Προεκλογική σύσκεψη Μητσοτάκη με το επικοινωνιακό επιτελείο στην Πειραιώς - Η καμπάνια στα social media ψηλά στην ατζέντα
Στο «γαλάζιο ραντάρ» έχει μπει η γενιά Z
Mε τον χρόνο για την κρίσιμη κάλπη της 21ης Μαΐου να μετρά αντίστροφα το επικοινωνιακό επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη, εργάζεται συστηματικά για την υλοποίηση της προεκλογικής καμπάνιας, με την οποία η Νέα Δημοκρατία θα οδηγηθεί στις επικείμενες εθνικές εκλογές.
Το αμέσως επόμενο διάστημα το Μαξίμου και η Πειραιώς θα έχουν ολοκληρώσει πλήρως την επικοινωνιακή στρατηγική που θα ακολουθήσει η κυβερνώσα παράταξη μέχρι τις κάλπες, με βασικούς πυλώνες την ανάδειξη των πεπραγμένων της κυβέρνησης και τις προγραμματικές θέσεις της Νέας Δημοκρατίας για τη νέα τετραετία, ωστόσο μέχρι την ανακοίνωση του προεκλογικού προγράμματος, στο οποίο κεντρικό πρόσωπο είναι ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, προτεραιότητα αποτελεί η παρουσία της ΝΔ στα social media.
Στο πλαίσιο αυτό νωρίς τη Δευτέρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο γραφείο του στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στην Πειραιώς, όπου είχε σύσκεψη με το web team, με αντικείμενο τις δράσεις που θα προωθηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στη σύσκεψη, όπως αναφέρουν πληροφορίες, μεταξύ άλλων συμμετείχαν ο γραμματέας του κόμματος Παύλος Μαρινάκης που θα αναλάβει κεντρικό ρόλο στην προεκλογική παρουσία της ΝΔ στον δρόμο προς τις κάλπες, ο «στρατηγός» της ψηφιακής ομάδας Eρικ Θανόπουλος-Παρκς, ο υπεύθυνος του γραφείου Τύπου του κυβερνώντος κόµµατος, Νίκος Ρωµανός, η διευθύντρια επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη, υπεύθυνη για τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη και ο αναπληρωτής διευθυντής στο Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού, Χρήστος Ζωγράφος.
Η παρουσία του πρωθυπουργού στην Πειραιώς και η σύσκεψη για τα social media καταδεικνύει τη σημασία που προσδίδουν Μαξίμου και Πειραιώς στην digital παρουσία του κόμματος, ιδίως με στόχο την προσέγγιση των «ειδικών κοινών», που σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους οι επιτελείς του πρωθυπουργού ενημερώνονται κατά κύριο λόγο από τα ΜΚΔ.
H Νέα Δημοκρατία μετά την αναγγελία των εθνικών εκλογών παρουσίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το σύνθημα «Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά», δίνοντας το στίγμα στο οποίο θα κινηθεί η κεντρική καμπάνια του κόμματος.
Παράλληλα, στο «γαλάζιο ραντάρ» έχει μπει η γενιά Z, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα έντονη δραστηριότητα στην «τηλεόραση των νέων», τη δημοφιλή πλατφόρμα TikTok, όπου αναρτά βίντεο με περισσότερο χαλαρή διάθεση αναλύοντας τις πρωτοβουλίες και τις παρεμβάσεις της κυβέρνησης για την στήριξη της νέας γενιάς. Οι νέοι αποτελούν ένα target group του εκλογικού σώματος, όπου σύμφωνα με μετρήσεις, η ΝΔ υστερεί, ωστόσο στο διάστημα που απομένει έως τη διεξαγωγή των εθνικών εκλογών, σημαντικό μέρος της προεκλογικής εκστρατείας θα απευθύνεται στη νεολαία, και ειδικότερα στους περίπου 430.000 νέους ψηφοφόρους ηλικίας 17-20 ετών.
Να σημειωθεί ότι ξαιρετικά σημαντική για το σχεδιασμό της κεντρικής καμπάνιας είναι η συμβολή του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θ.Λιβάνιου, ο οποίος είναι ο campaign manager στο Δημιουργικό. Ως ο απόλυτος άνθρωπος των δημοσκοπήσεων αναλύει τα ευρήματα, ξέρει τι χρειάζεται κάθε ηλικιακή ομάδα, διαβάζει τους τομείς όπου υστερεί η ΝΔ, διαδραματίζοντας ρόλο κλειδί στην επικοινωνιακή στρατηγική του κυβερνώντος κόμματος.
Το αμέσως επόμενο διάστημα το Μαξίμου και η Πειραιώς θα έχουν ολοκληρώσει πλήρως την επικοινωνιακή στρατηγική που θα ακολουθήσει η κυβερνώσα παράταξη μέχρι τις κάλπες, με βασικούς πυλώνες την ανάδειξη των πεπραγμένων της κυβέρνησης και τις προγραμματικές θέσεις της Νέας Δημοκρατίας για τη νέα τετραετία, ωστόσο μέχρι την ανακοίνωση του προεκλογικού προγράμματος, στο οποίο κεντρικό πρόσωπο είναι ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, προτεραιότητα αποτελεί η παρουσία της ΝΔ στα social media.
Στο πλαίσιο αυτό νωρίς τη Δευτέρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο γραφείο του στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στην Πειραιώς, όπου είχε σύσκεψη με το web team, με αντικείμενο τις δράσεις που θα προωθηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στη σύσκεψη, όπως αναφέρουν πληροφορίες, μεταξύ άλλων συμμετείχαν ο γραμματέας του κόμματος Παύλος Μαρινάκης που θα αναλάβει κεντρικό ρόλο στην προεκλογική παρουσία της ΝΔ στον δρόμο προς τις κάλπες, ο «στρατηγός» της ψηφιακής ομάδας Eρικ Θανόπουλος-Παρκς, ο υπεύθυνος του γραφείου Τύπου του κυβερνώντος κόµµατος, Νίκος Ρωµανός, η διευθύντρια επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη, υπεύθυνη για τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη και ο αναπληρωτής διευθυντής στο Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού, Χρήστος Ζωγράφος.
Η παρουσία του πρωθυπουργού στην Πειραιώς και η σύσκεψη για τα social media καταδεικνύει τη σημασία που προσδίδουν Μαξίμου και Πειραιώς στην digital παρουσία του κόμματος, ιδίως με στόχο την προσέγγιση των «ειδικών κοινών», που σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους οι επιτελείς του πρωθυπουργού ενημερώνονται κατά κύριο λόγο από τα ΜΚΔ.
H Νέα Δημοκρατία μετά την αναγγελία των εθνικών εκλογών παρουσίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το σύνθημα «Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά», δίνοντας το στίγμα στο οποίο θα κινηθεί η κεντρική καμπάνια του κόμματος.
Παράλληλα, στο «γαλάζιο ραντάρ» έχει μπει η γενιά Z, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα έντονη δραστηριότητα στην «τηλεόραση των νέων», τη δημοφιλή πλατφόρμα TikTok, όπου αναρτά βίντεο με περισσότερο χαλαρή διάθεση αναλύοντας τις πρωτοβουλίες και τις παρεμβάσεις της κυβέρνησης για την στήριξη της νέας γενιάς. Οι νέοι αποτελούν ένα target group του εκλογικού σώματος, όπου σύμφωνα με μετρήσεις, η ΝΔ υστερεί, ωστόσο στο διάστημα που απομένει έως τη διεξαγωγή των εθνικών εκλογών, σημαντικό μέρος της προεκλογικής εκστρατείας θα απευθύνεται στη νεολαία, και ειδικότερα στους περίπου 430.000 νέους ψηφοφόρους ηλικίας 17-20 ετών.
Να σημειωθεί ότι ξαιρετικά σημαντική για το σχεδιασμό της κεντρικής καμπάνιας είναι η συμβολή του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θ.Λιβάνιου, ο οποίος είναι ο campaign manager στο Δημιουργικό. Ως ο απόλυτος άνθρωπος των δημοσκοπήσεων αναλύει τα ευρήματα, ξέρει τι χρειάζεται κάθε ηλικιακή ομάδα, διαβάζει τους τομείς όπου υστερεί η ΝΔ, διαδραματίζοντας ρόλο κλειδί στην επικοινωνιακή στρατηγική του κυβερνώντος κόμματος.