Μητσοτάκης για Κώστα Καββαθά: "Κρατάμε τη μεγάλη του προσφορά στον τομέα της ευαισθητοποίησης γύρω από την οδική ασφάλεια"
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού
"Στη διάρκεια των 86 χρόνων της ζωής του έγινε, έτσι, ένας από τους πιο πετυχημένους εκδότες στον χώρο του ειδικού Τύπου", τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τον Κώστα Καββαθά

Τη θλίψη του για την απώλεια του Κώστα Καββαθά εξέφρασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στον εκλιπόντα, λέγοντας πως ευτύχησε να κάνει επάγγελμα τα χόμπι και τις μεγάλες του αγάπες, σημειώνοντας παράλληλα πως μένει στη μνήμη η μεγάλη του προσφορά στον τομέα της ευαισθητοποίησης γύρω από την οδική ασφάλεια και την ηλεκτροκίνηση.
Από τον πληθωρικό και συχνά αντιφατικό χαρακτήρα του κρατάμε τις γνώσεις και τη μαχητικότητά του. Πάνω απ' όλα, όμως, τη μεγάλη του προσφορά στον τομέα της ευαισθητοποίησης γύρω από την οδική ασφάλεια και την ηλεκτροκίνηση. Θέματα με τα οποία πρώτος ασχολήθηκε πριν από πολλές δεκαετίες.
Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους πολλούς φίλους του».
Υπενθυμίζεται πως, όπως έγινε νωρίτερα γνωστό, σε ηλικία 86 ετών πέθανε ο εκδότης Κώστας Καββαθάς. Ο Κώστας Καββαθάς ήταν Έλληνας δημοσιογράφος, εκδότης και συγγραφέας. Ιδρυτής πολλών περιοδικών, με πιο αναγνωρίσιμα τα 4 Τροχοί, Πτήση & Διάστημα, Ήχος & Hi-Fi, Ram και του ραδιοφωνικού σταθμού Εν Λευκώ. Επίσης, ήταν ιδιοκτήτης και ιδρυτής της εταιρείας Τεχνικές Εκδόσεις Α.Ε. Έτρεξε σε αγώνες ράλι στην Ελλάδα, ενώ ήταν πιλότος διαφόρων τύπων αεροσκαφών. Ως δημοσιογράφος πέταξε με περισσότερους από 23 τύπους μαχητικών αεροσκαφών.
Την επόμενη χρονιά (1958) πήγε στη Μεγάλη Βρετανία, όπου φοίτησε στη Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών του London Northern Polytechnic, έως και το 1960. Μπορεί να μην ολοκλήρωσε τις σπουδές του αλλά ήρθε πολύ κοντά με τον κόσμο του αυτοκινήτου -και σε αγωνιστικό επίπεδο-, μιας και τότε η Μεγάλη Βρετανία ήταν ένα από τα επίκεντρά του.
Η δημοσιογραφική του διαδρομή ξεκίνησε το 1959 στο περιοδικό «Ταχύτης», διακόπηκε για τη στρατιωτική του θητεία και συνεχίστηκε το 1963 στην εφημερίδα «Μεσημβρινή», που για τρία χρόνια διατηρούσε τη στήλη αυτοκινήτου. Στη συνέχεια εργάστηκε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας «Άλφα».
Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε μαζί με τη σύζυγό του, Σοφία, τους «4Τροχούς». Αρχικά ο ίδιος έγραφε το Καββαθάς με ένα μονον «Β», όπως είναι αποτυπωμένο στη σελίδα 3 του βιβλίου που το 1972 μετέφρασε «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα, INTERTECH PRESS Ο.Ε. Κ.ΚΑΒΑΘΑΣ & ΣΙΑ».
Η ανάρτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη
«Ο Κώστας Καββαθάς, ένας πρωτοπόρος της δημοσιογραφίας των 4 τροχών και της αεροπλοΐας, δεν είναι, πια, ανάμεσά μας. Ο ίδιος ευτύχησε να κάνει επάγγελμα τα χόμπι και τις μεγάλες του αγάπες. Στη διάρκεια των 86 χρόνων της ζωής του έγινε, έτσι, ένας από τους πιο πετυχημένους εκδότες στον χώρο του ειδικού Τύπου.Από τον πληθωρικό και συχνά αντιφατικό χαρακτήρα του κρατάμε τις γνώσεις και τη μαχητικότητά του. Πάνω απ' όλα, όμως, τη μεγάλη του προσφορά στον τομέα της ευαισθητοποίησης γύρω από την οδική ασφάλεια και την ηλεκτροκίνηση. Θέματα με τα οποία πρώτος ασχολήθηκε πριν από πολλές δεκαετίες.
Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους πολλούς φίλους του».
Υπενθυμίζεται πως, όπως έγινε νωρίτερα γνωστό, σε ηλικία 86 ετών πέθανε ο εκδότης Κώστας Καββαθάς. Ο Κώστας Καββαθάς ήταν Έλληνας δημοσιογράφος, εκδότης και συγγραφέας. Ιδρυτής πολλών περιοδικών, με πιο αναγνωρίσιμα τα 4 Τροχοί, Πτήση & Διάστημα, Ήχος & Hi-Fi, Ram και του ραδιοφωνικού σταθμού Εν Λευκώ. Επίσης, ήταν ιδιοκτήτης και ιδρυτής της εταιρείας Τεχνικές Εκδόσεις Α.Ε. Έτρεξε σε αγώνες ράλι στην Ελλάδα, ενώ ήταν πιλότος διαφόρων τύπων αεροσκαφών. Ως δημοσιογράφος πέταξε με περισσότερους από 23 τύπους μαχητικών αεροσκαφών.
Ποιος ήταν ο Κώστας Καββαθάς
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1939, στα δύσκολα χρόνια της κατοχής και του εμφυλίου, όπως αρέσκεται να λέει ο ίδιος και τελείωσε το 2ο Γυμνάσιο Αρρένων. Από πολύ νωρίς έδειξε το ενδιαφέρον του για τα αεροπορικά δρώμενα και έτσι το 1957 εκπαιδεύτηκε στο Αεραθλητικό Κέντρο Τριπόλεως, όπου και έβγαλε άδεια χειριστή ανεμόπτερου.Την επόμενη χρονιά (1958) πήγε στη Μεγάλη Βρετανία, όπου φοίτησε στη Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών του London Northern Polytechnic, έως και το 1960. Μπορεί να μην ολοκλήρωσε τις σπουδές του αλλά ήρθε πολύ κοντά με τον κόσμο του αυτοκινήτου -και σε αγωνιστικό επίπεδο-, μιας και τότε η Μεγάλη Βρετανία ήταν ένα από τα επίκεντρά του.
Η δημοσιογραφική του διαδρομή ξεκίνησε το 1959 στο περιοδικό «Ταχύτης», διακόπηκε για τη στρατιωτική του θητεία και συνεχίστηκε το 1963 στην εφημερίδα «Μεσημβρινή», που για τρία χρόνια διατηρούσε τη στήλη αυτοκινήτου. Στη συνέχεια εργάστηκε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας «Άλφα».
Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε μαζί με τη σύζυγό του, Σοφία, τους «4Τροχούς». Αρχικά ο ίδιος έγραφε το Καββαθάς με ένα μονον «Β», όπως είναι αποτυπωμένο στη σελίδα 3 του βιβλίου που το 1972 μετέφρασε «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα, INTERTECH PRESS Ο.Ε. Κ.ΚΑΒΑΘΑΣ & ΣΙΑ».