Ο Τσίπρας σε χώρους που ζει, εργάζεται, διασκεδάζει και σπουδάζει η νέα γενιά - Στόχος η ψήφος των νέων - Θα βρεθεί σε εκπομπές, πλατείες, στάσεις μετρό, γήπεδα και νεανικά στέκια
Προγραμματίζονται παρεμβάσεις του κ. Τσίπρα σε μουσικούς και αθλητικούς ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς
Η ανακοίνωση για την ημερομηνία των εκλογών διαμόρφωσε νέα εσωτερική πραγματικότητα για τον ΣΥΡΙΖΑ. Αν και υπάρχει αρκετός χρόνος για την προετοιμασία, υπολείπεται μια σειρά από ενέργειες. Ο οδικός χάρτης εξετάστηκε και στην πρόσφατη συνεδρίαση του Εκτελεστικού Γραφείου, απ' όπου δεν διέρρευσαν πολλές πληροφορίες. Σημαντικός σταθμός για την ενεργοποίηση της προεκλογικής εκστρατείας είναι η συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής το Σάββατο του Λαζάρου (8 Απριλίου). Ενδεχομένως μέχρι τότε να μην έχουν ολοκληρωθεί τα ψηφοδέλτια, καθώς υπολείπεται το 25%, αλλά θα έχει ολοκληρωθεί το πολιτικό πρόγραμμα του κόμματος, το οποίο θα αποτελέσει και τη συνολική προεκλογική ατζέντα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, θα διοργανωθεί μια μεγάλη εκδήλωση στην οποία ο Αλέξης Τσίπρας θα παρουσιάσει τους υποψήφιους βουλευτές στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας. Σχεδιάζεται ακόμη η παρουσία του Αλέξη Τσίπρα σε όλους τους νομούς της χώρας και η εμφάνισή του σε όλα τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά δίκτυα. Σχεδιάζεται επίσης και η επικοινωνία με τους χώρους που ζει, εργάζεται, διασκεδάζει και σπουδάζει η νέα γενιά, καθώς ο μεγάλος στόχος είναι η ψήφος των νέων. Προγραμματίζονται γι’ αυτό παρεμβάσεις του κ. Τσίπρα σε μουσικούς και αθλητικούς ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς, εκπομπές που αναφέρονται σε πολύ νεανικά κοινά και εντατικοποίηση της παρουσίας του προέδρου και του κόμματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η προεκλογική τακτική θα περιλαμβάνει και πρωτότυπες ιδέες, με επίκεντρο τις κεντρικές πλατείες, τις στάσεις μετρό, τα γήπεδα και σημεία όπου υπάρχουν νεανικά στέκια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, θα διοργανωθεί μια μεγάλη εκδήλωση στην οποία ο Αλέξης Τσίπρας θα παρουσιάσει τους υποψήφιους βουλευτές στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας. Σχεδιάζεται ακόμη η παρουσία του Αλέξη Τσίπρα σε όλους τους νομούς της χώρας και η εμφάνισή του σε όλα τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά δίκτυα. Σχεδιάζεται επίσης και η επικοινωνία με τους χώρους που ζει, εργάζεται, διασκεδάζει και σπουδάζει η νέα γενιά, καθώς ο μεγάλος στόχος είναι η ψήφος των νέων. Προγραμματίζονται γι’ αυτό παρεμβάσεις του κ. Τσίπρα σε μουσικούς και αθλητικούς ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς, εκπομπές που αναφέρονται σε πολύ νεανικά κοινά και εντατικοποίηση της παρουσίας του προέδρου και του κόμματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η προεκλογική τακτική θα περιλαμβάνει και πρωτότυπες ιδέες, με επίκεντρο τις κεντρικές πλατείες, τις στάσεις μετρό, τα γήπεδα και σημεία όπου υπάρχουν νεανικά στέκια.