Καραμανλής για Ε65: Άλλο ένα έργο που ξεμπλόκαρε και δίνει στους πολίτες η κυβέρνηση της ΝΔ - Μέσα σε μια τετραετία δημοπρατήσαμε έργα 13 δισ. ευρώ
"Αυτή είναι η διαφορά μας"
«Χρειάστηκε να ξεπεράσουμε πολλά εμπόδια για να παραδοθεί σήμερα ολοκληρωμένο το νότιο τμήμα»
Την ικανοποίησή του για την παράδοση των δύο τελευταίων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου Ε65, την οποία παρουσίασε νωρίτερα σήμερα από την Καλαμπάκα ο Κυριάκος Μητσοτάκης, εξέφρασε ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής.
Σε ανάρτηση που έκανε στο Facebook, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο Ε65, κάνοντας και μια γενικότερη αναφορά στο έργο της κυβέρνησης την περίοδο 2019-23, όπου και δημοπρατήθηκαν «έργα πάνω από 10 δισ. ευρώ», ενώ τα έργα για τα οποία έγιναν συμβάσεις και ξεκίνησαν να υλοποιούνται ανέρχονται σε 5 δισ. ευρώ. Όλα αυτά, ενώ τα έργα που συμβασιοποίηθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση φτάνουν σε ένα ποσό «κάτω από 800 εκατ. ευρώ», όπως αναφέρει. «Αυτή είναι η διαφορά μας, με στοιχεία και με πραγματικά δεδομένα», σημειώνει καταληκτικά.
Ο Ε65 είναι ένα έργο που επρόκειτο να αρχίσει το 2013, όμως κόπηκε στα τρία και προχωρούσε ανορθολογικά με το μεσαίο-τυφλό τμήμα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία το 2017, αλλά χωρίς ορατή προοπτική ολοκλήρωσης.
Χρειάστηκε να ξεπεράσουμε πολλά εμπόδια, να δοθούν οι αναγκαίες παρατάσεις ώστε να μην χαθούν ευρωπαϊκοί πόροι και να δουλέψουμε συστηματικά, ώστε να προχωρήσει και να παραδοθεί σήμερα ολοκληρωμένο το νότιο τμήμα.
Ενώ παράλληλα, εγκρίναμε το 2021 το βόρειο τμήμα, έτσι ώστε να μπορεί να παραδοθεί το 2026 στο σύνολό του.
Ο Ε65 είναι άλλο ένα έργο που δίδεται στους πολίτες από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, η οποία την περίοδο 2019-2023 δέχθηκε μικροκομματική κριτική, ενώ στην πραγματικότητα:
▪️Σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ
▪️Δημοπρατήσαμε έργα πάνω από 10 δισ. ευρώ
▪️Συμβασιοποιήσαμε και ξεκίνησαν να υλοποιούνται εργα σχεδόν 5 δισ. ευρώ.
Κι όλα αυτά μέσα σε περίπου τριάμισι χρόνια, ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση σε 4,5 χρόνια συμβασιοποίησε έργα κάτω από 800 εκατ. ευρώ.
Αυτή είναι η διαφορά μας, με στοιχεία και με πραγματικά δεδομένα».
Υπενθυμίζεται πως στην κυκλοφορία δόθηκαν σήμερα τα δύο τελευταία τμήματα του αυτοκινητόδρομου Ε65 με συνέπεια η Κεντρική Ελλάδα να αποκτά έναν σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο 136 km που καθιστά πιο εύκολη την κυκλοφορία και την μετακίνηση προς το Καρπενήσι, την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα, τα Μετέωρα και την Λίμνη Πλαστήρα.
Τα δυο τμήματα που παραδόθηκαν σήμερα είναι από την Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα, μήκους 18,5 km που περιλαμβάνει και τα τούνελ στο όρος Όρθρυς, όπως επίσης και το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα μήκους 25 km, καθιστώντας έτσι τον Ε65 έναν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο της Κεντρικής Ελλάδας που ξεκινά από το ύψος της Αλαμάνας, λίγο πριν τη Λαμία όπου συναντά τον ΠΑΘΕ μέχρι τα Μετέωρα, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο της διαδρομής.
Σε ανάρτηση που έκανε στο Facebook, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο Ε65, κάνοντας και μια γενικότερη αναφορά στο έργο της κυβέρνησης την περίοδο 2019-23, όπου και δημοπρατήθηκαν «έργα πάνω από 10 δισ. ευρώ», ενώ τα έργα για τα οποία έγιναν συμβάσεις και ξεκίνησαν να υλοποιούνται ανέρχονται σε 5 δισ. ευρώ. Όλα αυτά, ενώ τα έργα που συμβασιοποίηθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση φτάνουν σε ένα ποσό «κάτω από 800 εκατ. ευρώ», όπως αναφέρει. «Αυτή είναι η διαφορά μας, με στοιχεία και με πραγματικά δεδομένα», σημειώνει καταληκτικά.
Η ανάρτηση του Κώστα Καραμανλή
«Με ιδιαίτερη ικανοποίηση βλέπω σήμερα να ολοκληρώνεται άλλο ένα έργο που ξεμπλοκάραμε την περίοδο 2019-23 στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: το υπόλοιπο νότιο τμήμα και ένα μεγάλο κομμάτι του βόρειου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος, του Ε65, δίδεται στην κυκλοφορία.Ο Ε65 είναι ένα έργο που επρόκειτο να αρχίσει το 2013, όμως κόπηκε στα τρία και προχωρούσε ανορθολογικά με το μεσαίο-τυφλό τμήμα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία το 2017, αλλά χωρίς ορατή προοπτική ολοκλήρωσης.
Χρειάστηκε να ξεπεράσουμε πολλά εμπόδια, να δοθούν οι αναγκαίες παρατάσεις ώστε να μην χαθούν ευρωπαϊκοί πόροι και να δουλέψουμε συστηματικά, ώστε να προχωρήσει και να παραδοθεί σήμερα ολοκληρωμένο το νότιο τμήμα.
Ενώ παράλληλα, εγκρίναμε το 2021 το βόρειο τμήμα, έτσι ώστε να μπορεί να παραδοθεί το 2026 στο σύνολό του.
Ο Ε65 είναι άλλο ένα έργο που δίδεται στους πολίτες από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, η οποία την περίοδο 2019-2023 δέχθηκε μικροκομματική κριτική, ενώ στην πραγματικότητα:
▪️Σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ
▪️Δημοπρατήσαμε έργα πάνω από 10 δισ. ευρώ
▪️Συμβασιοποιήσαμε και ξεκίνησαν να υλοποιούνται εργα σχεδόν 5 δισ. ευρώ.
Κι όλα αυτά μέσα σε περίπου τριάμισι χρόνια, ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση σε 4,5 χρόνια συμβασιοποίησε έργα κάτω από 800 εκατ. ευρώ.
Αυτή είναι η διαφορά μας, με στοιχεία και με πραγματικά δεδομένα».
Υπενθυμίζεται πως στην κυκλοφορία δόθηκαν σήμερα τα δύο τελευταία τμήματα του αυτοκινητόδρομου Ε65 με συνέπεια η Κεντρική Ελλάδα να αποκτά έναν σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο 136 km που καθιστά πιο εύκολη την κυκλοφορία και την μετακίνηση προς το Καρπενήσι, την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα, τα Μετέωρα και την Λίμνη Πλαστήρα.
Τα δυο τμήματα που παραδόθηκαν σήμερα είναι από την Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα, μήκους 18,5 km που περιλαμβάνει και τα τούνελ στο όρος Όρθρυς, όπως επίσης και το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα μήκους 25 km, καθιστώντας έτσι τον Ε65 έναν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο της Κεντρικής Ελλάδας που ξεκινά από το ύψος της Αλαμάνας, λίγο πριν τη Λαμία όπου συναντά τον ΠΑΘΕ μέχρι τα Μετέωρα, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο της διαδρομής.