Ο θαυμασμός του Νίκου Ανδρουλάκη για το νέο μετρό της Θεσσαλονίκης αντανακλά το μέτρο της προγραμματικής και θεσμικής αντιπολίτευσης που επιλέγει το ΠΑΣΟΚ, απόσταση, δηλαδή, από καθετί που θα θύμιζε τακτικές τού «όχι σε όλα» ή κάποιου μηδενιστικού χαρακτήρα προσέγγιση του κυβερνητικού έργου. Η Χαριλάου Τρικούπη δεν θέλει να την πατήσει όπως ο ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα και γι’ αυτό η χθεσινή επίσκεψη του κ. Ανδρουλάκη στο νέο μετρό της συμπρωτεύουσας δεν ήταν διόλου μεμψίμοιρη.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, χωρίς να αφαιρέσει τα εύσημα από την κυβέρνηση για το εμβληματικό έργο, έδωσε το δικό του στίγμα, αυτό, δηλαδή, της ψύχραιμης αντιπολίτευσης. Συνοδευόμενος από την Άννα Διαμαντοπούλου, υπεύθυνη Πολιτικού Σχεδιασμού του ΠΑΣΟΚ, τον επικεφαλής του Τομέα Υποδομών και βουλευτή Δράμας, Τάσο Νικολαΐδη, τον Θανάση Γλαβίνα, μέλος του Συντονιστικού Πολιτικού Κέντρου, και άλλους στενούς του συνεργάτες, επισκέφθηκε τους σταθμούς «Βενιζέλου» και «Αγίας Σοφίας», όπου συνομίλησε και φωτογραφήθηκε με πολίτες.


ΠΑΣΟΚ: Ψύχραιμη αντιπολίτευση από τον Ανδρουλάκη - Τι συμβολίζει η επίσκεψη στο μετρό Θεσσαλονίκης - Έκανε προτάσεις για καλύτερες συγκοινωνίες

Ο κ. Ανδρουλάκης πήγε αρχικά στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, όπου τον υποδέχτηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, και μετέβη στο κέντρο ελέγχου. Εκεί ενημερώθηκε για τη λειτουργία του μετρό, την παράδοση της επέκτασης προς την Καλαμαριά στα τέλη του 2025 και τον σχεδιασμό για επέκταση προς τη δυτική Θεσσαλονίκη. Στη συνέχεια, επισκέφτηκε τον σταθμό «Βενιζέλου», όπου συναντήθηκε με την προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης, Ελισάβετ Τσιγαρίδα, και περιηγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο.

Η κυρία Τσιγαρίδα ενημέρωσε για τις αρχαιότητες που συναντά ο επισκέπτης στον σταθμό, περιγράφοντας τον εμπορικό δρόμο που έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη από τον 3ο π.Χ. αιώνα, ενώ υπογράμμισε ότι πολλές από τις αρχαιότητες θα εκτεθούν στο νέο μουσείο που θα κατασκευαστεί στο πρώην στρατόπεδο «Παύλος Μελάς». «Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ για τη σημερινή συγκινητική ξενάγηση, που αναδεικνύει τον πλούτο και την ιστορία της πόλης», ανέφερε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

Ο κ. Ανδρουλάκης επισήμανε πως οι Θεσσαλονικείς στερήθηκαν πάρα πολλά χρόνια τις υπηρεσίες δημόσιων μεταφορών και στάθηκε στην ανάγκη να αναβαθμιστεί ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και μαζί με το μετρό να λειτουργήσουν κάτω από ενιαίο φορέα διαχείρισης και πάντα υπό δημόσιο έλεγχο. «Αν ολοκληρωθεί αυτό το σχέδιο είμαι σίγουρος ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ισχυρή αναπτυξιακή προοπτική και οι πολίτες θα βιώνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή για τα επόμενα πολλά χρόνια», είπε.

Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή