Ριζικές αλλαγές για τους σιδηροδρόμους περιλαμβάνει το νέο νομοσχέδιο που έχει στα σκαριά το Υπουργείο Μεταφορών. «Αδιάκοπα κάθε μέρα εργάζομαι για ασφαλή τρένα και ασφαλή σιδηρόδρομο. Το νέο νομοσχέδιο που φέρνουμε στις 28 του μηνός έρχεται να αναβαθμίσει την ασφάλεια», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d964f26zhqfd)

*Διαβάστε ακόμα: Κυρανάκης: Έτοιμο σε 3 μήνες το σύστημα HEPOS στα τρένα - Στα 3 λάθη οι δημόσιοι υπάλληλοι θα απολύονται



Σε δύο πυλώνες το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο - Τι είπε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης

Όπως εξήγησε ο κ. Κυρανάκης μιλώντας στον ΑΝΤ1, το νέο νομοσχέδιο θα οικοδομηθει σε δύο πυλώνες. Ο ένας είναι το προσωπικό, σχετικά με το οποίο θα πρέπει να γίνει αυστηροποίηση αρκετών μέτρων και όπως είπε ο κ. Κυρανάκης κάποια πράγματα στο κομμάτι αυτό «πρέπει να αποτελέσουν παρελθόν», ενώ συμπλήρωσε ότι «θα υπάρξουν ποινές όταν γίνονται λάθη». Ο άλλος πυλώνας είναι τα συστήματα τεχνολογίας που συμπληρώνουν τους ανθρώπους που είναι στην πρώτη γραμμή. Όπως ανέφερε ο κ. Κυρανάκης, «θα προβλέπεται ο γεωεντοπισμός των τρένων σε πραγματικό χρόνο. Θα γίνει υποχρεωτικό το μέτρο να έχει πομπό κάθε τρένο και σε πραγματικό χρόνο να βλέπουμε σε ποια γραμμή είναι. Θα λειτουργήσει σε 3 μήνες από σήμερα».

Ερωτηθείς για το τι έχει γίνει μέχρι στιγμής στον ελληνικό σιδηρόδρομο, ο κ. Κυρανάκης απάντησε ότι «έχουν γίνει πολλά» και συμπλήρωσε ότι «η κατάσταση στον σιδηρόδρομο δεν μπορεί να είναι άσπρο-μαύρο. Έχουν γίνει πολλά, αλλά στα χρόνια της κρίσης είναι η αλήθεια ότι ο σιδηρόδρομος παραιτήθηκε». Συμπλήρωσε, δε, ότι «στους υπάλληλους έχει ξεκινήσει η επαναξιολόγηση. Πρέπει να αλλάξει αυτή η χαλαρότητα για κάποιους, αυτό πρέπει να τελειώσει».

Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d965nowtzg5t)