Ο Μητσοτάκης «νίκησε» τον Τσίπρα στη μάχη του TikTok - 71,1 χιλιάδες ακολούθους ο πρωθυπουργός - 30,9 ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Η γενιά Z «ψηφίζει» TikTok και οι πολιτικοί αρχηγοί αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρει το Μέσο για την προβολή των προτάσεων και των δράσεών τους
Την 21η Μαΐου ως την ημερομηνία κατά την οποία θα διεξαχθούν οι εκλογές με το σύστημα της απλής αναλογικής ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στο Υπουργικό Συμβούλιο της Τρίτης, δίνοντας το έναυσμα για την εκκίνηση μιας μακράς και ιδιόμορφης προεκλογικής περιόδου, η οποία θα διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 2 Ιουλίου, οπότε αναμένεται να στηθούν οι δεύτερες κάλπες, με τη ΝΔ να στοχεύει στην αυτοδυναμία.
Ωστόσο, μια λεπτομέρεια στην οποία αξίζει να σταθούμε είναι ότι λίγες ώρες μετά τα «αποκαλυπτήρια» της ημερομηνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέβασε ένα βίντεο στο TikTok, όπου αναφέρεται στα διλήμματα των επικείμενων εκλογών, δίνοντας το στίγμα της καμπάνιας που θα ακολουθήσει το Μαξίμου στον δρόμο προς τις κάλπες.
Εν ολίγοις, η γενιά Z «ψηφίζει» TikTok και οι πολιτικοί αρχηγοί αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρει το Μέσο για την προβολή των προτάσεων και των δράσεών τους ενόψει των εκλογών.
Ορισμένα εκ των βίντεο που έχει αναρτήσει κατά καιρούς ο πρωθυπουργός μετρούν πάνω από 1,7 εκατ. προβολές, με τους συνεργάτες του να φαίνεται πως έχουν πιάσει το νόημα για το πώς δουλεύει το συγκεκριμένο Μέσο, στο οποίο ιδιαίτερη απήχηση έχουν τα χιουμοριστικά βίντεο.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα βίντεο που μοιράστηκε ο κ. Μητσοτάκης με αναφορές στα... ντολμαδάκια, η απαθανάτιση της ραδιοφωνικής συνέντευξης που έδωσε μέσα από το πρωθυπουργικό αυτοκίνητο, αλλά και το backstage βίντεο από συνάντησή του με μαθητές της Ελευσίνας.
Παράλληλα, ο πρωθυπουργός μέσω του TikTok προβάλλει τις περιοδείες του, ορισμένες συναντήσεις στο Μαξίμου, αλλά και τα επίσημα ταξίδια του στο εξωτερικό.
Δραστήριος όμως στο ΤikTok είναι και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, με τον επίσημο λογαριασμό του να μετρά 30,9 χιλιάδες ακολούθους.
Το βίντεο του Αλέξη Τσίπρα που μέχρι στιγμής είχε τη μεγαλύτερη απήχηση (192.000) είναι εκείνο με το χειμερινό μπάνιο του στη θάλασσα του Σουνίου, μετά το «αντάρτικο» Πολάκη, το οποίο συνόδευσε με τη λεζάντα: «Μια χειμερινή βουτιά βοηθάει πάντα να παίρνεις καθαρές αποφάσεις».
Ωστόσο, μια λεπτομέρεια στην οποία αξίζει να σταθούμε είναι ότι λίγες ώρες μετά τα «αποκαλυπτήρια» της ημερομηνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέβασε ένα βίντεο στο TikTok, όπου αναφέρεται στα διλήμματα των επικείμενων εκλογών, δίνοντας το στίγμα της καμπάνιας που θα ακολουθήσει το Μαξίμου στον δρόμο προς τις κάλπες.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τους τελευταίους μήνες παρουσιάζει πυκνή δραστηριότητα στο ΤikTok, το οποίο έχει αναγορευθεί στο «αγαπημένο» μέσο κοινωνικής δικτύωσης της νεολαίας, καθώς φαίνεται πως η επικοινωνιακή ομάδα του λαμβάνει σοβαρά υπόψη ότι οι νεαρότερες ηλικιακές κατηγορίες των ψηφοφόρων σταδιακά απομακρύνονται από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και πληροφορούνται για την επικαιρότητα κατά κύριο λόγο από τα social media, με τις δημοφιλείς πλατφόρμες δικτύωσης να διαδραματίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.@kyriakosmitsotakis_ ✌️🇬🇷 #fyp #tiktokgreece ♬ original sound - Kyriakos Mitsotakis
Εν ολίγοις, η γενιά Z «ψηφίζει» TikTok και οι πολιτικοί αρχηγοί αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρει το Μέσο για την προβολή των προτάσεων και των δράσεών τους ενόψει των εκλογών.
Η επίσημη σελίδα του πρωθυπουργού στο δημοφιλές ΜΚΔ μετρά πάνω από 71,1 χιλιάδες ακολούθους, ενώ έχει αποσπάσει 425,5 χιλιάδες «likes» από τους χρήστες του Μέσου.@kyriakosmitsotakis_ #fyp #tiktokgreece ♬ original sound - Kyriakos Mitsotakis
Ορισμένα εκ των βίντεο που έχει αναρτήσει κατά καιρούς ο πρωθυπουργός μετρούν πάνω από 1,7 εκατ. προβολές, με τους συνεργάτες του να φαίνεται πως έχουν πιάσει το νόημα για το πώς δουλεύει το συγκεκριμένο Μέσο, στο οποίο ιδιαίτερη απήχηση έχουν τα χιουμοριστικά βίντεο.
@kyriakosmitsotakis_ Σήμερα στην Λάρισα #fyp #tiktokgreece ♬ original sound - Kyriakos Mitsotakis
Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα βίντεο που μοιράστηκε ο κ. Μητσοτάκης με αναφορές στα... ντολμαδάκια, η απαθανάτιση της ραδιοφωνικής συνέντευξης που έδωσε μέσα από το πρωθυπουργικό αυτοκίνητο, αλλά και το backstage βίντεο από συνάντησή του με μαθητές της Ελευσίνας.
Παράλληλα, ο πρωθυπουργός μέσω του TikTok προβάλλει τις περιοδείες του, ορισμένες συναντήσεις στο Μαξίμου, αλλά και τα επίσημα ταξίδια του στο εξωτερικό.
Δραστήριος όμως στο ΤikTok είναι και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, με τον επίσημο λογαριασμό του να μετρά 30,9 χιλιάδες ακολούθους.
Παρότι στην αρχή ο Αλέξης Τσίπρας έκανε χρήση της πλατφόρμας με βίντεο από κομματικές εκδηλώσεις και ομιλίες, που δεν γνώριζαν ιδιαίτερη απήχηση, μιας και το ύφος του Μέσου απευθύνεται σε ένα περισσότερο «χαλαρό» ακροατήριο, στην πορεία φαίνεται να βρήκε σιγά-σιγά τρόπους να προσεγγίσει τον μαγικό κόσμο του ΤikTok.@atsipras #Τσίπρας #fy #fyp #fypgreece #βουτιά ♬ πρωτότυπος ήχος - Αλέξης Τσίπρας
Πλέον οι αναρτήσεις του έχουν πιο «νεανικό» ύφος, με βίντεο από περιοδείες και ιδιαίτερους διαλόγους με πολίτες, όπως η πρόσφατη κουβέντα που είχε με μαθητή της Τήλου, ενώ στον λογαρισμό του αναδημοσιεύει και τα βίντεο της καμπάνιας «Χάου Του».@atsipras #Τσίπρας #fyp #tiktokgreece #Τήλος #25ηΜαρτίου ♬ πρωτότυπος ήχος - Αλέξης Τσίπρας
Το βίντεο του Αλέξη Τσίπρα που μέχρι στιγμής είχε τη μεγαλύτερη απήχηση (192.000) είναι εκείνο με το χειμερινό μπάνιο του στη θάλασσα του Σουνίου, μετά το «αντάρτικο» Πολάκη, το οποίο συνόδευσε με τη λεζάντα: «Μια χειμερινή βουτιά βοηθάει πάντα να παίρνεις καθαρές αποφάσεις».