Σκρέκας στα Παραπολιτικά 90,1: Έρχεται ο νέος e-katanalotis μέχρι τέλος του μήνα - Αύριο ανακοινώνουν τα προϊόντα που θα έχουν στο ''Καλάθι της Σαρακοστής'' τα super markets
"Τα μέτρα κατά της ακρίβειας έχουν αρχίσει να αποδίδουν"
«Ο καταναλωτής να δημιουργεί το προσωπικό του καλάθι και να μπορεί να γνωρίζει πόσο κοστίζει το καλάθι του στο α' ή στο β' super market», είπε για τη νέα πλατφόρμα e-katanalotis, που παρουσιάζεται μέχρι το τέλος του μήνα, ο Κώστας Σκρέκας
«Μέχρι το τέλος του μήνα» πρόκειται να παρουσιαστεί ο νέος αναβαθμισμένος e-katanalotis, είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και την εκπομπή «Μπρα ντε φερ», με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή. Σημείωσε επίσης πως αύριο θα γίνουν οι ανακοινώσεις από τα super markets των προϊόντων που θα συμπεριλάβουν στο σαρακοστιανό καλάθι, ενώ αναφέρθηκε και στη μάχη της κυβέρνησης απέναντι στην ακρίβεια, λέγοντας πως «στόχος είναι να δούμε τις τιμές να αρχίσουν να αποκλιμακώνονται».
Μεταξύ άλλων ο Κώστας Σκρέκας είπε:
Για το σαρακοστιανό καλάθι
«Αύριο θα ανακοινώσουν τα super markets τα προϊόντα τα οποία θα συμπεριλάβουν στο σαρακοστιανό καλάθι. Το καλάθι θα έχει προϊόντα που αυτή την περίοδο καταναλώνουμε περισσότερο, δηλαδή κατεψυγμένα είδη θαλασσινών, θα έχει αλοιφές, ταραμοσαλάτες, μελιτζανοσαλάτες και όλα αυτά τα οποία καταναλώνουν αυτό το διάστημα, χαλβά και όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, τα οποία συμπεριλαμβάνονται σε ένα καλάθι νοικοκυριού. Το καλάθι αυτό θα κρατήσει όλο το διάστημα της νηστείας του Πάσχα».
Για τον e-καταναλωτή
«Τις επόμενες μέρες θα παρουσιάσουμε τον νέο, αναβαθμισμένο e-καταναλωτή, τη νέα αυτή πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή και στα νοικοκυριά να δημιουργούν το δικό τους καλάθι που θέλουν να αγοράσουν και να συγκρίνουν τις τιμές του δικού τους καλαθιού μεταξύ των super markets που βρίσκονται κοντά τους και έτσι να πάνε να αγοράσουν τα προϊόντα από εκεί που είναι φθηνότερα. Μέχρι τέλος του μήνα θα το παρουσιάσουμε. Βασιζόμαστε στην παλαιότερη εφαρμογή, την αναβαθμίζουμε, αυξάνουμε τα προϊόντα τα οποία μπορεί να βρίσκει ο καταναλωτής σε 3.500 κωδικούς που είναι οι πιο ταχυκίνητοι και αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% του τζίρου των super markets και θα μπορεί ο καταναλωτής να δημιουργεί το προσωπικό του καλάθι και να μπορεί να γνωρίζει πόσο κοστίζει το καλάθι του στο α' ή στο β' super market».
Σε σχέση με τον πληθωρισμό, ο κ. Σκρέκας σημείωσε:
«Συγκρίνοντας τον πληθωρισμό του φετινού Φεβρουαρίου με τον περσινό βλέπετε ότι έχουμε αποκλιμάκωση και στον γενικό δείκτη στον πληθωρισμό από το 3,2 στο 2,9, αλλά έπεσε και ο πληθωρισμός τροφίμων από μήνα σε μήνα. Σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς μήνες έπεσε 20%, δηλαδή από εκεί που είχαμε 8,3 πληθωρισμό και επέμενε πάνω από 8% για τους προηγούμενους μήνες, ο πληθωρισμός έπεσε σε έναν μήνα μέσα στο 6,7. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά βλέπουμε ότι σταδιακά τα μέτρα έχουν αρχίσει να αποδίδουν. Βεβαίως χρειάζεται προσπάθεια και βεβαίως ο στόχος είναι να δούμε τις τιμές των προϊόντων όχι μόνο να σταθεροποιούνται, αλλά αν είναι δυνατόν να αρχίσουν να αποκλιμακώνονται κιόλας σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα».
Μεταξύ άλλων ο Κώστας Σκρέκας είπε:
Για το σαρακοστιανό καλάθι
«Αύριο θα ανακοινώσουν τα super markets τα προϊόντα τα οποία θα συμπεριλάβουν στο σαρακοστιανό καλάθι. Το καλάθι θα έχει προϊόντα που αυτή την περίοδο καταναλώνουμε περισσότερο, δηλαδή κατεψυγμένα είδη θαλασσινών, θα έχει αλοιφές, ταραμοσαλάτες, μελιτζανοσαλάτες και όλα αυτά τα οποία καταναλώνουν αυτό το διάστημα, χαλβά και όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, τα οποία συμπεριλαμβάνονται σε ένα καλάθι νοικοκυριού. Το καλάθι αυτό θα κρατήσει όλο το διάστημα της νηστείας του Πάσχα».
Για τον e-καταναλωτή
«Τις επόμενες μέρες θα παρουσιάσουμε τον νέο, αναβαθμισμένο e-καταναλωτή, τη νέα αυτή πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή και στα νοικοκυριά να δημιουργούν το δικό τους καλάθι που θέλουν να αγοράσουν και να συγκρίνουν τις τιμές του δικού τους καλαθιού μεταξύ των super markets που βρίσκονται κοντά τους και έτσι να πάνε να αγοράσουν τα προϊόντα από εκεί που είναι φθηνότερα. Μέχρι τέλος του μήνα θα το παρουσιάσουμε. Βασιζόμαστε στην παλαιότερη εφαρμογή, την αναβαθμίζουμε, αυξάνουμε τα προϊόντα τα οποία μπορεί να βρίσκει ο καταναλωτής σε 3.500 κωδικούς που είναι οι πιο ταχυκίνητοι και αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% του τζίρου των super markets και θα μπορεί ο καταναλωτής να δημιουργεί το προσωπικό του καλάθι και να μπορεί να γνωρίζει πόσο κοστίζει το καλάθι του στο α' ή στο β' super market».
Σε σχέση με τον πληθωρισμό, ο κ. Σκρέκας σημείωσε:
«Συγκρίνοντας τον πληθωρισμό του φετινού Φεβρουαρίου με τον περσινό βλέπετε ότι έχουμε αποκλιμάκωση και στον γενικό δείκτη στον πληθωρισμό από το 3,2 στο 2,9, αλλά έπεσε και ο πληθωρισμός τροφίμων από μήνα σε μήνα. Σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς μήνες έπεσε 20%, δηλαδή από εκεί που είχαμε 8,3 πληθωρισμό και επέμενε πάνω από 8% για τους προηγούμενους μήνες, ο πληθωρισμός έπεσε σε έναν μήνα μέσα στο 6,7. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά βλέπουμε ότι σταδιακά τα μέτρα έχουν αρχίσει να αποδίδουν. Βεβαίως χρειάζεται προσπάθεια και βεβαίως ο στόχος είναι να δούμε τις τιμές των προϊόντων όχι μόνο να σταθεροποιούνται, αλλά αν είναι δυνατόν να αρχίσουν να αποκλιμακώνονται κιόλας σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα».