Στην τελική ευθεία προς τις ευρωεκλογές το Μέγαρο Μαξίµου ξεδιπλώνει µια ειδική στρατηγική, µε στόχο την προσέγγιση επιµέρους εκλογικών κοινών, όπως είναι οι γυναίκες, η νεολαίακαι οι ανένταχτοι ψηφοφόροι, που αποτελούν σηµαντικές δεξαµενές και το κλειδί για την επίτευξη του 33%+, του αριθµητικού στόχου δηλαδή που έχει θέσει ο Κ. Μητσοτάκης ως το επιθυµητό αποτέλεσµα για την κάλπη της 9ης Ιουνίου.

Ενα target group στο οποίο θα δοθεί έµφαση στις εβδοµάδες που αποµένουν είναι η νεολαία, καθώς, αν και στις τελευταίες εθνικές εκλογές η Ν.∆. αναδείχθηκε για πρώτη φορά πρώτη πολιτικήδύναµη στις ηλικίες 17-24 σε ποσοστό 28,9%, στο συγκεκριµένο εκλογικό κοινό η κεντροδεξιά παράταξη παραδοσιακά υστερεί. Σε αυτό το πλαίσιο, άλλωστε, εντάσσεται και η «κινητοποίηση» του Κ. Μητσοτάκη µέσω του TikTok, µε το δηµοφιλές στους νέους Μέσο να έχει την τιµητική του τις τελευταίες ηµέρες,µε τα βίντεο µε άρωµα Εurovision και Final Four.

Πέρα από τις δράσεις επικοινωνίας, ωστόσο, στο Μέγαρο Μαξίµου θα προωθήσουν και την προβολή των κυβερνητικών παρεµβάσεων του τελευταίου δεκαµήνου για τους νεότερους πολίτες, µε έµφαση στη µεταρρύθµιση στην Παιδεία, στην αύξηση του κατώτατου µισθού και στις παρεµβάσεις στο στεγαστικό ζήτηµα.

Ακόµα ένα εκλογικό κοινό που απασχολεί τους επιτελείς του πρωθυπουργού είναι το γυναικείο, καθώς το επόµενο διάστηµα θα επικοινωνηθούν µε περισσότερο εντατικούς ρυθµούς οι ειδικέςπρωτοβουλίες για τις µητέρες και τις εργαζόµενες, µε αιχµή την επέκταση του επιδόµατος µητρότητας και του προγράµµατος δωρεάν προληπτικών εξετάσεων «Φώφη Γεννηµατά», όπως και οι πρωτοβουλίες για την καταπολέµηση της ενδοοικογενειακής βίας. Να σηµειωθεί ότι βάσει των τελευταίων µετρήσεων το κόµµα του Κ. Μητσοτάκη έχει προβάδισµα στις ψηφοφόρους, ωστόσο το ποσοστό των αναποφάσιστων γυναικών είναι σχεδόν διπλάσιο από αυτό των ανδρών, γεγονός που καθιστά τις γυναίκες ένα απαιτητικό target group.

Ενδεικτικές της στρατηγικής του Μαξίµου για «άνοιγµα» σε όλο το φάσµα της κοινωνίας ήταν οι αναφορές του πρωθυπουργού από την περιοδεία στο νησί της ναυτοσύνης και της µαστίχας, τη Χίο, από όπου απηύθυνε ευρύ κάλεσµα για συσπείρωση ενόψει της εκλογικής αναµέτρησης της 9ης Ιουνίου. Το Μαξίµου για το διάστηµα που µεσολαβεί έως τις ευρωπαϊκές κάλπες βάζει στο «ραντάρ» του µια µεγάλη κατηγορία πολιτών, που τείνουν να αντιµετωπίζουν τις ευρωεκλογές µε αδιαφορία και χαλαρότητα και κινούνται προς τη χαλαρή ψήφο και την αποχή, µε βασικό επιχείρηµα την πολιτική σταθερότητα, ώστε να συνεχιστούν οι µεταρρυθµίσεις.

Πρόκειται για εκλογείς που δεν συνδέονται µε τη Ν.∆., ωστόσο έχουν δώσει ήδη ψήφο εµπιστοσύνης στον Κ. Μητσοτάκη στις πρόσφατες εθνικές εκλογές, µε τους επιτελείς του πρωθυπουργού ναμ επιδιώκουν την επαναπροσέγγιση του εν λόγω µετριοπαθούς πολιτικού κοινού µέσω µεταρρυθµιστικών πολιτικών, οι οποίες στοχεύουν στην επίλυση των πραγµατικών προβληµάτων που αντιµετωπίζουν οι Ελληνες στην καθηµερινή ζωή, όπως η ακρίβεια, η κατάσταση της
δηµόσιας Υγείας, η ασφάλεια, τα ανθρώπινα δικαιώµατα, η ∆ικαιοσύνη, η ποιότητα των παρεχόµενων υπηρεσιών του ∆ηµοσίου, η Παιδεία κ.λπ. 

«Είναι πολύ µεγάλη επιτυχία για την παράταξη αυτή ότι µπόρεσε και συντονίστηκε µε τα ρεύµατα των καιρών, ότι κράτησε αναλλοίωτες τις αξίες της, ενώ ταυτόχρονα µπόρεσε και διευρύνθηκε σε νέους πολιτικούς χώρους», είπε ο πρωθυπουργός από τη Χίο, κάνοντας ένα νέο άνοιγµα στον χώρο του πολιτικού Κέντρου, στον οποίο τα ευρήµατα των δηµοσκοπήσεων παρουσιάζουν τη Ν.∆. κυρίαρχη δύναµη, δεδοµένης και της έλλειψης σοβαρού αντιπολιτευτικού λόγου.

* Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή της Κυριακής