Ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφορικά με την επίσκεψη που πραγματοποίησε νωρίτερα σήμερα, στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας, συνοδεύοντας τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, έκανε ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης. «Στόχος μας είναι το πρώτο κουδούνι της νέας χρονιάς να χτυπήσει σε ένα περιβάλλον που θα ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις ανάγκες και στα όνειρα των παιδιών μας», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Κυριάκος Πιερρακάκης.

Το εν λόγω σχολείο είναι ένα από τα σχολεία που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» για να αναβαθμίσουν τις εγκαταστάσεις τους. «Κάθε παιδί πρέπει να φοιτά σε ένα σύγχρονο και ασφαλές σχολείο και το αποδεικνύουμε έμπρακτα, στηρίζοντας τους δήμους στην αποστολή τους», πρόσθεσε ο κ. Πιερρακάκης.

Σύμφωνα με την ανάρτηση του υπουργού, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθούν τα σχολεία στα οποία θα πραγματοποιηθεί η πρώτη φάση εργασιών κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Διαβάστε επίσης: Επίσκεψη Μητσοτάκη στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας - "350 εκατ. για υποδομές σε σχολεία μέχρι τον Σεπτέμβριο"

Η ανάρτηση του Κυριάκου Πιερρακάκη

«Συνόδευσα τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας, ένα από τα εκατοντάδες σχολεία σε όλη την επικράτεια που σε λίγους μήνες θα διαθέτουν νέες, αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις μέσα από το πρόγραμμα "Μαριέττα Γιαννάκου".

Κάθε παιδί πρέπει να φοιτά σε ένα σύγχρονο και ασφαλές σχολείο - και το αποδεικνύουμε έμπρακτα, στηρίζοντας τους Δήμους στην αποστολή τους. Ήδη ο προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 350 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο επιδιώκουμε να αυξήσουμε περαιτέρω.

Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ανακοινώσουμε τα σχολεία στα οποία θα πραγματοποιηθεί η πρώτη φάση εργασιών τους καλοκαιρινούς μήνες. Στόχος μας είναι το πρώτο κουδούνι της νέας χρονιάς να χτυπήσει σε ένα περιβάλλον που θα ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις ανάγκες και στα όνειρα των παιδιών μας. Τα σχολεία μας πρέπει και μπορούν να περάσουν στον 21ό αιώνα σε όλους τους τομείς της σχολικής καθημερινότητας».