«Το ’27 όταν ο πολίτης πάει ξανά να κάνει την αξιολόγησή του θα έχει μια τελείως διαφορετική καθημερινότητα στη ζωή του τουλάχιστον στις μεταφορές» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου, στους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή στο πλαίσιο της παρουσίας των Παραπολιτικών 90,1 στη ΔΕΘ.

«Πρώτη προτεραιότητά μας είναι η αλλαγή του στόλου. Τα νέα λεωφορεία δεν είναι μόνο ότι είναι καινούργια είναι πιο αξιόπιστα, δεν έχουν βλάβες, ο κλιματισμός λειτουργεί» πρόσθεσε και συνέχισε: «Τα λεωφορεία τα οποία κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην Αθήνα είναι 1.180 -1.200 του χρόνου το 75% του στόλου θα είναι καινούργια (950 λεωφορεία), το 2027 παίρνουμε 700 και τότε θα αλλάξουμε όλα τα τρόλεϊ, θα είναι καινούργια, θα αλλάξουμε και τα 500 ηλεκτρικά λεωφορεία. Θα είναι 350 για την Αθήνα και 150 για την Θεσσαλονίκη. Με αυτά τα 350 λεωφορεία θα ανεβάσουμε τον στόλο της Αθήνας στα 1.300 λεωφορεία».

«Το 2025 θα έχουμε πολύ καλύτερης ποιότητας λεωφορεία και το 2027 θα έχουμε τουλάχιστον 100 λεωφορεία περισσότερα. Το ’24 θα είναι κομβική χρονιά, το ’25 θα είναι η πρώτη μεγάλη εικόνα της αλλαγής στη δημόσια συγκοινωνία» συμπλήρωσε.


Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Ανδρέα Νικολακόπουλου στα Παραπολιτικά 90,1

Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κος Βασίλης Οικονόμου, μίλησε στους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή στο πλαίσιο της παρουσίας των Παραπολιτικών 90,1 στη ΔΕΘ.

Θέλουμε να αλλάξουμε αυτή την πραγματικότητα που έχουμε δηλαδή μια Δημόσιο Συγκοινωνία που δεν ήταν στα καλύτερά της. Πρώτη προτεραιότητά μας είναι η αλλαγή του στόλου. Τα νέα λεωφορεία δεν είναι μόνο ότι είναι καινούργια είναι πιο αξιόπιστα, δεν έχουν βλάβες, ο κλιματισμός λειτουργεί.

Τα λεωφορεία τα οποία κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην Αθήνα είναι 1.180 -1.200 του χρόνου το 75% του στόλου θα είναι καινούργια (950 λεωφορεία), το 2027 παίρνουμε 700 και τότε θα αλλάξουμε όλα τα τρόλεϊ, θα είναι καινούργια, θα αλλάξουμε και τα 500 ηλεκτρικά λεωφορεία. Θα είναι 350 για την Αθήνα και 150 για την Θεσσαλονίκη. Με αυτά τα 350 λεωφορεία θα ανεβάσουμε τον στόλο της Αθήνας στα 1.300 λεωφορεία.

Το 2025 θα έχουμε πολύ καλύτερης ποιότητας λεωφορεία και το 2027 θα έχουμε τουλάχιστον 100 λεωφορεία περισσότερα. Το ’24 θα είναι κομβική χρονιά, το ’25 θα είναι η πρώτη μεγάλη εικόνα της αλλαγής στη δημόσια συγκοινωνία. Το ’26-’27 θα είναι το κερασάκι στην τούρτα στις μεταφορές άρα λοιπόν το ’27 όταν ο πολίτης πάει ξανά να κάνει την αξιολόγησή του θα έχει μια τελείως διαφορετική καθημερινότητα στη ζωή του τουλάχιστον στις μεταφορές.