Σε τρία διαφορετικά σημεία εμφανίστηκε ταυτόχρονα ο Άδωνις Γεωργιάδης καθώς αποφάσισε να μιλήσει σε προεκλογικές συγκεντρώσεις στο Ψυχικό, στο Μαρούσι και στο Γαλάτσι, μέσω του  ολογράμματός του.

Η κίνησή του στέφθηκε με επιτυχία. Η μία αίθουσα ήταν στο Ψυχικό, η δεύτερη στο Μαρούσι και η τρίτη στο Γαλάτσι, με τον ίδιο να σχολιάζει ότι «η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τα πάντα».

 Μάλιστα, η κίνηση του Άδωνι Γεωργιάδη να χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά την τεχνολογία των ολογραμμάτων στην προεκλογική μάχη εμφανιζόμενος σε τρεις παράλληλες κομματικές εκδηλώσεις θα αναδειχθεί ως παγκόσμιο παράδειγμα από τη βρετανική εταιρεία που ανέπτυξε τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

 

 Σύμφωνα με πληροφορίες, η HYPERVSN, μία startup με έδρα το Λονδίνο στην οποία έχουν εισέλθει ως επενδυτές ηχηρά ονόματα όπως ο Ρίτσαρντ Μπράνσον και ο Μαρκ Κιούμπαν ενημέρωσε τους κ.κ. Γιώργο Γιαννακάκο και Ηλία Παπακωνσταντίνου της FFP Group, τους ανθρώπους που διοργάνωσαν την εκδήλωση, ότι σκοπεύει να αναδείξει την περίπτωση ως «case of excellence» και στις 80 χώρες που σήμερα δραστηριοποιείται.

 Και πέρα από το γεγονός πως το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία, υπήρξε και διάδραση με το κοινό, την ώρα που ο Άδωνις Γεωργιάδης «ήταν» στις τρεις δημόσιες εκδηλώσεις που πραγματοποιούνταν παράλληλα σε Ψυχικό, Μαρούσι και Γαλάτσι.

 Σημειώνεται ότι η startup ιδρύθηκε από τους φίλους Κιρύλ Τσικεγιουκ και Αρτ Σταβένκα με καταγωγή από τη Λευκορωσία και θεωρείται από τις κορυφαίες στην ανάπτυξη τεχνολογίας και hardware γύρω από την 3D ψηφιακή απεικόνιση.