Ταχιάος: ''ΕΔΕ για τη λάθος σήραγγα στο Μετρό στην Κατεχάκη – Άλλαξε μεθοδολογία η εταιρεία''
Δείτε βίντεο
''Η σήραγγα έπρεπε να ανοίξει σε βήματα 10 μέτρων, όμως ο ανάδοχος άνοιξε το μισό ημικύκλιο σε μήκος 160 μέτρων'', είπε ο Νίκος Ταχιάος

Στη διάνοιξη σήραγγας 150 μέτρων εκτός μελέτης στη γραμμή 4 του μετρό αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, το πρωί της Τρίτης.
Ειδικότερα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο Νίκος Ταχιάος δήλωσε: «Μιλάμε για μια σήραγγα η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4».
Διαβάστε ακόμα: Νίκος Ταχιάος για διάνοιξη σήραγγας 160 μ. στη γραμμή 4 του Μετρό: "Έγινε κατά παράβαση της μελέτης, δόθηκε εντολή αποκατάστασης"
Και συνέχισε: «Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτή τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία».
Νίκος Ταχιάος: Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως
Ερωτηθείς αν αυτή η αλλαγή έγινε από λάθος, ο Νίκος Ταχιάος απάντησε:
«Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της Ελληνικό Μετρό. Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος».
Αναφορικά με το αν η Ελληνικό Μετρό έβαλε την περιοχή σε κίνδυνο καθίζησης, ο υφυπουργός διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν είχε στα χέρια της μελέτη που να επιβεβαιώνει ότι πράγματι αυτή η μέθοδος είναι ασφαλής. Αυτός είναι και ο λόγος που κράτησε μια αλληλογραφία με τον ανάδοχο. «Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της Ελληνικό Μετρό, οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω, γι' αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις», είπε ο Νίκος Ταχιάος.
«Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση, διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της Ελληνικό Μετρό είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων», κατέληξε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.