Νέος γύρος «πολέμου» ξέσπασε από το μεσημέρι της Παρασκευής ανάμεσα στη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή την επεισοδιακή συνέντευξη του Στέφανου Κασσελάκη στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Voice, στη Ρόδο και είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρησή του από το ραδιοφωνικό στούντιο.

Η ΝΔ δια στόματος του εκπροσώπου Τύπου της Νίκου Ρωμανού τόνισε ότι ο κ. Κασσελάκης με τη στάση του «έδειξε για ακόμη μία φορά πως αντιλαμβάνεται την ελευθερία του Τύπου» ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγόρησε τη ΝΔ ότι «ο μεγάλος χορηγός της λίστας Πέτσα και της 107 σειράς παγκόσμιας κατάταξης στην ελευθερία του Τύπου, η Νέα Δημοκρατία, τολμά και σχολιάζει τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ως προς τον τρόπο που αντιλαμβάνεται την ενημέρωση».

Την ίδια ώρα ο Στέφανος Κασσελάκης μέσω των social media υποστήριξε πως «οποιος επιθυμεί έναν αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης ο οποίος θα σκύβει ενοχικά το κεφάλι μπροστά σε εντολοδόχους του Μαξίμου – στελέχη της ΝΔ που υποδύονται τους αντικειμενικούς δημοσιογράφους, να ξέρει ότι δεν είμαι εγώ αυτός».

Τέλος η δημοσιογράφος Ρένα Παυλάκη απαντώντας για όλα όσα διαδραματίστηκαν στην εκπομπή της μίλησε στα parapolitika.gr και έκανε λόγο για ευθείες προσβολές προς το πρόσωπό της. Ακόμη υποστήριξε ότι ο κ. Κασσελάκης «έδειξε μία πλευρά του εαυτού του γεμάτη αλαζονεία και ειρωνεία, ενώ εκτίμησε ότι με τη στάση του απέναντί της όχι μόνο δεν κέρδισε, αλλά έχασε ακόμα και κάποιον ουδέτερο που άκουγε τη συνέντευξη».

Ρωμανός κατά Κασσελάκη: Εδειξε για ακόμη μία φορά πώς αντιλαμβάνεται την ελευθερία του Τύπου

Επίθεση στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη, με αφορμή συνέντευξη, που παρεχώρησε σε ραδιόφωνο στη Ρόδο εξαπέλυσε ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Ρωμανός.

Ο εκπρόσωπος Τύπου του κυβερνώντος κόμματος κατηγόρησε τον κ. Κασσελάκη ότι «σήμερα έδειξε για ακόμη μία φορά πώς αντιλαμβάνεται την ελευθερία του Τύπου, τον πλουραλισμό και τη Δημοκρατία.

Αφού επιτέθηκε κατ' επανάληψη σε δημοσιογράφο τοπικού ραδιοφώνου της Ρόδου, διέκοψε τη συνέντευξη και αποχώρησε εκνευρισμένος επειδή δεν του άρεσαν οι ερωτήσεις» και επισήμανε ότι στη Νέα Δημοκρατία αναμένουν τις αντιδράσεις των υποψηφίων ευρωβουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, που, όπως τόνισε, «έχουν επιδείξει διαχρονικά τόση "ευαισθησία" σε ζητήματα ελευθερίας του Τύπου, φτάνοντας εσχάτως στο σημείο να ζητούν και κόψιμο ευρωπαϊκών κονδυλίων!».

Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Ρωμανού:

Μετά το «δεν είσαι λογιστής μου» στον κ. Ευαγγελάτο και τη διακοπή συνέντευξης μόλις ένιωσε να πιέζεται από ερώτηση της κ. Χρηστίδου, ο κ. Κασσελάκης σήμερα έδειξε για μία ακόμη φορά πώς αντιλαμβάνεται την ελευθερία του Τύπου, τον πλουραλισμό και τη Δημοκρατία. Αφού επιτέθηκε κατ' επανάληψη σε δημοσιογράφο τοπικού ραδιοφώνου της Ρόδου, διέκοψε τη συνέντευξη και αποχώρησε εκνευρισμένος επειδή δεν του άρεσαν οι ερωτήσεις. Ο κ. Κασσελάκης αποδεικνύεται για μία ακόμα φορά ο πιο αυθεντικός εκφραστής του Πολακισμού 2.0.

Ελπίζουμε οι Ρεπόρτερ Χωρίς Σύνορα, των οποίων τις εκθέσεις εργαλειοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ συκοφαντώντας τη χώρα και ενορχηστρώνοντας ψηφίσματα εναντίον της, να μην έχουν συνεργάτες στη Ρόδο.

Σε κάθε περίπτωση, αναμένουμε με ενδιαφέρον τις αντιδράσεις των υποψήφιων ευρωβουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που έχουν επιδείξει διαχρονικά τόση «ευαισθησία» σε ζητήματα ελευθερίας του Τύπου, φτάνοντας εσχάτως στο σημείο να ζητούν και κόψιμο ευρωπαϊκών κονδυλίων! Δυστυχώς το θράσος, η υποκρισία και η αλαζονεία δεν έχουν όριο.

ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Κασσελάκης έχει αποδείξει πως δεν διστάζει να δίνει συνεντεύξεις σε μη φιλικά ΜΜΕ 

«Ο μεγάλος χορηγός της λίστας Πέτσα και της 107 σειράς παγκόσμιας κατάταξης στην ελευθερία του Τύπου, η Νέα Δημοκρατία, τολμά και σχολιάζει τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ως προς τον τρόπο που αντιλαμβάνεται την ενημέρωση», υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Ο Στέφανος Κασσελάκης έχει αποδείξει πως δεν διστάζει να δίνει συνεντεύξεις σε μη φιλικά προς τον ΣΥΡΙΖΑ μέσα ενημέρωσης και σε μη προστατευόμενα περιβάλλοντα διότι ούτε έχει να φοβηθεί, ούτε έχει να κρύψει τίποτα. Είναι διάφανος σε όλα. Σε αντίθεση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη που επιλέγει ως επί το πλείστον ασφαλή περιβάλλοντα και οικείους δημοσιογράφους, που ενίοτε του γράφουν και σημειώματα για να τροφοδοτήσουν την σκέψη του», σημειώνει.

Συνεχίζοντας ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καταγγέλλει πως ο Στ. Κασσελάκης, «στη συνέντευξη που έδωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό της Ρόδου "Real Voice", μόλις αναφέρθηκε στις περσινές καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν τη Ρόδο -κατάσταση που βίωσε με επιτόπια επίσκεψή του- και στις ευθύνες της κυβέρνησης δέχτηκε καταιγισμό προσβολών σε πρωτόγνωρο τόνο και ύφος από δημοσιογράφο σε "διατεταγμένη υπηρεσία", που πέρυσι το καλοκαίρι "διακρίθηκε" για τις ανταποκρίσεις της που ανέφεραν ότι όλα καλώς κυλούν στο πολύπαθο νησί που καιγόταν για 14 ημέρες».

«Ως εξ συμπτώσεως πρόκειται για πρώην υποψήφια περιφερειακή σύμβουλο και νυν διευθύντρια του Γραφείου Τύπου της Περιφέρειας Δωδεκανήσων και διευθύνουσα σύμβουλο στην Αναπτυξιακή Εταιρεία Δωδεκανήσου "ΑΝΔΩ ΑΕ". Δηλαδή τρία σε ένα… Η διαπλοκή της ΝΔ στο μεγαλείο της!», τονίζει η αξιωματική αντιπολίτευση και καταλήγει:

«Όσον αφορά τώρα στην ουσία της συνέντευξης, είναι προφανές ότι για τη διετή καθυστέρηση της καταβολής του μεταφορικού ισοδύναμου στους νησιώτες, αλλά και για την άρνηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να ενσωματώσει το άρθρο 104 της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 542/2022 για τη μείωση του ΦΠΑ κατά 30% στα νησιά μας εδώ και δύο χρόνια (προεκλογική εξαγγελία της ΝΔ το 2023 ), δεν ευθύνεται κανένας άλλος πλην του ιδίου κ. Μητσοτάκη, ο οποίος κυβερνά τα τελευταία πέντε χρόνια όσο κι αν θέλουν κάποιοι να το παραβλέπουν!».


Κασσελάκης: Είμαι αποφασισμένος να σπάσω το απόστημα

«Όποιος επιθυμεί έναν αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης που θα σκύβει ενοχικά το κεφάλι μπροστά σε εντολοδόχους του Μαξίμου-στελέχη της ΝΔ που υποδύονται τους αντικειμενικούς δημοσιογράφους, να ξέρει ότι δεν είμαι εγώ αυτός», τονίζει τονίζει με δριμύ τρόπο ο Στέφανος Κασσελάκης με αφορμή την αποχώρησή του από ραδιοφωνικό σταθμό της Ρόδου.

«Έτσι χτίστηκε η προπαγάνδα τόσων χρόνων. Με την Αριστερά να γυρνάει από σεβασμό και το άλλο μάγουλο στη λάσπη ενός αδίστακτου καθεστώτος. Έτσι έγινε το μαύρο-άσπρο. Έτσι διαβρώθηκαν συνειδήσεις. Έτσι το ψέμα νίκησε την αλήθεια», συνεχίζει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και συμπληρώνει: «Θα μου πείτε “μόνος σου θα τα βάλεις με το πανίσχυρο σύστημα προπαγάνδας του Μητσοτάκη;”. Ναι, είναι η απάντηση. Είμαι αποφασισμένος να σπάσω το απόστημα. Πέντε χρόνια ήταν αρκετά».


Ρένα Παυλάκη στα Παραπολιτικά: Έδειξε μια πλευρά του εαυτού του γεμάτη αλαζονεία, ειρωνεία

Τα parapolitika.gr επικοινώνησαν με τη δημοσιογράφο, η οποία μεταξύ άλλων τόνισε ότι ο κ. Κασσελάκης έδειξε μία πλευρά του εαυτού του γεμάτη αλαζονεία και ειρωνεία, ενώ εκτίμησε ότι με τη στάση του απέναντί της όχι μόνο δεν κέρδισε, αλλά έχασε ακόμα και κάποιον ουδέτερο που άκουγε τη συνέντευξη. Μάλιστα, όπως επισημαίνει η κυρία Παυλάκη, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησε έναν μόνολόγο και δεν την άφηνε να του κάνει ερωτήσεις. «Κάθε φορά που το επιχειρούσα πατούσε πάνω μου», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ σε άλλο σημείο πρόθεσε ότι ο κ. Κασσελάκης είχε «φοβερή άγνοια των θεμάτων». 

Ευθείες προσβολές προς το πρόσωπό μου

«Είχα μία καθαρά πολιτική ατζέντα προκειμένου να αποτυπώσει τις θέσεις του κόμματος για τα νησιά. Ξεκίνησε με έναν μονόλογο, δεν με άφηνε να του κάνω ερώτηση. Κάθε φορά που το επιχειρούσα πατούσε πάνω μου και κάποια στιγμή φτάνουμε σε ένα σημείο όπου υπήρξαν ανακριβείς ισχυρισμοί από την πλευρά του που είχαν να κάνουν με το θέμα της διαφημιστικής καμπάνιας της Ρόδου μετά τις περσινές φωτιές. Μου είπε ότι “δεν υπήρχε καμπάνια, το νησί κάηκε, η ΝΔ έκανε την καμπάνια για έναν χρόνο μετά”. Εγώ του απάντησα ότι “δεν έχετε σωστή ενημέρωση καθώς δεν έγιναν έτσι τα πράγματα.

Υπήρξε καμπάνια η οποία έτρεξε αμέσως τις επόμενες μέρες μετά τις φωτιές και μάλιστα σε 11 μέρες η κίνηση στη Ρόδο είχε αποκατασταθεί. Επέμεινε ότι δεν ήταν έτσι και ζητούσε να του στείλω την καμπάνια. Στη συνέχεια μου είπε ότι αποκλείεται να υπήρχε κάποια καμπάνια και ότι σε έξι μήνες δεν προλάβαιναν να την αναθέσουν. Τότε του απάντησα ότι “γι' αυτό δεν το γνωρίζετε το θέμα και δεν μας έχουν ενημερώσει σωστά οι συνεργάτες σας. Η καμπάνια ήταν δυναμική με προσαρμογή στα γεγονότα της ημέρας. Όταν είδε ότι πήγαινε εκεί η κουβέντα το άλλαξε. Παρ' όλα αυτά, συνέχισε να είναι ιδιαίτερα επιθετικός και ειρωνικός με ευθείες προσβολές προς το πρόσωπό μου, χωρίς η δική μου στάση να αιτιολογεί αυτούς τους χαρακτηρισμούς», τόνισε η Ρένα Παυλάκη.


Επιχειρούσε να κάνει το άσπρο μαύρο

«Πιστεύω ότι είχε φοβερή άγνοια των θεμάτων, που δεν την απέδωσα στον ίδιο, και σκόπευε να περάσει τη δική του ατζέντα και όταν άρχισα να κάνω ερωτήσεις που τον έφεραν σε δύσκολη θέση. Κατανοώ ότι ένας πολιτικός αρχηγός που έρχεται από την Αθήνα δεν μπορεί να ξέρει την τοπική ατζέντα. Αυτό είναι ευθύνη των πολιτικών στελεχών. Προσπάθησα να τον προστατεύσω αλλά δεν γινόταν να μη διορθώσω τον ψευδή ισχυρισμό του. Επιχειρούσε να κάνει το άσπρο μαύρο. Μετά μου το γύρισε και άρχισε να με ρωτάει εάν οι νησιώτες είναι ικανοποιημένοι με το μεταφορικό ισοδύναμο ή όχι. Τότε του είπα ότι δεν απαντώ εγώ. Εγώ κάνω τις ερωτήσεις, εσείς απαντάτε.

Είχα σκοπό να τον ρωτήσω για την υγεία, για την ακρίβεια και μου έλεγε για το μεταφορικό ισοδύναμο. Τότε πήρα την πάσα και του είπα ότι μπήκε ως αντιστάθμισμα της κατάργησης του μειωμένου ΦΠΑ - ένα μεγάλο πλήγμα για τα νησιά που δεν αποσοβήθηκε ποτέ και εκεί ήταν η στιγμή που κορυφώθηκε η αντιπαράθεση και αποχώρησε», υποστήριξε ακόμη η δημοσιογράφος.


Εκείνος εκτέθηκε, όχι εγώ

«Προσπάθησα να είμαι ψύχραιμη και να είμαι ευγενής όσο γινόταν. Είμαι πολλά χρόνια στα ΜΜΕ, έχω περάσει πολλά και πλέον δεν με εκπλήσσει τίποτα. Εκείνος εκτέθηκε και όχι εγώ. Υπερασπιζόμουν τα ίδια τα γεγονότα. Δεν τον έθιξα, προσπάθησα να τον προστατεύσω. Το ραδιόφωνο Real Voice ακούγεται σε όλη τη Δωδεκάνησο, ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει ραδιόφωνο. Είχα μία ατζέντα με τα τοπικά ζητήματα προκειμένου να ακουστούν οι θέσεις του κόμματος. Θεωρώ ότι αυτή την ευκαιρία την έχασε. Αποκλείεται να κέρδιζε κάτι πέραν του σκληρού πυρήνα. Έδειξε μια πλευρά του εαυτού του γεμάτη αλλαζονεία, ειρωνεία. Δεν κερδίζεις ποτέ με αυτό το ύφος, ούτε με το να "φυγοδικείς"», κατέληξε η Ρένα Παυλάκη μιλώντας στο parapolitika.gr. 

Ρένα Παυλάκη:Αυτή είναι η καμπάνια που αγνοούσε

Η δημοσιογράφος επέλεξε αργότερα να απαντήσει στον επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας εκτενή αναφορά στην διαφημιστική καμπάνια που η ίδια έτρεξε μετά τις φωτιές στη Ρόδο προκειμένου να προωθήσει τον τουρισμό του νησιού και σημειώνοντας ότι αυτή είναι η καμπάνια που ο Στέφανος Κασσελάκης αγνοούσε

«Ο Στέφανος Κασσελάκης που αποχώρησε εκνευρισμένος και κακήν κακώς από την πρωινή μου εκπομπή στον Ρ/Σ Real Voice της Ρόδου επειδή επεσήμανα την άγνοιά του για θέματα τοπικά, μου ζήτησε να του στείλω την διαφημιστική καμπάνια που έτρεξε πέρυσι αμέσως μετά τις φωτιές της Ρόδου το καλοκαίρι του 2023, την οποία όχι μόνο αγνοούσε, αλλά αμφισβήτησε και την ύπαρξή της.

Επέλεξα λοιπόν να τον ενημερώσω δημοσιοποιώντας την και στα ΜΜΕ, για την επόμενη φορά που ίσως θελήσει να αναφερθεί στον τουρισμό της Ρόδου.

"Η καμπάνια κατάφερε να επανέλθει η Ρόδος στην κανονικότητα της θερινής περιόδου"

Η καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το καθαρό μήνυμα ''Rhodes. What you love is here'' (Ρόδος: Ό,τι αγαπάς είναι εδώ), που άμεσα σχεδίασε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με ταχύτατα αντανακλαστικά, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ ειδικά για το νησί της Ρόδου, βγήκε στον αέρα την Τρίτη 8 Αυγούστου 2023, αμέσως μετά τις φωτιές του Ιουλίου και κατόρθωσε μέσα σε ένα πολύ μικρό διάστημα όχι περισσοτέρων των δέκα ημερών, να αναστρέψει το κλίμα και το νησί να επανέλθει στην κανονικότητα της θερινής περιόδου.

Η καμπάνια που αγνοούσε ο Στέφανος Κασσελάκης, με εικόνες και βίντεο από τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό διοχετεύθηκε στα μεγαλύτερα δίκτυα μέσω όλων των καναλιών διανομής, προβάλλοντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.

Στόχος της πρωτοβουλίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου μέσω της προωθητικής καμπάνιας ήταν να αποκατασταθεί, προστατευτεί και ενδυναμωθεί η φήμη και η εικόνα του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου και να διαφυλαχθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου, που συνδέεται σε μέγιστο βαθμό με τον Τουρισμό.



"Ο δημιουργικός σχεδιασμός της καμπάνιας προώθησε το νησί της Ρόδου ως πλήρως ελκυστικού τουριστικού προορισμού"

Ο δημιουργικός σχεδιασμός της καμπάνιας προώθησε το νησί της Ρόδου ως πλήρως λειτουργικού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού σε όλες τις βασικές αγορές της Ευρώπης, με ειδική στόχευση στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τις Σκανδιναβικές χώρες, τη Γαλλία την Ιταλία και την Ολλανδία, καθώς και στις αγορές του Ισραήλ και της Αμερικής.

Η στοχευμένη διαφημιστική προβολή αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα και πόρους που έχει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνδυασμό με τα διαθέσιμα κανάλια διανομής του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, είχε στόχο την άμεση επαναφορά των κρατήσεων στο νησί, στόχος που επετεύχθη σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, λίγων μόνων ημερών».