Νικολόπουλος προς Γαβρόγλου: Τα παιδιά δεν θέλουν διδαχές σεξουαλικών διαστροφών
Οι μαθητές έχουν περισσότερο ανάγκη από παιδοψυχολόγους επισημαίνει ο ανεξάρτητος βουλευτής σε ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Παιδείας
Με μια ασυνήθιστα σκληρή, αλλά απόλυτα τεκμηριωμένη ερώτησή του ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος κατακεραυνώνει τον Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου και του ζητάει να απαλείψει την υποχρεωτικότητα από την γυμνασιακή θεματική εβδομάδα περί ομοφοβίας και τρανφοβίας.
Ο ανεξάρτητος βουλευτής επικαλείται το Σύνταγμα που ορίζει ως θρησκεία της χώρας την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού και άλλα άρθρα του, που δεν είναι δυνατόν να καταπατώνται από νομοθετήματα κατευθυνόμενα και αμφίβολης προέλευσης και σκοπιμότητας προς όφελος της όποιας «μειονότητας» ή «ιδιαιτερότητας».
Ειδικότερα, το άρθρο 16 ορίζει ξεκάθαρα «ότι το Σχολείο οφείλει να αναπτύσσει τη θρησκευτική συνείδηση των Ελλήνων, οι οποίοι κατά 95% δηλώνουν Χριστιανοί. Ίσως κάποιοι να στενοχωριούνται, αλλά έτσι είναι οι Έλληνες. Άθρησκοι ή άθεοι δηλώνουν περίπου το 2,8% του πληθυσμού, ποσοστό από τα χαμηλότερα στην Ευρώπη… Τώρα λοιπόν έρχονται να νομιμοποιήσουν από την «πίσω πόρτα» ιδεολογήματα και αισχρότητες που στο άμεσο μέλλον θα επιφέρουν ακριβώς αυτήν την πολυπόθητη «αλλαγή» στα προαναφερόμενα ποσοστά.
Ο στόχος τους σαφής: Το ποσοστό των Χριστιανών στην Ελλάδα να προσεγγίσει αυτό της Βρετανίας ή των Σκανδιναβικών χωρών όπου οι Χριστιανοί είναι πια μειονότητα, με τους άθεους να είναι πλειοψηφία και να ακολουθούνται πλέον από τους Μουσουλμάνους».
Σε άλλο σημείο της ερώτησής του ο Νίκος Νικολόπουλος υπογραμμίζει: «Στην Ελλάδα η διαστροφή ΔΕΝ θα περάσει, διότι όσο κι αν η οποία πολιτική ή πνευματική ηγεσία είναι προδοτική ή ανεπαρκής, το Σύνταγμα της χώρας είναι σαφές και αν το αγνοήσετε θα καταφύγουν εκατομμύρια άνθρωποι και ομάδες ευαίσθητων πολιτών στα ανώτατα όργανα της Δικαιοσύνης.
Τροποποιείστε, λοιπόν, την εγκύκλιο περί υλοποίησης «θεματικής εβδομάδας» για το 2016-2017 και συγκεκριμένα το σημείο «γ» που αναφέρεται σε «έμφυλες ταυτότητες».
Στη συνέχεια, ο ανεξάρτητος βουλευτής εξειδικεύει την επιχειρηματολογία του: «Εσείς κ. Υπουργέ, βάσει ποιων κατασταλαγμένων επιστημονικών ερευνών θα αλλάξετε τη Φύση; Μήπως βάσει κάποιων ομοφυλοφιλικών κοινοτήτων στις Η.Π.Α με ιστορική εμπειρία λιγότερη από 15 χρόνια θα αλλάξετε την ίδια την Ανθρώπινη Φύση; Ποιος σοβαρός επιστήμων μπορεί να μιλήσει σοβαρά για τέτοια βαρύτητας θέματα όταν κανείς δεν γνωρίζει τι υφίστανται τα παιδάκια που η κακή τους τύχη τα γέννησε ως φιλοτομαριστική επιθυμία κάποιων εγωιστών ομοφυλόφιλων, που πλήρωσαν μία «παρένθετη» μήτρα για να τεκνοποιήσουν, λες και δόθηκε ποτέ σε αυτά τα παιδάκια το δικαίωμα να διαλέξουν αν ήθελαν τη «ζεστή αγκαλιά» της όποιας μητέρας από το αποτριχωμένο στήθος ενός gay; Ποιος ρώτησε το παιδάκι αν ήθελε να στερηθεί την πατρική φιγούρα για όλη του τη ζωή, επειδή μία λεσβία αποφάσισε ότι δήθεν μπορεί να τα καταφέρει μόνη της μαζί με την εκάστοτε σύντροφο της;».
Ολοκληρώνοντας, ο Αχαιός ανεξάρτητος βουλευτής απευθύνει, μεταξύ άλλων, και τα εξής ερωτήματα στον κ. Υπουργό:
«Ποιος επιστημονικός φορέας σας εισηγήθηκε την περίληψη του άξονα περί έμφυλων ταυτοτήτων και του περιεχομένου αυτού περί «αποδόμησης έμφυλων στερεοτύπων», «ομοφοβία και τρασφοβία στο σχολείο»;
Πραγματικά θεωρείτε σοβαρή αντιμετώπιση για έναν μαθητή που πιθανώς να έχει κάποια ανησυχία περί της σεξουαλικής του ταυτότητας να νοιώσει άνετα μέσα σε μία τάξη με συμμαθητές του, όπου ένας πλημμελώς ενημερωμένος καθηγητής άσχετου αντικειμένου, θα κάνει ένα «πασάλειμμα» με τα θέματα της εγκυκλίου σας; Δεν καταλαβαίνετε ότι, όταν σοβαρά ψυχικά θέματα αντιμετωπίζονται με προχειρότητα, δημιουργούν τελείως αντίθετα αποτελέσματα ιδιαιτέρως σε αυτά τα παιδιά που έχουν ανάγκη μιας καλής και σοβαρής ψυχολογικής υποστήριξης;
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι με την εγκύκλιο αυτή δεν υποστηρίζετε τα παιδιά που πραγματικά χρήζουν στήριξης, αλλά τις σκοπιμότητες των διαφόρων περιθωριακών σεξοδιαστροφικών κοινοτήτων, οι οποίες διακρίνουν τους ανθρώπους με βάσει τις σεξουαλικές προτιμήσεις και τις γενετήσιες ορμές τους; Είναι σωστό, κατά τη γνώμη σας, καθηγητές άσχετων ειδικοτήτων να ορίζονται υπεύθυνοι για την διδασκαλία τόσο σοβαρών υπαρξιακών, κοινωνιολογικών και ψυχολογικών θεμάτων όπως είναι η σεξουαλικότητα και οι σχέσεις μεταξύ των δύο φύλων;
Γνωρίζετε ότι σε περίπτωση που Διευθυντές σχολείων ή καθηγητές προχωρήσουν σε εφαρμογή της εγκυκλίου σας, θα βρεθούν αντιμέτωποι αρχικώς με εξώδικα και ακολούθως με μηνύσεις, βάσει των νόμων και του Συντάγματος; Βάσει ποιας θεωρίας ή επιστήμης επιβάλλετε την υποχρεωτική παρακολούθηση από τους μαθητές του συγκεκριμένου αντικειμένου, ιδιαιτέρως όταν αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων; Όσοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι αντιτίθενται ενεργητικά με διαδηλώσεις, με ομιλίες, εντός εκκλησίας ή και εντός Βουλής στην προώθηση του ομοφυλοφιλικού μοντέλου ζωής και την «περηφάνια» των ομοφυλόφιλων θα φυλακιζόμαστε για την Πίστη μας;
Αντί για όλα τα παραπάνω, μήπως είναι πολύ καλύτερα για τα ίδια τα παιδιά να αντικαταστήσετε τον άξονα «γ» της εγκυκλίου και να κάνετε κάτι πολύ χρησιμότερο για το στόχο όλων μας που είναι να βοηθηθούν πραγματικά τα παιδιά αυτής της ηλικίας, τοποθετώντας ένα μόνιμο παιδοψυχολόγο σε κάθε γυμνάσιο, ο οποίος θα ασχολείται καθημερινά με τις ανησυχίες, τα προβλήματα και τις απορίες των παιδιών, παρέχοντας τους σε προσωπικό επίπεδο υποστήριξη με διακριτικότητα, εχεμύθεια και εμπιστοσύνη, ενώ παράλληλα θα ενημερώνει και τους γονείς και τις αρμόδιες κοινωνικές υπηρεσίες για τις περιπτώσεις που αυτό είναι αναγκαίο;