«Υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη δυσπιστία στη Θεσσαλονίκη και αυτό είναι φυσιολογικό γιατί για πάρα πολλά χρόνια ακούγαμε πάντα υποσχέσεις δεν βλέπαμε όμως πραγματικά έργα» δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Κωνσταντίνος Γιουτίκας, στους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή στο πλαίσιο της παρουσίας των Παραπολιτικών 90,1 στην 88η ΔΕΘ.

«Η αλήθεια όμως είναι ότι τα τελευταία πέντε χρόνια με την κυβέρνηση του Μητσοτάκη όντως έχουν μπει πολλά θέματα και ζητήματα σε μια τροχιά υλοποίησης» συνέχισε.

Και υπογράμμισε: «30 Νοεμβρίου ξεκινάει η πρώτη γραμμή του μετρό, ήδη κυκλοφορούν στην πόλη 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλάζουν σιγά-σιγά πράγματα. Κατασκευάζεται το μεγάλο έργο του το οποίο επιβαρύνει τη στιγμή της υλοποίησης του πάρα πολύ το κυκλοφοριακό της πόλης αλλά όταν ολοκληρωθεί σε κάποια χρόνια θα δούμε σημαντική βελτίωση στο κυκλοφοριακό». 


Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Κωνσταντίνου Γιουτίκα στα Παραπολιτικά 90,1

Ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Κωνσταντίνος Γιουτίκας, μίλησε στους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή στο πλαίσιο της παρουσίας των Παραπολιτικών 90,1 στην 88η ΔΕΘ.

Υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη δυσπιστία στην Θεσσαλονίκη και αυτό είναι φυσιολογικό γιατί για πάρα πολλά χρόνια ακούγαμε πάντα υποσχέσεις δεν βλέπαμε όμως πραγματικά έργα. Η Θεσσαλονίκη θέλουμε όλοι να αλλάξει, πραγματικά μπορεί να γίνει πρωτεύουσα των Βαλκανίων έχοντας πάρα πολύ συγκεκριμένα συγκριτικά πλεονεκτήματα. Αυτά τα συζητάμε για χρόνια και ο πολίτης στην καθημερινότητά του δεν μπορεί να καταλάβει ότι ένα μεγάλο έργο το οποίο θα αλλάξει την καθημερινότητα και θα βελτιώσει τη ζωή του θέλει πάρα πολύ χρόνο και να αδειοδοτηθεί αλλά και για να υλοποιηθεί. Η αλήθεια όμως είναι ότι τα τελευταία πέντε χρόνια με την κυβέρνηση του Μητσοτάκη όντως έχουν μπει πολλά θέματα και ζητήματα σε μια τροχιά υλοποίησης.

Για τα μεγάλα έργα στη Θεσσαλονίκη

30 Νοεμβρίου ξεκινάει η πρώτη γραμμή του μετρό, ήδη κυκλοφορούν στην πόλη 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλάζουν σιγά-σιγά πράγματα. Κατασκευάζεται το μεγάλο έργο του το οποίο επιβαρύνει τη στιγμή της υλοποίησης του πάρα πολύ το κυκλοφοριακό της πόλης αλλά όταν ολοκληρωθεί σε κάποια χρόνια θα δούμε σημαντική βελτίωση στο κυκλοφοριακό.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν ακόμα ανοιχτά ζητήματα όπως είναι το ζήτημα του παραλιακού μετώπου το οποίο δυστυχώς εδώ και τρία χρόνια περιμένουμε ένα προεδρικό διάταγμα που θα ξεκλειδώσει σημαντικούς πόρους στον ενιαίο σχεδιασμό όλου που παραλιακού μετώπου. Ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για τη Θεσσαλονίκη.

Σε κάθε περίπτωση ως διοίκηση περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας το μοναδικό χρηματοδοτικό εργαλείο που έχουμε στα χέρια μας είναι το νέο ΕΣΠΑ το οποίο συμπίπτει και με το ξεκίνημα της νέας αυτοδιοικητικής περιόδου και έχουμε βάλει πολύ ψηλά τον πήχη με αυτό το κομμάτι και έχουμε συμφωνήσει με τους 12 δήμους του νομού Θεσσαλονίκης ότι τουλάχιστον ένα μεγάλο εμβληματικό έργο θα ενταχθεί μέσα σε αυτό το χρηματοδοτικό εργαλείο.