Νίκος Χαρδαλιάς: Μπαράζ στρατηγικών επαφών στο Παρίσι για την ενίσχυση του τουρισμού στην Αττική
Οι συναντήσεις του περιφερειάρχη Αττικής
Οι επαφές αυτές πραγματοποιήθηκαν στο περιθώριο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης IFTM "Top Resa 2024", στην οποία η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ
Με στόχο να αναδείξει την Αττική ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό, συνδυάζοντας την πλούσια ιστορία, τον πολιτισμό, τη φυσική ομορφιά και τις σύγχρονες υποδομές της, ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, πραγματοποίησε μια σειρά στρατηγικών συναντήσεων στο Παρίσι.
*Διαβάστε ακόμα: Τουρισμός: Μόνο σε Μύκονο και Σαντορίνη δεν ενισχύθηκε ο τζίρος τον Ιούλιο - Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στη Ρόδο
Οι επαφές αυτές πραγματοποιήθηκαν στο περιθώριο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης IFTM «Top Resa 2024», στην οποία η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ.
Μία από τις συναντήσεις του κ. Χαρδαλιά ήταν στα γραφεία του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου Euronews, όπου συζήτησε με την International Sales Director του σταθμού, Sabine Troccaz.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν σε μια στρατηγική συνεργασία έως το 2028, με στόχο την προβολή της Αττικής μέσω τηλεοπτικών, ψηφιακών και social media καναλιών.
Στο πλαίσιο αυτό, εξετάστηκε η υλοποίηση μιας μεγάλης καμπάνιας που θα αναδείξει την Αττική ως τουριστικό προορισμό για όλο τον χρόνο, και όχι μόνο για τη θερινή περίοδο.
Συνεργασία με μεγάλους Tour Operators
Στη συνέχεια, ο κ. Χαρδαλιάς είχε συνάντηση με τον μεγαλύτερο Tour Operator της Γαλλίας, FRAM, και τον εκπρόσωπό του, Folco Aloisi.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της τουριστικής ροής προς την Αττική, στην αύξηση της μέσης δαπάνης και του χρόνου παραμονής των Γάλλων τουριστών, με ιδιαίτερη έμφαση στον γαστρονομικό πλούτο, τα πολιτιστικά δρώμενα και τα κοσμοπολίτικα νησιά του Αργοσαρωνικού.
Στρατηγικές συνεργασίες με αεροπορικές εταιρείες
Ο περιφερειάρχης Αττικής συναντήθηκε επίσης με τον Chief Commercial Officer της αεροπορικής εταιρείας Transavia, Nikolas Henion, συζητώντας τη δυνατότητα προσθήκης δύο νέων πτήσεων από τα αεροδρόμια του Μπορντό και της Μασσαλίας προς την Αθήνα.
Παράλληλα, συζήτησε με τον Marketing Planning Manager της Air France, Frederic Ribe, την προσθήκη νέας καθημερινής πτήσης μεταξύ Παρισιού και Αθήνας από τον Νοέμβριο του 2024, καθώς και την προβολή της Αττικής μέσα από τα ψηφιακά κανάλια της εταιρείας.
Επενδυτικές συνεργασίες
Σημαντική ήταν και η συνάντηση του κ. Χαρδαλιά με τον CEO της DATA4 GROUP, Olivier Micheli, με αφορμή την επένδυση ύψους 500 εκατ. ευρώ της εταιρείας στην Παιανία για την κατασκευή υπερσύγχρονου Data Center.
Οι δύο άνδρες συζήτησαν την πρόοδο του έργου, που αναμένεται να δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας.
Προβολή της Αττικής στα ΜΜΕ
Κατά την παραμονή του στο Παρίσι, ο κ. Χαρδαλιάς παραχώρησε συνέντευξη στο εμβληματικό γαλλικό περιοδικό Quotidiene, όπου ανέδειξε τον ρόλο της Αττικής ως οικονομικού και πολιτιστικού κέντρου της Ελλάδας. Επιπλέον, συζήτησε την προβολή της Αττικής μέσω του εκδοτικού οίκου «Les editions d’ailleurs» και του περιοδικού Desirs de Voyages, που απευθύνεται σε κοινό μεσαίου και υψηλού εισοδήματος.
Οι επαφές του κ. Χαρδαλιά στο Παρίσι αποτελούν ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την προβολή της Αττικής ως σύγχρονου και κοσμοπολίτικου προορισμού, ενισχύοντας τη διεθνή της παρουσία και στοχεύοντας στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της περιοχής.