημερίδα, υπογραμμίζεται, μεταξύ άλλων, ότι δύο τακτικοί υπάλληλοι της ΡΑΣ είχαν αποσπαστεί σε ένα βουλευτικό γραφείο και σε πολιτικό κόμμα και μάλιστα έπαιρναν και υπερωρίες.
Η ΡΑΣ, η οποία κατήγγειλε προσφάτως υποστελέχωση της υπηρεσίας, επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ, αναφέροντας ότι, με υπουργική απόφαση τον Δεκέμβριο του 2017, την οποία υπέγραφαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ η τότε υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη και ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Γιώργος Χουλιαράκης, έχουν φύγει δύο διοικητικοί υπάλληλοι με απόσπαση. Στην ίδια απάντηση συμπληρώνουν επίσης ότι το πρόβλημα δεν βρίσκεται στους διοικητικούς υπαλλήλους, αλλά στη διεύθυνση ασφάλειας και διαλειτουργικότητας, η οποία και έχει μόνο έξι υπαλλήλους.