Μιχάλης Κατρίνης: "18 μήνες μετά τα Τέμπη και η κυβέρνηση αδυνατεί να εγγυηθεί την ασφάλεια στους σιδηρόδρομους"
Ανησυχία στο σιδηροδρομικό δίκτυο
"Δική μας ευθύνη είναι να εγγυηθούμε το αυτονόητο: έναν σύγχρονο και ασφαλή σιδηρόδρομο στη χώρα", τόνισε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
«Όταν ένα κράτος δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, τότε μιλάμε για ένα κράτος ανύπαρκτης ευθύνης. Δεκαοκτώ μήνες μετά τα Τέμπη, τίποτα δεν έχει αλλάξει. Δική μας ευθύνη είναι να εγγυηθούμε το αυτονόητο: έναν σύγχρονο και ασφαλή σιδηρόδρομο στη χώρα», τόνισε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κατρίνης που επισκέφθηκε τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αθήνας (Σταθμός Λαρίσης), συζήτησε με τους εργαζομένους και ενημερώθηκε για τα προβλήματα αλλά και τα κενά ασφαλείας που συνεχίζουν να υπάρχουν 18 μήνες μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.
Ο Μιχάλης Κατρίνης επισήμανε ότι τα περιστατικά των τελευταίων ημερών εντείνουν τον φόβο και την ανησυχία των πολιτών που ταξιδεύουν με τον σιδηρόδρομο και έχουν πολλαπλές και αρνητικές επιπτώσεις για το παρόν και το μέλλον του σιδηροδρόμου.
Μιχάλης Κατρίνης: Τι συζήτησε με τους εργαζόμενους
Στη συζήτηση του κ. Κατρίνη με τους εργαζόμενους τέθηκαν ζητήματα όπως:
-Η υποστελέχωση των υπηρεσιών.
-Η απαξίωση του τροχαίου υλικού και η έλλειψη επενδύσεων στο δίκτυο.
-Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση έργων που εντείνουν την απαξίωση του σιδηροδρόμου.
-Το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας είναι εκτός λειτουργίας.
Στη συνάντηση του κ. Κατρίνη με τους εργαζομένους συμμετείχαν οι Ντίτσας Γιάννης, πρόεδρος ΠΟΣ, Τσικαλάκης Νικόλαος, πρόεδρος εργαζομένων ΟΣΕ., Ζαβογιάνης Βασίλης, πρόεδρος ΠΕΠ ΤΡΕΝΟΣΕ, Βελαώρας Βασίλης, γ.γ. εργαζομένων ΟΣΕ, Μπαριανός Παντελής, αντιπρόεδρος εργαζομένων ΟΣΕ, Αχιλλεόπουλος Νίκος, αντιπρόεδρος ΠΟΣ και Λεβέντης Θανάσης, εκπρόσωπος εργαζομένων στο ΔΣ ΟΣΕ.
Όπως είπε ο κ. Κατρίνης, «είναι εύκολη για την κυβέρνηση η απαξίωση των εκπροσώπων των εργαζομένων. Θυμίζω όμως ότι οι εργαζόμενοι ήταν αυτοί που πριν από τα Τέμπη είχαν προειδοποιήσει για τον κίνδυνο ατυχήματος, αλλά η κυβέρνηση τους αγνόησε.
Είναι απαράδεκτο, ενάμιση χρόνο ύστερα από ένα τραγικό δυστύχημα που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα και στοίχισε τη ζωή 57 ανθρώπων, να υπάρχουν κενά ασφαλείας στον σιδηρόδρομο».