Τουρισμός: Η ατζέντα της Κεφαλογιάννη και η προετοιμασία για τη μεγάλη πρωτιά της Ελλάδας στο διεθνές fine dining
Στο Παρίσι μεταβαίνει τις επόμενες ημέρες η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη για να «τρέξει» τις νέες ενέργειες γύρω από την ανάδειξη της Ελλάδας ως premium γαστρονομικού προορισμού
Οι επόμενες κινήσεις του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ μετά την επισημοποίηση της συνεργασίας με τον Οδηγό Michelin. Στο Παρίσι μεταβαίνει τις επόμενες ημέρες η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη για να «τρέξει» τις νέες ενέργειες γύρω από την ανάδειξη της Ελλάδας ως premium γαστρονομικού προορισμού - κάτι που αναμένεται να φέρει ανοδικό αριθμό σε ποιοτικούς επισκέπτες αλλά και σε επίπεδο εσόδων.
Σε συνέχεια της παρουσίασης του Οδηγού Michelin για την Αθήνα που έγινε την Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου, ακολουθούν νέες συναντήσεις και λεπτομερείς συζητήσεις μεταξύ της υπουργού και των επικεφαλής του διεθνούς γαστρονομικού οδηγού, καθώς είναι η πρώτη φορά που παίρνει τέτοια διάσταση η ελληνική γαστρονομία ως ένας διεθνές brand.
Επιπλέον, η Όλγα Κεφαλογιάννη είναι καλεσμένη στην UNESCO, από τον Ιορδανό ομόλογό της και στα σχέδιά της είναι να ανοίξει ακόμα περισσότερο τη «βεντάλια» του ελληνικού γαστρονομικού Τουρισμού - από την απλή, παραδοσιακή ταβέρνα μέχρι τα premium εστιατόρια.
Σκοπός της είναι να επεκτείνει την πολιτική της για την προώθηση του city break και του ταξιδιού στην Ελλάδα, ακόμα και off season. Παράλληλα, στοχεύει σε νέες αγορές που θα φέρουν ταξιδιώτες υψηλού προφίλ, 365 μέρες το χρόνο, όπως για παράδειγμα από τη Σ. Αραβία και την Ινδία της οποίας η οικονομία καταγράφει άλματα.
Στάθηκε ιδιαίτερα στην ελληνική γαστρονομία καθώς - ως σημαντικός πόρος - φέρνει ευκαιρίες ενίσχυσης τόσο της ταξιδιωτικής εμπειρίας, όσο και της ιδιαίτερης ταυτότητας κάθε προορισμού. Πρόσθεσε ακόμη, πως είναι ένας τρόπος για να εξασφαλιστούν πολλαπλασιαστικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες μέσα από την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και της βιωσιμότητας.
Ιδιαίτερα αισιόδοξος, ήταν ο ΓΓ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, που συντόνισε την εμβληματική συνεργασία ΕΟΤ- Michelin χαρακτηρίζοντάς την ένα δυνατό asset για την Ελλάδα, αφού δημιουργεί τις προϋποθέσεις για αλλαγή ταχύτητας της χώρας στον τομέα. «Η ελληνική γαστρονομία είναι μέρος της όλης εμπειρίας στην Ελλάδα», υπογράμμισε, λέγοντας πως πέρα από τα μοναδικά ελληνικά προϊόντα και τους προορισμούς πάνω από όλα είναι οι άνθρωποι και οι πράξεις τους που προβάλλουν τη χώρα μας, για αυτό και ο Οδηγός Michelin είναι αφιερωμένος σ’ εκείνους.
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει ένα ευρύ πλάνο προβολής της ελληνικής γαστρονομίας διεθνώς, μέσω της Michelin και υπεγράφη πριν ένα χρόνο (22/09/22) στο Παρίσι από τον Δημήτρη Φραγκάκη και τον Διευθυντή Ευρώπης του τμήματος Michelin Experiences Tommy Maussin.
Το Delta δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία και δωρεά του ΚΠΙΣΝ με στόχο να αποτελέσει έναν πρότυπο γαστρονομικό προορισμό αντάξιο των υψηλών προδιαγραφών του KΠΙΣΝ, αναδεικνύοντας συγχρόνως την ελληνική κουζίνα σε όλο τον κόσμο.
Όπως περιγράφουν οι συντελεστές του εστιατορίου, το Delta είναι το 4ο κεφαλαίο γράμμα στην ελληνική αλφάβητο. Ένα τρίγωνο, δηλαδή, με τις τρεις πλευρές του σε απόλυτη αρμονία. Ακριβώς όπως το εστιατόριο Delta, που βασίζεται σε τρεις αρχές: τη Γαστρονομία, τη Βιωσιμότητα και τον Πολιτισμό.
Σε αυτήν ακριβώς την τριάδα «πατά» και το σχέδιο του υπουργείου Τουρισμού για την τουριστική ανάπτυξη της χώρας, τη διαφύλαξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και της ταυτότητάς μας.
Ηδη, τα επιτελεία του υπουργείου και του ΕΟΤ, καταγράφουν τις νέες τάσεις στην τουριστική βιομηχανία με τους ταξιδιώτες να κάνουν στροφή προς τη βιωσιμότητα.
Σημειωτέον, πως οι οδηγοί Michelin έχουν καθιερώσει ένα νέο “πράσινο αστέρι” (Gastronomy & Sustainability).
Πρόκειται για ένα βραβείο που αναδεικνύει εστιατόρια που ακολουθούν πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης και στην Ελλάδα το κατέχουν τα εστιατόρια Delta και Soil.
Σε συνέχεια της παρουσίασης του Οδηγού Michelin για την Αθήνα που έγινε την Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου, ακολουθούν νέες συναντήσεις και λεπτομερείς συζητήσεις μεταξύ της υπουργού και των επικεφαλής του διεθνούς γαστρονομικού οδηγού, καθώς είναι η πρώτη φορά που παίρνει τέτοια διάσταση η ελληνική γαστρονομία ως ένας διεθνές brand.
Επιπλέον, η Όλγα Κεφαλογιάννη είναι καλεσμένη στην UNESCO, από τον Ιορδανό ομόλογό της και στα σχέδιά της είναι να ανοίξει ακόμα περισσότερο τη «βεντάλια» του ελληνικού γαστρονομικού Τουρισμού - από την απλή, παραδοσιακή ταβέρνα μέχρι τα premium εστιατόρια.
Σκοπός της είναι να επεκτείνει την πολιτική της για την προώθηση του city break και του ταξιδιού στην Ελλάδα, ακόμα και off season. Παράλληλα, στοχεύει σε νέες αγορές που θα φέρουν ταξιδιώτες υψηλού προφίλ, 365 μέρες το χρόνο, όπως για παράδειγμα από τη Σ. Αραβία και την Ινδία της οποίας η οικονομία καταγράφει άλματα.
Πολλαπλασιαστικά οφέλη
Το απόγευμα της Τρίτης 26 Σεπτεμβρίου, η υπουργός χαιρέτισε την ειδική εκδήλωση που έκανε ο ΕΟΤ για την επισημοποίηση της συνεργασίας με τον Οδηγό Michelin στο εστιατόριο Delta του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).Στάθηκε ιδιαίτερα στην ελληνική γαστρονομία καθώς - ως σημαντικός πόρος - φέρνει ευκαιρίες ενίσχυσης τόσο της ταξιδιωτικής εμπειρίας, όσο και της ιδιαίτερης ταυτότητας κάθε προορισμού. Πρόσθεσε ακόμη, πως είναι ένας τρόπος για να εξασφαλιστούν πολλαπλασιαστικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες μέσα από την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και της βιωσιμότητας.
Ιδιαίτερα αισιόδοξος, ήταν ο ΓΓ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, που συντόνισε την εμβληματική συνεργασία ΕΟΤ- Michelin χαρακτηρίζοντάς την ένα δυνατό asset για την Ελλάδα, αφού δημιουργεί τις προϋποθέσεις για αλλαγή ταχύτητας της χώρας στον τομέα. «Η ελληνική γαστρονομία είναι μέρος της όλης εμπειρίας στην Ελλάδα», υπογράμμισε, λέγοντας πως πέρα από τα μοναδικά ελληνικά προϊόντα και τους προορισμούς πάνω από όλα είναι οι άνθρωποι και οι πράξεις τους που προβάλλουν τη χώρα μας, για αυτό και ο Οδηγός Michelin είναι αφιερωμένος σ’ εκείνους.
Η εν λόγω συμφωνία περιλαμβάνει ένα ευρύ πλάνο προβολής της ελληνικής γαστρονομίας διεθνώς, μέσω της Michelin και υπεγράφη πριν ένα χρόνο (22/09/22) στο Παρίσι από τον Δημήτρη Φραγκάκη και τον Διευθυντή Ευρώπης του τμήματος Michelin Experiences Tommy Maussin.
Delta: Τρίγωνο Γαστρονομίας - Βιωσιμότητας - Πολιτισμού
Ο Δ. Φραγκάκης, απηύθυνε ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Δημήτρη Χριστοφιλέα, τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από το πολυσυζητημένο εστιατόριο Delta όπου έλαβε χώρα η παρουσίαση του Οδηγού Michelin.Το Delta δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία και δωρεά του ΚΠΙΣΝ με στόχο να αποτελέσει έναν πρότυπο γαστρονομικό προορισμό αντάξιο των υψηλών προδιαγραφών του KΠΙΣΝ, αναδεικνύοντας συγχρόνως την ελληνική κουζίνα σε όλο τον κόσμο.
Όπως περιγράφουν οι συντελεστές του εστιατορίου, το Delta είναι το 4ο κεφαλαίο γράμμα στην ελληνική αλφάβητο. Ένα τρίγωνο, δηλαδή, με τις τρεις πλευρές του σε απόλυτη αρμονία. Ακριβώς όπως το εστιατόριο Delta, που βασίζεται σε τρεις αρχές: τη Γαστρονομία, τη Βιωσιμότητα και τον Πολιτισμό.
Σε αυτήν ακριβώς την τριάδα «πατά» και το σχέδιο του υπουργείου Τουρισμού για την τουριστική ανάπτυξη της χώρας, τη διαφύλαξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και της ταυτότητάς μας.
Ηδη, τα επιτελεία του υπουργείου και του ΕΟΤ, καταγράφουν τις νέες τάσεις στην τουριστική βιομηχανία με τους ταξιδιώτες να κάνουν στροφή προς τη βιωσιμότητα.
Σημειωτέον, πως οι οδηγοί Michelin έχουν καθιερώσει ένα νέο “πράσινο αστέρι” (Gastronomy & Sustainability).
Πρόκειται για ένα βραβείο που αναδεικνύει εστιατόρια που ακολουθούν πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης και στην Ελλάδα το κατέχουν τα εστιατόρια Delta και Soil.