ΣΥΡΙΖΑ: "Ο Μητσοτάκης έδρασε με βάση τις προσταγές των επικοινωνιολόγων του και κάτω από την πίεση του μεγάλου συλλαλητηρίου", σχολιάζουν στην Κουμουνδούρου
"Χειρότερα έγιναν τα πράγματα"
"Χειρότερα έγιναν τα πράγματα μετά την τηλεοπτική συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη για το θέμα των Τεμπών", υποστηρίζουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ

«Χειρότερα έγιναν τα πράγματα μετά την τηλεοπτική συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη για το θέμα των Τεμπών», υποστηρίζουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνοντας ότι η λογική «αυτά ήξερα και αυτά έλεγα τόσο για τις συνθήκες που έγινε η τραγωδία στα Τέμπη όσο και για τη διαχείριση του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος» άφησε στους πολίτες αναπάντητα ερωτήματα.
Όπως λένε οι ίδιοι άνθρωποι, ο πρωθυπουργός έδρασε με βάση τις προσταγές των επικοινωνιολόγων του και κάτω από την πίεση του μεγάλου συλλαλητηρίου, χωρίς στην πραγματικότητα να έχει πειστικές απαντήσεις. Στην όλη κατάσταση συνέβαλαν και οι πληροφορίες που λένε ότι η ΝΔ τα τελευταία εικοσιτετράωρα έχει χάσει από 1,5% έως 3%.
Προσθέτουν, μάλιστα, ότι «επιχείρησε να ρίξει όλες τις ευθύνες στην Hellenic Train, ενώ προκειμένου να διασωθεί ο ίδιος και η κυβέρνησή του είναι έτοιμος να θυσιάσει τον πρώην υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, τον υφυπουργό Χρήστο Τραντόπουλο, αλλά και τον βουλευτή Δημήτρη Μαρκόπουλο. Κι αυτό γιατί ο πρωθυπουργός είπε ότι θα αποδοθούν ευθύνες όπου υπάρχουν, ενώ για την εξεταστική επιτροπή στην οποία προήδρευε ο Δημήτρης Μαρκόπουλος τόνισε ότι δεν ήταν η καλύτερη στιγμή της Βουλής».
Ο Σωκράτης Φάμελλος επισήμανε, μάλιστα, ότι ο πρωθυπουργός δεν είπε «καμία κουβέντα για τη δικογραφία της Ευρωπαίας εισαγγελέως, η οποία ζήτησε κατ’ ουσίαν προανακριτική για παράβαση του νόμου περί ευθύνης υπουργών, την οποία η κυβέρνηση επέλεξε να αγνοήσει. Δεν είπε καμία κουβέντα για το γεγονός ότι δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή με μεγάλες ταχύτητες για πολλά χιλιόμετρα. Ούτε για τον έλεγχο της χώρας από την ΕΕ για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων».
Εν τω μεταξύ, μετά την ανακοίνωση της Hellenic Train ότι η μοιραία αμαξοστοιχία είχε και 13ο βαγόνι, κάτι που τα στελέχη της κυβέρνησης αρνούνταν, ο Γιώργος Καραμέρος τόνισε πως «και ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Ρωμανός, και ο υπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης, έλεγαν χθες και προχθές συνειδητά ψέματα».
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ, και οι δύο υποστήριξαν ότι «η εμπορική αμαξοστοιχία δεν είχε 13ο βαγόνι μολονότι η Βουλή έχει ήδη ενημερωθεί με επίσημο έγγραφο από τον Μάρτιο του 2023, ενώ και η σημερινή ανακοίνωση της Hellenic Train, που έχει τις δικές της ευθύνες, εκθέτει ανεπανόρθωτα και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, και τον υπουργό του και τον εκπρόσωπό του».«Κάθε φορά που μιλούν λένε και ένα ψέμα για να συγκαλύψουν», καταλήγει η ανάρτηση του Γιώργου Καραμέρου.
Όπως λένε οι ίδιοι άνθρωποι, ο πρωθυπουργός έδρασε με βάση τις προσταγές των επικοινωνιολόγων του και κάτω από την πίεση του μεγάλου συλλαλητηρίου, χωρίς στην πραγματικότητα να έχει πειστικές απαντήσεις. Στην όλη κατάσταση συνέβαλαν και οι πληροφορίες που λένε ότι η ΝΔ τα τελευταία εικοσιτετράωρα έχει χάσει από 1,5% έως 3%.
ΣΥΡΙΖΑ: "Ο Μητσοτάκης έδρασε με βάση τις προσταγές των επικοινωνιολόγων του και κάτω από την πίεση του μεγάλου συλλαλητηρίου", σχολιάζουν στην Κουμουνδούρου
Στην Κουμουνδούρου θεωρούν ότι η κίνηση Μητσοτάκη ήταν αμυντική και θέλησε να μιλήσει, καθώς γνωρίζει ότι σε λίγες μέρες θα δοθεί στη δημοσιότητα το πόρισμα του ΕΜΠ. «Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενόψει των αποκαλύψεων του πορίσματος θέλησε να ανασκευάσει την παλαιότερη δήλωσή του προκειμένου να μην εμφανιστεί ότι τότε είχε επιχειρήσει να συγκαλύψει το θέμα», λένε χαρακτηριστικά τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.Προσθέτουν, μάλιστα, ότι «επιχείρησε να ρίξει όλες τις ευθύνες στην Hellenic Train, ενώ προκειμένου να διασωθεί ο ίδιος και η κυβέρνησή του είναι έτοιμος να θυσιάσει τον πρώην υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, τον υφυπουργό Χρήστο Τραντόπουλο, αλλά και τον βουλευτή Δημήτρη Μαρκόπουλο. Κι αυτό γιατί ο πρωθυπουργός είπε ότι θα αποδοθούν ευθύνες όπου υπάρχουν, ενώ για την εξεταστική επιτροπή στην οποία προήδρευε ο Δημήτρης Μαρκόπουλος τόνισε ότι δεν ήταν η καλύτερη στιγμή της Βουλής».
Ο Σωκράτης Φάμελλος επισήμανε, μάλιστα, ότι ο πρωθυπουργός δεν είπε «καμία κουβέντα για τη δικογραφία της Ευρωπαίας εισαγγελέως, η οποία ζήτησε κατ’ ουσίαν προανακριτική για παράβαση του νόμου περί ευθύνης υπουργών, την οποία η κυβέρνηση επέλεξε να αγνοήσει. Δεν είπε καμία κουβέντα για το γεγονός ότι δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή με μεγάλες ταχύτητες για πολλά χιλιόμετρα. Ούτε για τον έλεγχο της χώρας από την ΕΕ για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων».
Εν τω μεταξύ, μετά την ανακοίνωση της Hellenic Train ότι η μοιραία αμαξοστοιχία είχε και 13ο βαγόνι, κάτι που τα στελέχη της κυβέρνησης αρνούνταν, ο Γιώργος Καραμέρος τόνισε πως «και ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Ρωμανός, και ο υπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης, έλεγαν χθες και προχθές συνειδητά ψέματα».
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ, και οι δύο υποστήριξαν ότι «η εμπορική αμαξοστοιχία δεν είχε 13ο βαγόνι μολονότι η Βουλή έχει ήδη ενημερωθεί με επίσημο έγγραφο από τον Μάρτιο του 2023, ενώ και η σημερινή ανακοίνωση της Hellenic Train, που έχει τις δικές της ευθύνες, εκθέτει ανεπανόρθωτα και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, και τον υπουργό του και τον εκπρόσωπό του».«Κάθε φορά που μιλούν λένε και ένα ψέμα για να συγκαλύψουν», καταλήγει η ανάρτηση του Γιώργου Καραμέρου.