Εκλογές 2023: 24 Απριλίου θα δοθεί στη δημοσιότητα το κεντρικό προεκλογικό σύνθημα της Νέας Δημοκρατίας - Θα μιλά για «πρόοδο» και «αλλαγή» - Καμπάνια και στο tiktok
Η Πειραιώς μπήκε δυναμικά στον «πόλεμο» των social media.
«Μία είναι η κάλπη, αυτή της 21ης Μαΐου, η οποία θα υποδείξει ποιος πρωθυπουργός και ποια κυβέρνηση θα υπάρξει στον τόπο την επόμενη τετραετία», τόνισε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην πρώτη αμιγώς προεκλογικού χαρακτήρα ομιλία του στη Γλυφάδα. Προκάλεσε, δε, όπως εξάλλου θα το κάνει με συνέπεια καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, όλους όσοι πιστεύουν ότι μπορεί να προκύψει κυβέρνηση στις 22 Μαΐου να δηλώσουν εκ των προτέρων με ποιον θα κυβερνήσουν. «Να κλείσουμε την πόρτα στις ασταθείς κυβερνήσεις», κάλεσε τους πολίτες ο κ. Μητσοτάκης, ανακινώντας τον κίνδυνο σχηματισμού μιας κυβέρνησης ηττημένων ανάμεσα στους κυρίους Τσίπρα, Ανδρουλάκη και Βαρουφάκη και τονίζοντας ότι μαθηματικά μπορεί να προκύψει ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Όπως είχαμε προϊδεάσει και τις προηγούμενες εβδομάδες μέσω της «Απογευματινής», ο «γαλάζιος» μηχανισμός βρισκόταν εδώ και καιρό σε ύψιστο βαθμό ετοιμότητας τόσο σε οργανωτικό όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο. Σε αυτό το πλαίσιο, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών, η Πειραιώς μπήκε δυναμικά στον «πόλεμο» των social media. Αρμόδιες κομματικές πηγές μεταδίδουν ότι το σύνθημα «Σταθερά, τολμηρά, μπροστά», που πρωτοεμφανίστηκε, αναμένεται να συνοδεύσει τη «γαλάζια» προεκλογική καμπάνια έως το τριήμερο 22-24 Απριλίου, όταν και θα δοθεί στη δημοσιότητα το κεντρικό προεκλογικό σύνθημα της Νέας Δημοκρατίας.
Mέσα από αυτό το πρίσμα, αναρτήθηκε σε πρώτη φάση μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη στην πλατφόρμα του TikTok, ιδιαίτερα δημοφιλή ανάμεσα στις νεαρότερες ηλικίες, στο οποίο ο πρωθυπουργός υπενθυμίζει τα «επιτεύγματα» των τελευταίων τεσσάρων ετών, ενώ περιγράφει σε αδρές γραμμές το κεντρικό διακύβευμα των επικείμενων εκλογών αναφερόμενος σε «μεγάλες παθογένειες του κράτους» και «εστίες αναχρονισμού»: «Όλα αυτά πρέπει να τα σαρώσουμε με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα. Και αυτή είναι η εντολή την οποία θα ζητήσω προσωπικά από τον ελληνικό λαό. Πιο γρήγορα, πιο τολμηρά να πάμε την Ελλάδα πιο μπροστά και πιο ψηλά. Και αυτό θα ψηφίσουμε στις 21 Μαΐου», σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.
Κομματικοί αξιωματούχοι επιβεβαιώνουν πως το Μέγαρο Μαξίμου επιχειρεί μέσω των πρώτων προεκλογικών σποτ στα social media να αναδείξει συγκεκριμένες πτυχές της δημόσιας ζωής και ως εκ τούτου του κυβερνητικού έργου, όπως είναι η οικονομική ανάπτυξη, η μείωση των φορών, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η ανάσχεση των μεταναστευτικών ροών, η ανάκτηση του διεθνούς κύρους της χώρας και η αμυντική θωράκισή της.
* Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή
Έβρος
Σήμερα, εξάλλου, ο πρωθυπουργός θα βρεθεί στον Έβρο, ώστε να επιθεωρήσει μεταξύ άλλων και την εν εξελίξει διαδικασία ανέγερσης ακόμη 35 χιλιομέτρων του φράχτη, που στόχο έχει την ανάσχεση των μεταναστευτικών ροών. Την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τετάρτη θα επισκεφθεί τα Ιωάννινα, όπου μεταξύ άλλων θα πραγματοποιηθεί και το Αναπτυξιακό Συνέδριο για την Περιφέρεια Ηπείρου.Όπως είχαμε προϊδεάσει και τις προηγούμενες εβδομάδες μέσω της «Απογευματινής», ο «γαλάζιος» μηχανισμός βρισκόταν εδώ και καιρό σε ύψιστο βαθμό ετοιμότητας τόσο σε οργανωτικό όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο. Σε αυτό το πλαίσιο, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών, η Πειραιώς μπήκε δυναμικά στον «πόλεμο» των social media. Αρμόδιες κομματικές πηγές μεταδίδουν ότι το σύνθημα «Σταθερά, τολμηρά, μπροστά», που πρωτοεμφανίστηκε, αναμένεται να συνοδεύσει τη «γαλάζια» προεκλογική καμπάνια έως το τριήμερο 22-24 Απριλίου, όταν και θα δοθεί στη δημοσιότητα το κεντρικό προεκλογικό σύνθημα της Νέας Δημοκρατίας.
Μήνυμα στο TikTok
Η ίδια γραμμή πληροφόρησης επισημαίνει στην «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ» πως το τελικό «μότο» θα έχει εννοιολογική συνάφεια με το τωρινό, με στόχο να εμπερικλείει ότι η επιδίωξη για πρόοδο και αλλαγή εδράζεται στα σημαντικά κεκτημένα της τρέχουσας κυβερνητικής θητείας.Mέσα από αυτό το πρίσμα, αναρτήθηκε σε πρώτη φάση μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη στην πλατφόρμα του TikTok, ιδιαίτερα δημοφιλή ανάμεσα στις νεαρότερες ηλικίες, στο οποίο ο πρωθυπουργός υπενθυμίζει τα «επιτεύγματα» των τελευταίων τεσσάρων ετών, ενώ περιγράφει σε αδρές γραμμές το κεντρικό διακύβευμα των επικείμενων εκλογών αναφερόμενος σε «μεγάλες παθογένειες του κράτους» και «εστίες αναχρονισμού»: «Όλα αυτά πρέπει να τα σαρώσουμε με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα. Και αυτή είναι η εντολή την οποία θα ζητήσω προσωπικά από τον ελληνικό λαό. Πιο γρήγορα, πιο τολμηρά να πάμε την Ελλάδα πιο μπροστά και πιο ψηλά. Και αυτό θα ψηφίσουμε στις 21 Μαΐου», σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.
Κομματικοί αξιωματούχοι επιβεβαιώνουν πως το Μέγαρο Μαξίμου επιχειρεί μέσω των πρώτων προεκλογικών σποτ στα social media να αναδείξει συγκεκριμένες πτυχές της δημόσιας ζωής και ως εκ τούτου του κυβερνητικού έργου, όπως είναι η οικονομική ανάπτυξη, η μείωση των φορών, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η ανάσχεση των μεταναστευτικών ροών, η ανάκτηση του διεθνούς κύρους της χώρας και η αμυντική θωράκισή της.
* Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή