Με τον «αέρα» των τελευταίων δημοσκοπήσεων, που δείχνουν ότι ο στόχος του 33% κατ’ ελάχιστο είναι απολύτως εφικτός για τη Νέα Δημοκρατία, μπαίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στις τελευταίες 20 ημέρες της προεκλογικής εκστρατείας. Αυτό είναι το διάστημα που απομένει πλέον μέχρι την κάλπη των ευρωεκλογών και ο πρωθυπουργός θα συνεχίσει μια καμπάνια με ένα κεντρικό σύνθημα (την πολιτική σταθερότητα) και ένα κεντρικό πρόσωπο, τον ίδιο. Τα ποιοτικά στοιχεία των γκάλοπ και των focus groups εξάλλου δείχνουν ότι εκείνος είναι το ισχυρό «χαρτί» της κυβέρνησης και της Ν.Δ., καθώς υπερέχει με σημαντική διαφορά στην κοινή γνώμη έναντι του Στέφανου Κασσελάκη και του Νίκου Ανδρουλάκη.

Το πρόγραμμα από εδώ και στο εξής έχει σχεδόν καθημερινά μία επίσκεψη ή μία περιοδεία. Η έμφαση συνεχίζεται να δίνεται στη Μακεδονία, όπου τα μικρότερα κόμματα στα δεξιά της Νέας Δημοκρατίας συγκεντρώνουν αθροιστικά ποσοστά που σε ορισμένες εκλογικές περιφέρειες φτάνουν ακόμα και το 20%. Ο πρωθυπουργός μόλις ολοκλήρωσε μια καμπάνια σε Πέλλα, Πιερία και Ημαθία, με σαφή μηνύματα σε όσους ψήφισαν πέρυσι την Ελληνική Λύση ή τη «Νίκη» και ελκύονται ακόμη από τη ρητορική των αρχηγών τους: «Χριστιανόμετρο δεν υπάρχει. Και τις σχέσεις μας με την πίστη και την Ορθοδοξία δεν θα επιτρέψουμε να τις καπηλευτεί κανείς και κανένα κόμμα», είπε από την Κατερίνη ο κ. Μητσοτάκης, ενώ τόνισε επίσης πως «η μόνη υπεύθυνη πατριωτική δύναμη σήμερα που εγγυάται τη σταθερότητα και την ασφάλεια της χώρας είναι η μεγάλη μας παράταξη, η Νέα Δημοκρατία».

Η Ν.Δ. είναι η μόνη δύναμη που έχει προτάσεις στην Ευρωπαϊκή Ενωση και ξέρει να διεκδικεί και να πετυχαίνει την υλοποίησή τους

Έμφαση σε έργα πνοής που θα αλλάξουν τη Θεσσαλονίκη

Σήμερα, από τη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε έμφαση σε έργα πνοής και πρωτοβουλίες που σταδιακά θα αλλάξουν το πρόσωπο και την ποιότητα ζωής της πόλης. Ο πρωθυπουργός μίλησε για την έναρξη λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης τον Νοέμβριο, για την ολοκλήρωση της επέκτασης προς Καλαμαριά το αργότερο μέχρι το καλοκαίρι του επόμενου έτους, αλλά και για τις νέες επεκτάσεις που σχεδιάζονται, με προτεραιότητα εκείνη προς τις δυτικές συνοικίες. Η μελέτη που θα παρουσιάστηκε παρουσία του πρωθυπουργού αφορά τη χάραξη του δικτύου του μετρό Θεσσαλονίκης, με ορίζοντα την εξέλιξη του πολεοδομικού συγκροτήματος μέχρι το 2040. Παράλληλα, ο κ. Μητσοτάκης στάθηκε και στην ένταξη στον στόλο του ΟΑΣΘ τις προσεχείς ημέρες των πρώτων 110 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, αλλά και στη λειτουργία το 2026 του υπερσύγχρονου Πανεπιστημιακού Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Ιδρυμα «Σταύρος Νιάρχος».

Περιοδεία Μητσοτάκη στη Δυτική Μακεδονία

Ακολουθεί την Τρίτη η Δυτική Μακεδονία, στην οποία αναμένεται να υπογραμμίσει την έγκαιρη παράδοση του αυτοκινητοδρόμου Ε-65, αλλά και το νέο παραγωγικό και αναπτυξιακό μοντέλο στην περιοχή, στη μετα-λιγνιτική εποχή. Την Τετάρτη ο κ. Μητσοτάκης προγραμματίζει νέα τηλεοπτική συνέντευξη και την Πέμπτη φεύγει εκ νέου εκτός Αττικής, για να περιοδεύσει αυτή τη φορά στο Αργος και στην Τρίπολη. Τελευταίος σταθμός την προσεχή εβδομάδα, και συγκεκριμένα το Σάββατο, είναι η Ηπειρος. Ο πρωθυπουργός σχεδιάζει να βρεθεί στην Αρτα και στο Ζαγόρι, ώστε να δώσει το «παρών» στην πανηγυρική τελετή για την επίσημη ανακήρυξη του Ζαγορίου ως Μνημείου Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Καταλόγου της UNESCO.

«Όπλο» στην προεκλογική φαρέτρα η πρόταση για τις πολυεθνικές

Η τελευταία πρόταση κατατέθηκε σήμερα προς την πρόεδρο της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, και είναι ακόμα ένα «όπλο» στην προεκλογική φαρέτρα του πρωθυπουργού, το οποίο θα παρουσιάσει και την Παρασκευή: Στις 24 Μαΐου θα γίνει ένα άτυπο debate των πολιτικών αρχηγών στην προ ημερησίας συζήτηση στη Βουλή για την ακρίβεια, που εμφανίζεται ως το πρόβλημα που απασχολεί περισσότερο τους πολίτες, σε όλες σχεδόν τις δημοσκοπήσεις. Η επιστολή στην πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα αναδεικνύει το προβληματικό γεγονός των μεγάλων διαφοροποιήσεων στις τιμές που πωλούν οι πολυεθνικές τα προϊόντα τους στην ευρωπαϊκή ενιαία αγορά. Ο κ. Μητσοτάκης ζητά παρέμβαση από τις Βρυξέλλες, «προκειμένου να μας εξηγήσουν οι πολυεθνικές γιατί τιμολογούν διαφορετικά τα ίδια προϊόντα σε διαφορετικές αγορές», όπως τόνισε ο ίδιος. «Και η Ευρώπη εκεί έχει τη δυνατότητα κανονιστικά να παρέμβει, γιατί είναι πολύ δύσκολο, όπως καταλαβαίνετε, μια χώρα μεμονωμένα να βάλει ένα πλαίσιο σε πολυεθνικές που πουλούν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες», εξήγησε σε συνέντευξή του.