Νέο σποτ με αφορμή τις Ευρωεκλογές έδωσε στη δημοσιότητα η Νέα Δημοκρατία, με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να περιγράφει από το Ζαγόρι, όπου αποτελεί την 19η εγγραφή ελληνικού μνημείου στον Κατάλογο της UNESCO και η πρώτη πολιτιστικού αγαθού της Ελλάδας, ως πολιτιστικό τοπίο, τα όσα έχει προσφέρει η "Γαλάζια" παράταξη υπό την πρωθυπουργία του στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

«Τα τελευταία πέντε χρόνια αποδόθηκαν στους πολίτες 17 Μουσεία, με κορυφαία την Εθνική Πινακοθήκη, το Μουσείο των Αιγών και το Μουσείο Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού».

Παράλληλα, μέσα από σποτ αναφέρεται «στο Μετρό Θεσσαλονίκης, στο κτήμα Τατοϊου, στη βελτίωση της προσβασιμότητας στους χώρους πολιτισμού και στο εμβληματικό μνημείο της Ακρόπολης»

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: "Υλοποιούμε ένα γιγαντιαίο πρόγραμμα πολιτιστικών υποδομών με περισσότερα από 800 έργα προϋπολογισμού άνω του 1,2 δις. ευρώ που εξασφαλίσαμε από την Ε.Ε. και το Ταμείο Ανάκαμψης. Αυτή η πορεία προόσου θα συνεχιστεί και μετά τις Ευρωεκλογές. Για την Ελλάδα μας και τον πολιτισμό μας. Είναι στο χέρι μας, στις 9 Ιουνίου να έρθουμε πιο κοντα στην Ευρώπη. Μια δυνατή πατριωτική φωνή που θα γίνεται σεβαστή στις Βρυξέλλες»

Δείτε το νέο σποτ της ΝΔ: 

Το σποτ της Νέας Δημοκρατίας για τις ευρωπαϊκές εκλογές της 9ης Ιουνίου | Parapolitika