Ζέττα Μακρή στα Παραπολιτικά 90,1: Η Παιδεία στο επίκεντρο με 10.000 νέες θέσεις εκπαιδευτικών και ψηφιακές καινοτομίες
Το σχέδιο για την εισαγωγή της ψηφιακής τάξης και του ψηφιακού φροντιστηρίου
Τι είπε στην εκπομπή "Κάθε μέρα μαζί" με τη δημοσιογράφο Πένυ Αβραμίδη
Για θέματα που αφορούν την παιδεία, αλλά και την πολιτική επικαιρότητα μίλησε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Κάθε μέρα μαζί» με τη δημοσιογράφο Πένυ Αβραμίδη η υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ζέττα Μακρή.
Η κ. Μακρή αναφέρθηκε στις νέες εξελίξεις που θα σηματοδοτήσουν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, επισημαίνοντας την πρόσληψη 10.000 νέων μόνιμων εκπαιδευτικών, οι οποίοι προστίθενται στους 28.000 που έχουν ήδη διοριστεί. «Είναι ένα εντυπωσιακό νούμερο», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, παρουσίασε το σχέδιο για την εισαγωγή της ψηφιακής τάξης και του ψηφιακού φροντιστηρίου. Από την Α' Δημοτικού μέχρι τη Β' Λυκείου, οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό υλικό που θα τους ενισχύει στα μαθήματα των μαθηματικών και της γλώσσας, με την πρόβλεψη να επεκταθεί σε όλα τα μαθήματα. Για την Γ' Λυκείου, το ψηφιακό φροντιστήριο θα προσφέρει ενισχυτική εκπαίδευση από ειδικά αποσπασμένους εκπαιδευτικούς, με δυνατότητα διάδρασης και πρόσβασης σε αποθηκευμένο υλικό ανά πάσα στιγμή.
Η Παιδεία βασική προτεραιότητα
Ερωτηθείσα σχετικά με την πιθανή αναφορά του πρωθυπουργού στην παιδεία κατά την ομιλία του στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), η κ. Μακρή υπογράμμισε ότι η παιδεία αποτελεί βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού. Ανέφερε ότι, αν και δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τις ανακοινώσεις που θα γίνουν, είναι σίγουρο ότι η παιδεία θα βρεθεί στο επίκεντρο της ομιλίας.
Τέλος, η υφυπουργός σχολίασε τη διαγραφή του κ. Πολάκη, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αποδοχής ή μη τέτοιων συμπεριφορών στη δημόσια σφαίρα. «Είναι κρίμα που απασχολεί την επικαιρότητα ένα τέτοιο θέμα», δήλωσε, τονίζοντας ότι αυτά τα ζητήματα είναι δυσάρεστα για την ποιότητα της δημοκρατίας.
Μεταξύ άλλων, τόνισε:
Αναφορικά με τη νέα σχολική χρονιά
Ζ.ΜΑΚΡΗ: Υπάρχουν 10.000 διορισμοί δηλαδή μόνιμες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και είναι ένα εντυπωσιακό νούμερο το οποίο προστίθεται στους 28.000 που έχουν γίνει μέχρι τώρα. Έχουμε προαναγγείλει και θα εφαρμοστεί η ψηφιακή τάξη και το ψηφιακό φροντιστήριο. Δηλαδή από την Α δημοτικού μέχρι και την Β Λυκείου θα υπάρχει ψηφιακό υλικό που θα ενισχύει φροντιστηριακά τα παιδιά στα μαθηματικά του ωρολογίου προγράμματος. Είναι ήδη έτοιμα τα μαθηματικά και η Γλώσσα και από την αρχή της σχολικής χρονιάς θα επεκταθεί σε όλα τα μαθήματα αλλά υπάρχει και το ψηφιακό φροντιστήριο για την Γ Λυκείου. Αυτό θα είναι από εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν αποσπαστεί για το λόγο αυτό στο υπουργείο Παιδείας και από έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο κάθε απόγευμα θα δίνουν ενισχυτική φροντιστηριακή εκπαίδευση στα παιδιά, θα υπάρχουν εξετάσεις, θα υπάρχει διάδραση και το ψηφιακό υλικό αυτό θα είναι αποθηκευμένο έτσι ώστε να μπορούν να ανατρέξουν ανά πάσα στιγμή τα παιδιά της Γ Λυκείου.
Ερωτηθείσα αν η παιδεία θα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της ομιλίας του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ
Ζ.ΜΑΚΡΗ: Η παιδεία είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού για αυτό σε όποια εκπαιδευτική πρωτοβουλία και καινοτομία παρουσιάσαμε από την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση μέχρι τις παρεμβάσεις που κάναμε στο ψηφιακό σχολείο στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια ο πρωθυπουργός ήταν παρόν και με το κύρος του και τις τοποθετήσεις του ανέδειξε το προσωπικό του ενδιαφέρον. Ανακοινώσεις αν θα κάνει για την παιδεία δεν είναι κάτι που θα το επιβεβαιώσω εγώ, πολύ περισσότερο το περιεχόμενο αλλά είναι σίγουρο ότι η αναφορά στην παιδεία θα γίνει.
Αναφορικά με τη διαγραφή του κ. Πολάκη
Ζ.ΜΑΚΡΗ: Λίγη σημασία έχει αν έφυγε επί της ουσίας ή όχι σημασία έχει αν αυτή η συμπεριφορά είναι αποδεκτή και είναι συμπεριφορά η οποία αναπαράγεται, και δυστυχώς βλέπουμε ότι και αποδεκτή είναι και αναπαράγεται. Είναι κρίμα που απασχολεί την επικαιρότητα ένα τέτοιο θέμα αν έχει ο κ. Κασσελάκης πισίνα ή αν ο κ. Πολάκης έχει την αποδοχή των συναδέλφων του, είναι δυσάρεστα πράγματα αυτά για την ποιότητα της δημοκρατίας.