Υπεγράφη παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη η σύμβαση του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου (ΕΙΚΟΝΑ)
Όπως τόνισε, με ανάρτησή του ο κ. Μητσοτάκης, «μία ανεκπλήρωτη προσδοκία δεκαετιών, επιτέλους υλοποιείται.
Παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, υπεγράφη την Παρασκευή στο αεροδρόμιο Καλαμάτας η σύμβαση του νέου έργου ΣΔΙΤ για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη. Όπως τόνισε, με ανάρτησή του ο κ. Μητσοτάκης, «μία ανεκπλήρωτη προσδοκία δεκαετιών, επιτέλους υλοποιείται. Έτσι ώστε, εντός των επόμενων ετών, να έχουμε έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο».
Παράλληλα, θα μειώσει τη διάρκεια των διαδρομών, βελτιώνοντας δραστικά την ασφάλεια των μετακινήσεων.
Ο προϋπολογισμός τού έργου αγγίζει τα 252 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε βάθος τετραετίας.
Τον οδικό χάρτη του έργου παρουσίασε αναλυτικά ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι «ο νέος δρόμος αναμένεται να μειώσει τα ατυχήματα κατά 75% στο τμήμα της νέας αρτηρίας με διαχωρισμένο οδόστρωμα και κατά 40% στο μη διαχωρισμένο τμήμα του.
»Κατά την περίοδο της κατασκευής του, ο οδικός άξονας θα δημιουργήσει ακόμα 625 θέσεις εργασίας και περίπου 100 θέσεις εργασίας κατά την 26ετή περίοδο λειτουργίας του, συμβάλλοντας στη μείωση της ανεργίας».
Υπογράψαμε σήμερα τη σύμβαση για την κατασκευή - αναβάθμιση μέσω ΣΔΙΤ του οδικού άξονα νοτιοδυτικής Πελοποννήσου. Μία ανεκπλήρωτη προσδοκία δεκαετιών, επιτέλους υλοποιείται. Έτσι ώστε, εντός των επόμενων ετών, να έχουμε έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο. https://t.co/7wGzWpOF7o pic.twitter.com/6rTA2gk6go
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) April 21, 2023
Η ταυτότητα του έργου
Ο δρόμος, μήκους περίπου 49 χιλιομέτρων, θα συνδέσει οικισμούς, παραγωγικές ζώνες και τουριστικά σημεία στη νοτιοδυτική απόληξη της Πελοποννήσου με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και τον κεντρικό αυτοκινητόδρομο «Μορέας», συμβάλλοντας στην ήδη δυναμική ανάπτυξη της Μεσσηνίας.Παράλληλα, θα μειώσει τη διάρκεια των διαδρομών, βελτιώνοντας δραστικά την ασφάλεια των μετακινήσεων.
Ο προϋπολογισμός τού έργου αγγίζει τα 252 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε βάθος τετραετίας.
Τον οδικό χάρτη του έργου παρουσίασε αναλυτικά ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι «ο νέος δρόμος αναμένεται να μειώσει τα ατυχήματα κατά 75% στο τμήμα της νέας αρτηρίας με διαχωρισμένο οδόστρωμα και κατά 40% στο μη διαχωρισμένο τμήμα του.
»Κατά την περίοδο της κατασκευής του, ο οδικός άξονας θα δημιουργήσει ακόμα 625 θέσεις εργασίας και περίπου 100 θέσεις εργασίας κατά την 26ετή περίοδο λειτουργίας του, συμβάλλοντας στη μείωση της ανεργίας».