Υπουργείο Εσωτερικών: Ενέκρινε τη μεταστέγαση των δύο κεντρικών ΚΕΠ του Δήμου Λαρισαίων σε νέο χώρο
Tο Υπουργείο Εσωτερικών στο πλευρό του Δήμου Λαρισαίων
Ο υφυπουργός Εσωτερικών, κ. Σπανάκης ενέκρινε τη μεταστέγαση των δύο κεντρικών ΚΕΠ του Δήμου Λαρισαίων σε νέο χώρο
O Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Βασίλης Σπανάκης ενέκρινε, μετά από σχετικό αίτημα του Δήμου, τη μεταστέγαση των δύο κεντρικών ΚΕΠ του Δήμου Λαρισαίων σε νέο χώρο, επί των οδών Μεγάλου Αλεξάνδρου 16 και Κουμουνδούρου, με σκοπό την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των ΚΕΠ του Δήμου Λαρισαίων και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών και επιχειρήσεων, δεδομένων των προβλημάτων που προέκυψαν στην ευρύτερη περιοχή της Λάρισας λόγω της κακοκαιρίας «Daniel».
Ο νέος ανακαινισμένος χώρος που θα στεγάσει τα δύο ΚΕΠ, βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, δημιουργώντας μια πολυδύναμη δομή εξυπηρέτησης, που σε συνδυασμό με τα περιφερειακά ΚΕΠ του Δήμου, θα ανταποκριθεί πλήρως στις ανάγκες όλων των περιοχών της Λάρισας. Ο χώρος είναι άνετος, λειτουργικός για τους πολίτες και τους εργαζόμενους και πλήρως προσβάσιμος στα ΑμεΑ. Θα παρέχει υπηρεσίες όχι μόνο με φυσική παρουσία, αλλά και με τηλεδιάσκεψη μέσω της πλατφόρμας «MyKepLive».
Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται εξοικονόμηση πόρων, καλύτερος καταμερισμός των εργασιών, αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζόμενων στα ΚΕΠ, βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης, κυρίως σε ώρες αιχμής, αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ο νέος ανακαινισμένος χώρος που θα στεγάσει τα δύο ΚΕΠ, βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, δημιουργώντας μια πολυδύναμη δομή εξυπηρέτησης, που σε συνδυασμό με τα περιφερειακά ΚΕΠ του Δήμου, θα ανταποκριθεί πλήρως στις ανάγκες όλων των περιοχών της Λάρισας. Ο χώρος είναι άνετος, λειτουργικός για τους πολίτες και τους εργαζόμενους και πλήρως προσβάσιμος στα ΑμεΑ. Θα παρέχει υπηρεσίες όχι μόνο με φυσική παρουσία, αλλά και με τηλεδιάσκεψη μέσω της πλατφόρμας «MyKepLive».
Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται εξοικονόμηση πόρων, καλύτερος καταμερισμός των εργασιών, αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζόμενων στα ΚΕΠ, βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης, κυρίως σε ώρες αιχμής, αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.