Στα 80 Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, τα οποία στηρίζουν το πληροφοριακό σύστημα MySchool,  το Ψηφιακό Φροντιστήριο και την ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής αναφέρθηκε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στην  άτυπη σύνοδο των υπουργών Παιδείας της ΕΕ.

Στο πλαίσιο του σχεδιασμού της εκπαιδευτικής πολιτικής στη βάση αξιόπιστων δεδομένων, ο κ.Πιερρακάκης παρουσίασε σήμερα τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες, οι οποίες έχουν στο επίκεντρο το μαθητή και τον εκπαιδευτικό.

Κατά τη διάρκεια της σημερινής, δεύτερης ημέρας της Άτυπης Συνόδου Υπουργών Παιδείας της ΕΕ στη Βαρσοβία, με θέμα το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής στη βάση αξιόπιστων δεδομένων, ο Έλληνας υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε σε τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες, που σχεδιάζονται με τον μαθητή και τον εκπαιδευτικό στο επίκεντρο.

Συγκεκριμένα, μίλησε για την ενίσχυση του πληροφοριακού συστήματος MySchool, που θα οδηγήσει σε κατάργηση της παράλληλης εκτύπωσης χαρτιού και σε ακόμα πιο ορθές αποτυπώσεις της δραστηριότητας στο σχολείο.

Πιερρακάκης για ψηφιακό φροντιστήριο

Επιπλέον, έκανε μνεία στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, το οποίο αναδεικνύεται ως ενδιαφέρον case study σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ταυτόχρονα, με την ενσωμάτωση της Νοηματικής Γλώσσας για όλα τα μαθήματα, το Ψηφιακό Φροντιστήριο αναδεικνύεται σε παράδειγμα τεχνολογίας, που ενδυναμώνει το μαθητή.

Τέλος, ο κ.Πιερρακάκης έκανε λόγο για την ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής μέσω του νέου ψηφιακού συστήματος για τα 80 Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) ώστε να είναι ταχύτερες και να πληρούν τα ίδια κριτήρια όλες οι αξιολογήσεις για παιδιά, που αντιμετωπίζουν αναπτυξιακές προκλήσεις.

Όπως τόνισε ο ίδιος, «η τεχνολογία συνιστά μέσο για να εξασφαλίζουμε τη συμπερίληψη και την ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση, ώστε καθημερινά να χτίζουμε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που σέβεται κάθε προσωπικότητα, εξελίσσει τις δυνατότητες όλων και παρέχει ίσες ευκαιρίες».