Με Νεφέλη Μεγκ και TikTok τα «ανοίγματα» Μητσοτάκη στη νέα γενιά - Αύξηση μισθών, προσιτή στέγη και μείωση ανεργίας τα προτάγματα
Η ΝΔ προχωρά στις εθνικές εκλογές με το σύνθημα «Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά» - Σε 17άρηδες και 20άρηδες στοχεύει το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού
Καθοριστική για την περίοδο προς την εκλογική αναμέτρηση της 21ης Μαΐου φαίνεται πως θα είναι η προεκλογική καμπάνια των πολιτικών κομμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποίο διαδραματίζουν πια κομβικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.
Oι πολιτικοί αρχηγοί και τα επικοινωνιακά επιτελεία τους δείχνουν να έχουν αντιληφθεί ότι τα social media αποτελούν ισχυρά «όπλα» στην επικοινωνιακή τους φαρέτρα μιας και σημαντική μερίδα του εκλογικού σώματος επιλέγει να εμημερώνεται πλέον από τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα.
Αξιοσημείωτη δραστηριότητα στα social media παρουσιάζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος «ποντάει» στον αδιαμεσολάβητο χαρακτήρα των ΜΚΔ, ενώ το τελευταίο διάστημα έχει διεισδύσει στην αγαπημένη πλατφόρμα της γενιάς Z, την εφαρμογή TikTok.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το πρώτο δημόσιο μήνυμα του πρωθυπουργού μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών έγινε στο αγαπημένο κοινωνικό δίκτυο των νέων, γεγονός που καταδεικνύει ότι οι επιτελείς του Κυριάκου Μητσοτάκη στοχεύουν στη νεανική ψήφο, με το βλέμμα στους περίπου 350.000, 17άρηδες και 20άρηδες που θα βρεθούν για πρώτη φορά πίσω από τα παραβάν.
Από την ανακήρυξη των εθνικών εκλογών έως σήμερα ο πρωθυπουργός έχει αναρτήσει επτά βίντεο, στα οποία μιλά με τους νέους για ζητήματα της καθημερινότητάς τους όπως το πρόγραμμα για την στέγαση «Σπίτι μου» και η τρίτη διαδοχική αύξηση του κατώτατου μισθού, ενώ viral έγινε ο βιντεάκι με τον Πίνατ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων.
Δυναμική καμπάνια στα κοιωνικά δίκτυα με έμφαση στο TikTok υλοποιεί και η ΟΝΝΕΔ.
Σε ένα νεανικό σκηνικό στο Noisy King που αυτοπροσδιορίζεται ως ένας boutique χώρος για μουσικές πρόβες και ηχογραφήσεις ο πρωθυπουργός κάθισε στην πολυθρόνα της περσόνας των social media και απάντησε μέσα σε λίγο περισσότερο από μια ώρα στις ερωτήσεις της Νεφέλης, καλώντας τους νέους για μαζική συμμετοχή στις προσεχείς κάλπες.
Ο πρωθυπουργός απάντησε στα ερωτήματα της νεαρής youtuber, ενώ αναφέρθηκε στην πανεπιστημιακή αστυνομία, στον ρόλο και τα όρια της αστυνομίας, στο δυστύχημα στα Τέμπη και τις πολιτικές ευθύνες, στον νόμο για τις απεργιακές κινητοποιήσεις, στις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για την Υγεία, αλλά και στη συμμετοχή των γυναικών στην πολιτική.
Η youtuber αναφέρει στο κανάλι της σχετικά με τη συζήτηση με τον πρωθυπουργό: «Όσοι ακούτε το Podcast μου ξέρετε πολύ καλά την επιθυμία μου να πάρω συνέντευξη από πολιτικά πρόσωπα.
Ο πρωθυπουργός ήταν ο πρώτος που απάντησε θετικά.Ρώτησα όσα πράγματα πρόλαβα, διότι η ώρα που σου δίνεται με έναν πρωθυπουργό δεν είναι αρκετή για να τα ρωτήσεις όλα. Το φιναλε της συνέντευξης για μένα προσωποποιεί το πως θα έπρεπε να είναι ένας διάλογος μεταξύ ανθρώπων που δεν συγκλίνουν οι απόψεις τους, αλλά έχουν την ικανότητα να κάθονται σε 2 καρέκλες και να συζητάνε».
«Με την Νεφέλη Μεγκ κάναμε μία όμορφη και ζωντανή συζήτηση. Την ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες και ειλικρινείς ερωτήσεις της», έγραψε σχετικά ο κ. Μητσοτάκης.
Στον δρόμο προς τις κάλπες η ΝΔ προχωρά με το σύνθημα «Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά», το οποίο δίνει το σττίγμα για τη γενικότερη στρατηγική που θα ακολουθήσει έως τις εκλογές με προώθηση των πεπραγμένων της κυβέρνησης και ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για τη νέα τετραετία με βασικό πυλώνα τη βελτίωση των εισοδημάτων των πολιτών, τη σύγκρουση με το βαθύ και αναχρονιστικό κράτος, την ενίσχυση του Συστήματος Υγείας και τη σταθερή τροχιά της χώρας σε ρυθμούς ανάπτυξης.
Στην στεγαστική πολιτική της κυβέρνησης εντάσσεται και το πρόγραμμα «Κάλυψη» για την στέγαση ευάλωτων νέων, ηλικίας 25-39 ετών που είναι δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, σε ιδιωτικές κατοικίες, με καταβολή του ενοικίου από το Δημόσιο.
Την ίδια ώρα η κυβέρνηση προβάλλει τη μείωση της ανεργίας, την αύξηση κατώτατου μισθού στα 780 ευρώ, από 650 που ήταν το 2019, ενώ στις προτεραιότητές της για τη νέα τετραετία είναι η περαιτέρω αύξηση των μισθών στον Δημόσιο και τον Ιδιωτικό Τομέα.
Oι πολιτικοί αρχηγοί και τα επικοινωνιακά επιτελεία τους δείχνουν να έχουν αντιληφθεί ότι τα social media αποτελούν ισχυρά «όπλα» στην επικοινωνιακή τους φαρέτρα μιας και σημαντική μερίδα του εκλογικού σώματος επιλέγει να εμημερώνεται πλέον από τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα.
Αξιοσημείωτη δραστηριότητα στα social media παρουσιάζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος «ποντάει» στον αδιαμεσολάβητο χαρακτήρα των ΜΚΔ, ενώ το τελευταίο διάστημα έχει διεισδύσει στην αγαπημένη πλατφόρμα της γενιάς Z, την εφαρμογή TikTok.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το πρώτο δημόσιο μήνυμα του πρωθυπουργού μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών έγινε στο αγαπημένο κοινωνικό δίκτυο των νέων, γεγονός που καταδεικνύει ότι οι επιτελείς του Κυριάκου Μητσοτάκη στοχεύουν στη νεανική ψήφο, με το βλέμμα στους περίπου 350.000, 17άρηδες και 20άρηδες που θα βρεθούν για πρώτη φορά πίσω από τα παραβάν.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο TikTok
O Κυριάκος Μητοτάκης ξεκίνησε να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα TikTok τον Μάιο του 2022 και από τότε έχει δημοσιεύσει 44 βίντεο, ορισμένα εκ των οποίων έχουν γνωρίσει εντυπωσιακή απήχηση ξεπερνώντας τα δύο εκατομμύρια προβολές.@kyriakosmitsotakis_ Από σήμερα αυξάνεται ο κατώτατος μισθός σε 780 Ευρώ #fyp #tiktokgreece ♬ original sound - Kyriakos Mitsotakis
Με σαφώς πιο χαλαρή διάθεση –χιουμοριστική πολλές φορές- ο πρωθυπουργός απευθύνεται στους νέους που χρησιμοποιούν το δίκτυο και μιλά για θέματα που άπτονται της καθημερινότητάς τους.@kyriakosmitsotakis_ Σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων άρα και του Peanut! 🥜 Βάλτε στη ζωή σας ένα μικρό φίλο υιοθετώντας ένα αδέσποτο. #fyp #tiktokgreece ♬ original sound - Kyriakos Mitsotakis
Από την ανακήρυξη των εθνικών εκλογών έως σήμερα ο πρωθυπουργός έχει αναρτήσει επτά βίντεο, στα οποία μιλά με τους νέους για ζητήματα της καθημερινότητάς τους όπως το πρόγραμμα για την στέγαση «Σπίτι μου» και η τρίτη διαδοχική αύξηση του κατώτατου μισθού, ενώ viral έγινε ο βιντεάκι με τον Πίνατ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων.
Δυναμική καμπάνια στα κοιωνικά δίκτυα με έμφαση στο TikTok υλοποιεί και η ΟΝΝΕΔ.
Συνέντευξη με τη δημοφιλή youtuber Νεφέλη Μεγκ και πρωτοβουλίες για τη νέα γενιά
Ενδεικτικό της στρατηγικής που ακολουθεί το Μαξίμου για την προσέγγιση των ψηφοφόρων που ανήκουν στο συγκεκριμένο target group, αποτελεί και η συνέντευξη του πρωθυπουργού στην 25χρονη δημοφιλή youtuber, Νεφέλη Μεγκ.Σε ένα νεανικό σκηνικό στο Noisy King που αυτοπροσδιορίζεται ως ένας boutique χώρος για μουσικές πρόβες και ηχογραφήσεις ο πρωθυπουργός κάθισε στην πολυθρόνα της περσόνας των social media και απάντησε μέσα σε λίγο περισσότερο από μια ώρα στις ερωτήσεις της Νεφέλης, καλώντας τους νέους για μαζική συμμετοχή στις προσεχείς κάλπες.
Ο πρωθυπουργός απάντησε στα ερωτήματα της νεαρής youtuber, ενώ αναφέρθηκε στην πανεπιστημιακή αστυνομία, στον ρόλο και τα όρια της αστυνομίας, στο δυστύχημα στα Τέμπη και τις πολιτικές ευθύνες, στον νόμο για τις απεργιακές κινητοποιήσεις, στις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για την Υγεία, αλλά και στη συμμετοχή των γυναικών στην πολιτική.
Η youtuber αναφέρει στο κανάλι της σχετικά με τη συζήτηση με τον πρωθυπουργό: «Όσοι ακούτε το Podcast μου ξέρετε πολύ καλά την επιθυμία μου να πάρω συνέντευξη από πολιτικά πρόσωπα.
Ο πρωθυπουργός ήταν ο πρώτος που απάντησε θετικά.Ρώτησα όσα πράγματα πρόλαβα, διότι η ώρα που σου δίνεται με έναν πρωθυπουργό δεν είναι αρκετή για να τα ρωτήσεις όλα. Το φιναλε της συνέντευξης για μένα προσωποποιεί το πως θα έπρεπε να είναι ένας διάλογος μεταξύ ανθρώπων που δεν συγκλίνουν οι απόψεις τους, αλλά έχουν την ικανότητα να κάθονται σε 2 καρέκλες και να συζητάνε».
«Με την Νεφέλη Μεγκ κάναμε μία όμορφη και ζωντανή συζήτηση. Την ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες και ειλικρινείς ερωτήσεις της», έγραψε σχετικά ο κ. Μητσοτάκης.
Στον δρόμο προς τις κάλπες η ΝΔ προχωρά με το σύνθημα «Σταθερά – Τολμηρά – Μπροστά», το οποίο δίνει το σττίγμα για τη γενικότερη στρατηγική που θα ακολουθήσει έως τις εκλογές με προώθηση των πεπραγμένων της κυβέρνησης και ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για τη νέα τετραετία με βασικό πυλώνα τη βελτίωση των εισοδημάτων των πολιτών, τη σύγκρουση με το βαθύ και αναχρονιστικό κράτος, την ενίσχυση του Συστήματος Υγείας και τη σταθερή τροχιά της χώρας σε ρυθμούς ανάπτυξης.
Ξεχωριστή θέση στην προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ θα έχουν οι πρωτοβουλίες για τη νέα γενιά, όπως το πρόγραμμα «Σπίτι μου» που έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή και εξασφαλίζει προσιτή και ποιοτική στέγη για τις ηλικίες 25 έως 39 έτη, μέσω της χορήγησης χαμηλότοκων στεγαστικών δανείων.@kyriakosmitsotakis_ Ξέρετε για το Πρόγραμμα "Σπίτι μου"; #fyp #tiktokgreece ♬ original sound - Kyriakos Mitsotakis
Στην στεγαστική πολιτική της κυβέρνησης εντάσσεται και το πρόγραμμα «Κάλυψη» για την στέγαση ευάλωτων νέων, ηλικίας 25-39 ετών που είναι δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, σε ιδιωτικές κατοικίες, με καταβολή του ενοικίου από το Δημόσιο.
Η Ελλάδα προχωράει τολμηρά μπροστάΤα τελευταία 4 χρόνια, η Ελλάδα ήρθε αντιμέτωπη με πρωτοφανείς προκλήσεις. Κι όμως. Δεν σταμάτησαν την πρόοδο της πατρίδας μας. Γιατί η Ελλάδα έχει πια αποδείξει πως μπορεί να στέκεται όρθια, να ξεπερνάει τις προσδοκίες μας. Να προχωράει τολμηρά μπροστά.
Δημοσιεύτηκε από Kyriakos Mitsotakis στις Πέμπτη, 6 Απριλίου 2023
Την ίδια ώρα η κυβέρνηση προβάλλει τη μείωση της ανεργίας, την αύξηση κατώτατου μισθού στα 780 ευρώ, από 650 που ήταν το 2019, ενώ στις προτεραιότητές της για τη νέα τετραετία είναι η περαιτέρω αύξηση των μισθών στον Δημόσιο και τον Ιδιωτικό Τομέα.