Πατούλης στα Παραπολιτικά 90,1: Έχουμε περισσότερα από 2,5 εκατ. αυτοκίνητα στο Λεκανοπέδιο - Προφανώς αυτό που χρειάζεται είναι έργα υποδομής
«Χρειάζεται ενίσχυση της Τροχαίας στον Κηφισό και ιδιαίτερα στους άξονες όπου εκεί θα έπρεπε να υπήρχε μια μεγαλύτερη ισχύ» σημείωσε ο Γιώργος Πατούλης
Την ανάγκη έργων υποδομής για το κυκλοφοριακό επισήμανε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, στο πλαίσιο της μεγάλης έρευνας του ραδιοσταθμού Παραπολιτικά 90,1 για το κυκλοφοριακό στον σημαντικότερο οδικό άξονα της Αττικής, τον Κηφισό.
Ειδικότερα, ο Γιώργος Πατούλης μίλησε στα Παραπολιτικά 90,1 και την εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή και σημείωσε πως έχει αυξηθεί η χρήση των ΙΧ μετά τον Σεπτέμβριο και έχουν επιμηκυνθεί οι ώρες αιχμής.
Ακόμη, ο Γιώργος Πατούλης ζήτησε να βελτιωθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ είπε πως ο Κηφισός είναι ο πιο επιβαρυμένος δρόμος της χώρας. Ζήτησε επίσης την ενίσχυση της Τροχαίας στον Κηφισό.
Τέλος, ανέφερε ότι η υπογειοποίηση της Κύμης που είχε ακουστεί πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνας δεν έχει γίνει ακόμα.
Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Γιώργου Πατούλη στα Παραπολιτικά 90,1:
Με αφορμή τη μεγάλη έρευνα του ραδιοσταθμού Παραπολιτικά 90,1 ΚΗΦΙΣΟΣ ώρα Μηδέν
Γ.ΠΑΤΟΥΛΗΣ: Από τον Σεπτέμβριο και μετά παρατηρούμε αύξηση της κίνησης στο Λεκανοπέδιο καθώς αυξάνεται ραγδαία η χρήση των ΙΧ που φαίνεται ότι είναι το αγαπημένο μέσω των κατοίκων της Αττικής. Έχουν επιμηκυνθεί περισσότερο οι ώρες αιχμής. Έχουμε περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο Λεκανοπέδιο έναν αριθμό πολύ μεγαλύτερο από την κυκλοφοριακή ικανότητα των οδικών υποδομών καθώς επίσης όπως γνωρίζετε ειδικά ο Κηφισός δέχεται χιλιάδες φορτηγά και λεωφορεία τα οποία ενώνουν το Νότο με το Βορρά και τον Βορρά με το Νότο και όλα αυτά δημιουργούν μια απρόβλεπτη διαδικασία. Προφανώς αυτό το οποίο χρειάζεται είναι έργα υποδομής. Έργα υποδομής όπως έγινε η επέκταση του μετρό στον Πειραιά το οποίο είχε μια τάση να μειώσει πέρυσι το χειμώνα τον αριθμό των αυτοκινήτων, χρειάζονται και περαιτέρω προσπάθειες.
Γ. ΠΑΤΟΥΛΗΣ: Μετά από 40 χρόνια για πρώτη φορά ασφαλτοστρώθηκε ο Κηφισός, φωτίστηκε με led φωτιστικά όπως και οι άλλες λεωφόροι της Αττικής. Η Περιφέρεια δεν έχει την εθνική διαδικασία της μείωσης ή της αύξησης της κυκλοφοριακής ρύθμισης αυτό που έχει είναι να συντηρεί τους δρόμους ευθύνης κάτι το οποίο πράξαμε αυτή την τετραετία.
Γ. ΠΑΤΟΥΛΗΣ: Για να μπορέσει να υπάρξει μια καλυτέρευση στη ρύθμισης της κυκλοφορίας θα πρέπει να ενισχυθεί η πολιτική των ΜΜΜ όπως επίσης και των έργων υποδομής που πρέπει να γίνουν όπως η υπογειοποίηση της Κύμης.
Για τον Κηφισό
Γ. ΠΑΤΟΥΛΗΣ: Υπάρχει μια διάθεση μετακίνησης του σταθμού των Λεωφορείων στον Κηφισό ώστε όλο αυτό να αμβλύνει τη διαδικασία της μετακίνησης των λεωφορείων που πρέπει να περνάνε από τον Κηφισό. Ακόμα και τα οχήματα της Λαχαναγοράς φορτηγά που πηγαίνουν προς τα εκεί όλα αυτά υπάρχει ένας σχεδιασμός μετακίνησης λειτουργίας και χρήσης του Κηφισού. Αυτή τη στιγμή ο Κηφισός είναι ο πιο επιβαρυμένος δρόμος της χώρας ο οποίος όταν είχε γίνει ο στόχος ήταν να μένουν 1,5 εκατομμύριο πολίτες στην Αττική και όχι 5 εκατομμύρια.
Ερωτηθείς αν υπάρχουν τροχονόμοι στον Κηφισό
Γ. ΠΑΤΟΥΛΗΣ: Χρειάζεται ενίσχυση της Τροχαίας στον Κηφισό και ιδιαίτερα στους άξονες όπου εκεί θα έπρεπε να υπήρχε μια μεγαλύτερη ισχύ.