Θεσσαλία: Αναλυτικά το σχέδιο αποκατάστασης των ζημιών σε σιδηροδρομικές, οδικές και σχολικές υποδομές
Το συνολικό κόστος του έργου θα ξεπεράσει τα 3 δις ευρώ
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την τοποθέτησή του, στάθηκε και στην ευρωπαϊκή διάσταση της χρηματοδότησης μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης
Στο Μουζάκι Καρδίτσας ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε το πρόγραμμα αποκαταστάσεων ζημιών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα του περασμένου Σεπτεμβρίου σε σιδηροδρομικές, οδικές και σχολικές υποδομές στην εν λόγω περιφέρεια.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός: «Το συνολικό κόστος του έργου θα ξεπεράσει τα 3 δις ευρώ, από τα οποία το 1,4 δις αφορά τις οδικές και σιδηροδρομικές υποδομές και τα σχολεία στη Θεσσαλία».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε τα έργα αποκατάστασης που προβλέπονται μετά την κακοκαιρία Daniel, προσθέτοντας μεταξύ άλλων: «Δεν λογαριάσαμε σε καμία περίπτωση τεχνοκρατικές προσεγγίσεις κόστους – οφέλους. Οι δρόμοι θα αποκατασταθούν, ώστε να είναι προσβάσιμη ακόμη και η πιο δυσπρόσιτη γωνιά της Θεσσαλίας. Αν κάτι μάθαμε από το πέρασμα του Ιανού, είναι ότι κάτι που κατασκευάζεται με σύγχρονες προδιαγραφές, αντέχει κακοκαιρίες του μεγέθους Daniel».
Επιπλέον, επισήμανε ότι αν η χώρα δεν βρισκόταν σε καλή δημοσιονομική κατάσταση, θα ήταν αμφίβολο αν θα μπορούσαν να βρεθούν οι απαιτούμενοι εθνικοί πόροι. Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι για να κατευθυνθούν περισσότεροι πόροι στη Θεσσαλία, στερήθηκαν από άλλα έργα, ενώ στάθηκε και στην ευρωπαϊκή διάσταση της χρηματοδότησης μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά το σχέδιο αποκατάστασης της Θεσσαλίας μετά τις κακοκαιρίες «Daniel» και «Elias»
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός: «Το συνολικό κόστος του έργου θα ξεπεράσει τα 3 δις ευρώ, από τα οποία το 1,4 δις αφορά τις οδικές και σιδηροδρομικές υποδομές και τα σχολεία στη Θεσσαλία».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε τα έργα αποκατάστασης που προβλέπονται μετά την κακοκαιρία Daniel, προσθέτοντας μεταξύ άλλων: «Δεν λογαριάσαμε σε καμία περίπτωση τεχνοκρατικές προσεγγίσεις κόστους – οφέλους. Οι δρόμοι θα αποκατασταθούν, ώστε να είναι προσβάσιμη ακόμη και η πιο δυσπρόσιτη γωνιά της Θεσσαλίας. Αν κάτι μάθαμε από το πέρασμα του Ιανού, είναι ότι κάτι που κατασκευάζεται με σύγχρονες προδιαγραφές, αντέχει κακοκαιρίες του μεγέθους Daniel».
Επιπλέον, επισήμανε ότι αν η χώρα δεν βρισκόταν σε καλή δημοσιονομική κατάσταση, θα ήταν αμφίβολο αν θα μπορούσαν να βρεθούν οι απαιτούμενοι εθνικοί πόροι. Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι για να κατευθυνθούν περισσότεροι πόροι στη Θεσσαλία, στερήθηκαν από άλλα έργα, ενώ στάθηκε και στην ευρωπαϊκή διάσταση της χρηματοδότησης μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά το σχέδιο αποκατάστασης της Θεσσαλίας μετά τις κακοκαιρίες «Daniel» και «Elias»