Επίσκεψη στο εργοτάξιο Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας πραγματοποίησε σήμερα, Πέμπτη 21/11, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, Νίκο Ταχιάο, όπου ενημερώθηκαν για την πρόοδο κατασκευής του έργου.

*Διαβάστε ακόμα: Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέχρι 3,8 δισ. ευρώ από το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νησιών - Ποια είναι τα οφέλη

Όπως έγινε γνωστό, ο Μετροπόντικας «Νίκη», εκκινώντας από το Άλσος Βεΐκου, έχει διανοίξει σήραγγα 520 μέτρων, ενώ ο Μετροπόντικας «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, έχει διανοίξει σήραγγα 2.050 μέτρων.


Χρήστος Σταϊκούρας: «Στόχος μας να παραδώσουμε στην ελληνική κοινωνία τα έργα που της αξίζουν»

Μετά την επιθεώρηση των εργασιών, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε: «Η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας προχωράει. Ο μετροπόντικας "Νίκη", που συναρμολογήθηκε τον Φεβρουάριο, ξεκίνησε τη διάνοιξη. Έχει ήδη σκάψει 520 μέτρα, με κατεύθυνση τον Ευαγγελισμό.

Για την ακρίβεια, πέρασε από τον πρώτο σταθμό "ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ" και κατευθύνεται προς τον δεύτερο σταθμό, τον σταθμό "ΓΑΛΑΤΣΙ".

Ακολουθώντας την αντίθετη πορεία, με αφετηρία την Κατεχάκη, ο μετροπόντικας "Αθηνά" έχει διανοίξει 2.050 μέτρα.

Έχει περάσει κάτω από τον σταθμό "ΓΟΥΔΗ" και σε περίπου 90 μέτρα φτάνει στον σταθμό "ΖΩΓΡΑΦΟΥ".

Στόχος μας, απολύτως εφικτός και δέσμευση της αναδόχου εταιρείας, οι δύο μετροπόντικες να ολοκληρώσουν τη διάνοιξη του συνόλου των σηράγγων, μήκους 13 χλμ., το 2026.

Ως υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εργαζόμαστε μεθοδικά και συστηματικά, έτσι ώστε να παραδώσουμε στην ελληνική κοινωνία τα έργα που της αξίζουν, για να βελτιώσουμε τη ζωή και την καθημερινότητα των πολιτών».

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε: «Είναι ένα τεράστιο έργο για την Αθήνα, που θα αλλάξει τη μορφή της στο τέλος της δεκαετίας που διανύουμε. Τα οφέλη από αυτήν την παρέμβαση είναι ζωτικής σημασίας. Το πιο σημαντικό είναι ότι με τη βελτίωση των αστικών δημοσίων συγκοινωνιών μειώνεται η κίνηση των αυτοκινήτων μέσα στην πόλη. Αυτό είναι το ζητούμενο σε μία πόλη όπως η Αθήνα, που βλέπουμε ότι πλέον όλες οι αστικές οδοί έχουν κατακλυσθεί με αυτοκίνητα.

Επίσης, τα περιβαλλοντικά οφέλη είναι προφανή και βεβαίως πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι το μέσο το οποίο έρχεται έχει χαρακτηριστικά εντελώς καινούργια εδώ, καθώς, όπως και στη Θεσσαλονίκη, θα λειτουργεί χωρίς οδηγό. Ακόμη, οι σταθμοί θα έχουν διαφορετικό μέγεθος από αυτό που έχουμε δει μέχρι σήμερα και θα έχουμε διαφορετικές πόρτες εισόδου-εξόδου από τις πόρτες των βαγονιών. Θα είναι ένα πάρα πολύ σύγχρονο μετρό, που υπακούει στα μέγιστα πρότυπα ασφαλείας
».

staikouras_se_ergotaxio4464724-002
staikouras_se_ergotaxio4464725-003
staikouras_se_ergotaxio4464723-001