Μητσοτάκης για mAIgov: Για πρώτη φορά η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται στο ελληνικό Δημόσιο! Απλά, έξυπνα, κατανοητά
"Για πρώτη φορά η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται στο ελληνικό Δημόσιο" σημειώνει για τον ψηφιακό βοηθό του Gov.gr ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στο Facebook
Πρωτοπορεί το ελληνικό δημόσιο και από σήμερα το απόγευμα το gov.gr αλλά και ο κάθε πολίτης θα έχει στην διάθεσή του και την νέα εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης. Στην ανάρτησή του σχετικά με την εν λόγω καινοτομία και για το τι αυτή σηματοδοτεί, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημειώνει:
"Για πρώτη φορά η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται στο ελληνικό Δημόσιο! Το mAIgov διευκολύνει τους επισκέπτες του https://www.gov.gr/ να βρουν εύκολα την υπηρεσία που αναζητούν και να πάρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Απλά, έξυπνα, κατανοητά!
Ο νέος ψηφιακός βοηθός αναβαθμίζει σημαντικά τις δυνατότητες του gov.gr και συμβάλλει στον ευρύτερο εκσυγχρονισμό του κρατικού μηχανισμού, ειδικά στο σκέλος της αλληλεπίδρασης με τους πολίτες για την απλοποίηση της καθημερινότητάς τους".
Ο ψηφιακός βοηθός, που έχει τη μορφή chatbot θα βοηθά τους επισκέπτες του gov.gr να βρουν εύκολα την υπηρεσία που αναζητούν, απαντώντας σε απλές αλλά και σύνθετες ερωτήσεις τους. Αποτελεί την πρώτη εφαρμογή που αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στο Δημόσιο και μία από τις πρώτες ανάλογες υπηρεσίες στην Ευρώπη, συμβάλλοντας στον ευρύτερο εκσυγχρονισμό του κρατικού μηχανισμού, ειδικά στο σκέλος της αλληλεπίδρασης με τους πολίτες για τη διευκόλυνσή τους και την απλοποίηση της καθημερινότητάς τους.
Στο έργο του ο νέος βοηθός θα αντλεί πληροφορίες από τον κατάλογο των 1.608 ψηφιοποιημένων υπηρεσιών που έχουν ενταχθεί έως σήμερα στο gov.gr και 3.270 ψηφιοποιημένων διοικητικών διαδικασιών που έχουν ενσωματωθεί στο μητρώο ΜΙΤΟΣ, προκειμένου να κατευθύνει κάθε συνομιλητή του, δίνοντας παράλληλα πληροφορίες για τις ενέργειες στις οποίες χρειάζεται να προβεί ο πολίτης για την ταχεία διεκπεραίωση του αιτήματός του.
"Για πρώτη φορά η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται στο ελληνικό Δημόσιο! Το mAIgov διευκολύνει τους επισκέπτες του https://www.gov.gr/ να βρουν εύκολα την υπηρεσία που αναζητούν και να πάρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Απλά, έξυπνα, κατανοητά!
Ο νέος ψηφιακός βοηθός αναβαθμίζει σημαντικά τις δυνατότητες του gov.gr και συμβάλλει στον ευρύτερο εκσυγχρονισμό του κρατικού μηχανισμού, ειδικά στο σκέλος της αλληλεπίδρασης με τους πολίτες για την απλοποίηση της καθημερινότητάς τους".
Ο ψηφιακός βοηθός, που έχει τη μορφή chatbot θα βοηθά τους επισκέπτες του gov.gr να βρουν εύκολα την υπηρεσία που αναζητούν, απαντώντας σε απλές αλλά και σύνθετες ερωτήσεις τους. Αποτελεί την πρώτη εφαρμογή που αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στο Δημόσιο και μία από τις πρώτες ανάλογες υπηρεσίες στην Ευρώπη, συμβάλλοντας στον ευρύτερο εκσυγχρονισμό του κρατικού μηχανισμού, ειδικά στο σκέλος της αλληλεπίδρασης με τους πολίτες για τη διευκόλυνσή τους και την απλοποίηση της καθημερινότητάς τους.
Στο έργο του ο νέος βοηθός θα αντλεί πληροφορίες από τον κατάλογο των 1.608 ψηφιοποιημένων υπηρεσιών που έχουν ενταχθεί έως σήμερα στο gov.gr και 3.270 ψηφιοποιημένων διοικητικών διαδικασιών που έχουν ενσωματωθεί στο μητρώο ΜΙΤΟΣ, προκειμένου να κατευθύνει κάθε συνομιλητή του, δίνοντας παράλληλα πληροφορίες για τις ενέργειες στις οποίες χρειάζεται να προβεί ο πολίτης για την ταχεία διεκπεραίωση του αιτήματός του.