Το βάρος στον κρίσιμο στόχο της ενίσχυσης των εισοδημάτων των πολλών αλλά και στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του κράτους ρίχνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με γνώμονα και τη δέσμευση που ανέλαβε από το βήμα της ΔΕΘ πως η κυβέρνηση θα δώσει τη μάχη της καθημερινότητας. Η οποία καθημερινότητα εντέλει (λόγω… απουσίας πολιτικού αντιπάλου, κυρίως λόγω όσων συμβαίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και της αδυναμίας του ΠΑΣΟΚ) αποτελεί τον μοναδικό πραγματικό φόβο της ΝΔ.

Σε αυτό το πλαίσιο ο πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σταϊκούρα, και τον υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου, επισκέπεται σήμερα το Μενίδι, με αφορμή την κυκλοφορία 42 νέων λεωφορείων στους δρόμους της Αττικής. Τα νέα λεωφορεία, που συμβάλλουν στον μεγαλεπήβολο στόχο της ανανέωσης του στόλου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και στην αύξηση των δρομολογίων, θα εκτελούν δρομολόγια καλύπτοντας το κομμάτι από τον Δήμο Αχαρνών έως τον Διόνυσο. Με άλλα λόγια, φαίνεται να αλλάζει η τριτοκοσμική εικόνα στο Λεκανοπέδιο με τα πεπαλαιωμένα λεωφορεία, τα οποία θα έπρεπε προ πολλού να έχουν αποσυρθεί, να κινούνται στους δρόμους με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τις μετακινήσεις των πολιτών και την ασφάλειά τους.

*Διαβάστε ακόμα: Βασίλης Οικονόμου στα Παραπολιτικά 90,1: Το 2027 ο πολίτης θα έχει μια τελείως διαφορετική καθημερινότητα στις μεταφορές - Στα 1.300 λεωφορεία ο στόλος στην Αθήνα


Συνολικά 110 νέα λεωφορεία έχουν τεθεί σε κυκλοφορία στην Ανατολική Αττική, ενώ σε ολόκληρη την Αθήνα 250 νέα λεωφορεία καλύπτουν περιαστικά δρομολόγια και στόχος της κυβέρνησης παραμένει να έχουν δρομολογηθεί έως το καλοκαίρι του 2025 στην Αττική συνολικά 950 λεωφορεία νέας τεχνολογίας και προσβάσιμα σε όλους. Πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τονίζουν ότι ο στόλος των λεωφορείων έχει ανανεωθεί κατά 25%. Αύριο μάλιστα το υπουργείο, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και το Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο, θα παρουσιάσει σε ειδική ημερίδα τον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής, με το μεγάλο ζήτημα του Κυκλοφοριακού στο Λεκανοπέδιο να τίθεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού. Πέρα από το κρίσιμο για την καθημερινότητα των πολιτών τομέα των Δημόσιων Συγκοινωνιών, στο στόχαστρο του Μαξίμου παραμένει το μεγάλο στοίχημα της ανάταξης του ΕΣΥ και η αποτύπωση της θετικής πορείας της οικονομίας στην «τσέπη» των πολιτών.

Ο πρωθυπουργός στον καθιερωμένο κυριακάτικο απολογισμό του κυβερνητικού έργου αναφέρθηκε στο προσχέδιο του προϋπολογισμού για το 2025 που κατατέθηκε στη Βουλή αλλά και τα στοιχεία του Economist Intelligence Unit, ενώ έκανε ειδική μνεία στους «μεγάλους» δείκτες της οικονομίας, με δεδομένο άλλωστε, ότι η ελληνική οικονομία καταγράφει την ταχύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο της ΕΕ, ενώ με πολύ καλούς ρυθμούς κινείται η αποκλιμάκωση του δημοσίου χρέους.

«Το προσχέδιο του προϋπολογισμού για το 2025 κατατέθηκε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής με τρεις πολύ σημαντικές θετικές ειδήσεις: την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, την ταχύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο της ΕΕ και την αποκλιμάκωση του δημοσίου χρέους. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, κάνει καλό στην τσέπη μας διότι περιλαμβάνει 12 αυξήσεις αποδοχών και 12 μειώσεις φόρων, νοικοκυρεύει κι άλλο το δημόσιο χρέος, κάνει πιο ισχυρή και ανθεκτική την οικονομία μας, κλείνοντας παράλληλα το επενδυτικό κενό που άφησε στη χώρα μας η κρίση», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. Παράλληλα αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση πληρωμών των ειδικών σχημάτων στήριξης σε Θεσσαλία και Έβρο, τη στροφή στις θερμοκηπιακές καλλιέργειες και τις προοπτικές τους για τον αγροτικό κόσμο, αλλά και τις ενισχύσεις στους λογαριασμούς ρεύματος για τον Οκτώβριο για 700.000 ευάλωτα νοικοκυριά, με το συνολικό κόστος να ανέρχεται σε 4,8 εκατ. ευρώ. Ειδική μνεία έκανε ο Κ. Μητσοτάκης στις αλλαγές που προωθούνται στον τομέα των Ενόπλων Δυνάμεων και στην έμφαση που δίδεται στην προσέλκυση αξιόμαχου προσωπικού.

Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή