Ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος κατέθεσε σήμερα ερώτηση στη βουλή των Ελλήνων με την οποία καλεί τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα να απαντήσει σε 17 καυτά ερωτήματα, σχετικά με τις δωρεές- μίζες Χριστοφοράκου- SIEMENS προς τα κόμματα και τους ταμίες τους.

Ο Αχαιός πολιτικός στο σκεπτικό του κοινοβουλευτικού του ελέγχου, έχει συμπεριλάβει και το αποκλειστικό θέμα της εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» (11-02-2017) το οποίο μεταξύ άλλων έγραφε:

…οι λογαριασμοί Καραβέλα στις ελβετικές τράπεζες εμφανίζουν διαδρομές εκατομμυρίων ευρώ, όπως από την Bank Leu, όπου τηρούνταν λογαριασμός που εμφάνιζε να διακινεί ποσό 1 εκατομμυρίου γερμανικών μάρκων μόνο προς έναν πελάτη αγνώστων στοιχείων. Από άλλο λογαριασμό της Credit Suisse κατευθύνονται ποσά προς τη Lloyds Bank, αλλά και την Barclays σε υποκατάστημα της οδού Βουκουρεστίου Αθηνών, όπου εμφανίζεται διαχειρίστρια γυναίκα με ελληνικό όνομα...

Ζαλίζουν και τα άλλα ποσά που διακινούνται από την τράπεζα Hoffmann σε άλλους λογαριασμούς της Credit Suisse, αλλά και της UBS στο Ζερμάτ της Ελβετίας με αποδέκτη άνδρα ονόματι Κουρτ Σίντλερ.

Στην νέα αυτή κοινοβουλευτική παρέμβαση ο Χριστιανοδημοκράτης Βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος ,απευθυνόμενος προς τον Πρωθυπουργό του επίσης τονίζει:

Είναι άγνωστο αν τα έξι ντοσιέ που έφτασαν στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής το 2010, αφού εκείνη είχε κλείσει (τα οποία περιείχαν τραπεζικά έγγραφα των λογαριασμών Καραβέλα στην Ελβετία), τελικά διερευνήθηκαν ουσιαστικά από τις ελληνικές Αρχές.

Πέραν όμως όλων των ανωτέρω προκύπτουν νέα ζητήματα μετά την απόφαση του Ειρηνοδικείου Μονάχου, με την οποία επιβλήθηκε στον Μιχάλη Χριστοφοράκο ποινή φυλάκισης ενός έτους, διότι ως διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα προέβη σε «ΔΩΡΕΑ» -επί το ελληνικότερον «ΜΙΖΑ»- διψήφιου ποσού εκατομμυρίων ευρώ προς το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και δη προς τους ταμίες των κομμάτων αυτών, ώστε να επηρεάσουν τους αρμόδιους υπαλλήλους και να επιταχυνθεί η παραλαβή των επιμέρους έργων της προμήθειας, ενεργώντας ενδεχομένως και κατά παράβαση των καθηκόντων τους υπέρ της εταιρείας Siemens.

Επειδή μετά από όσα πληροφορηθήκαμε, ότι ακόμη και η δικαιοσύνη της Γερμανίας, που είχε ως κράτος την άμεση οικονομική ωφέλεια από τις ανωτέρω «ελληνικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, σε αντίθεση με την «ανεξάρτητη» ελληνική δικαιοσύνη, τελικά τον καταδίκασε στην έστω επιεική ποινή φυλάκισης του ενός έτους, και επειδή μετά ταύτα αποδεικνύεται πέραν πάσης αμφιβολίας ότι, ακόμη και αν οι μίζες βαφτιστούν χαριστικά ως δήθεν δωρεές, ότι ο Μιχάλης Χριστοφοράκος σωρεύει σε κάθε περίπτωση στο πρόσωπό του τόσο την αντικειμενική, όσο και την υποκειμενική υπόσταση του εγκλήματος που του αποδίδεται, άλλως η γερμανική δικαιοσύνη δεν θα τον είχε ποτέ καταδικάσει σε ποινή φυλάκισης, πως και δεν έχουν κινηθεί τόσο χρόνο μετά, οι αρμόδιες ελληνικές ελεγκτικές αρχές;

Ο Νίκος Νικολόπουλος ακόμα τονίζει στον Αλέξη Τσίπρα ότι συγκεκριμένα σύμφωνα με το δικογραφικό υλικό που αποκαλύπτεται οι ανωτέρω «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου ανέρχονται τουλάχιστον στο ποσό των 10.000.000,00 ευρώ, με αποτέλεσμα ο αναλογούν, αυτοτελής φόρος αυτών να ανέρχεται συνολικά, για όλους τους δωρεοδόχους, τουλάχιστον στο ποσό των 4.000.000,00 ευρώ, πλέον τόκων, προστίμων και προσαυξήσεων, υπολογιζόμενων από το έτος 2004 κατά το οποίο γεννήθηκε η υποχρέωση καταβολής, μέχρι και σήμερα.

Φόρος που ποτέ δεν έχει μέχρι σήμερα δηλωθεί και, δεν έχει καταβληθεί, ούτε ένα ευρώ. Με αποτέλεσμα, σήμερα, μετά τις προσαυξήσεις, τα πρόστιμα και τους τόκους, ο συνολικά οφειλόμενος αυτός φόρος να ανέρχεται τουλάχιστον σε 8.000.000.00 ευρώ.

Επειδή, όμως κατά το νέο ποινολόγιο του φορολογικού νόμου (Ν. 4337/2015 -ΦΕΚ Α΄ 129/17-10-15), μεταξύ άλλων, συνιστά φοροδιαφυγή η μη υποβολή δήλωσης, η υποβολή ανακριβούς δήλωσης και η μη απόδοση, εν όλω ή εν μέρει, επιρριπτόμενων φόρων, όπως εν προκειμένω οι ανωτέρω φόροι των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου στους κατά περίπτωση δωρεοδόχους αυτών και, εφόσον αυτή υπερβαίνει ανά διαχειριστικό έτος το ποσό των 100.000 ευρώ, τιμωρείται με φυλάκιση 2 έως 5 ετών ενώ, όταν υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ ανά διαχειριστικό έτος, είναι κακουργηματικού χαρακτήρα και τιμωρείται με ποινή κάθειρξης από 5 έως 20 χρόνια.

Επειδή λοιπόν εν προκειμένω, όλοι οι κατά τα ανωτέρω δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου, έχουν διαπράξει, μεταξύ άλλων, και το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, αφού στις «χρηματικές δωρεές» που δεν δήλωσαν κατά το χρόνο κτήσης τους, αναλογεί αυτοτελής φόρος δωρεάς άνω των 150.000 ευρώ ανά δωρεοδόχο και ανά διαχειριστικό έτος, τον οποίο, έτσι, ουδέποτε κατέβαλαν.

Επειδή μάλιστα σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής των δωρεοδόχων των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, συντρέχει συμπληρωματικά και η περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κατά την έννοια του Ν. 3691/2008 (ΦΕΚ 166/05-08-2008) και της ενσωματωθείσας με αυτόν στην εθνική μας νομοθεσία Οδηγίας 2005/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 309/15/25.11.2005), τις διατάξεις της Οδηγίας 2006/70/EK της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 214/29/4.8.2006).

Και τέλος επειδή, επαναλαμβάνουμε, κατά την απόφαση του Ειρηνοδικείου Μονάχου, επιβλήθηκε στον Μιχάλη Χριστοφοράκο ποινή φυλάκισης ενός έτους, διότι ως διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα προέβη σε «ΔΩΡΕΑ» διψήφιου ποσού εκατομμυρίων ευρώ προς το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και δη προς τους ταμίες των κομμάτων αυτών, ώστε να επηρεάσουν τους αρμόδιους υπαλλήλους και να επιταχυνθεί η παραλαβή των επιμέρους έργων της προμήθειας, ενεργώντας ενδεχομένως και κατά παράβαση των καθηκόντων τους υπέρ της εταιρείας Siemens, σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής και των λοιπών αδικημάτων που αποδίδονται στους δωρεοδόχους των επίμαχων χρηματικών δωρεών, αλλά και στον ίδιο τον Μιχάλη Χριστοφοράκο, τουλάχιστον ως ηθικό αυτουργό των αδικημάτων που διέπραξαν οι δωρεοδόχοι του, συντρέχει συμπληρωματικά με την ως άνω περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και η περίπτωση της επιβαρυντικής διάταξης περί καταχραστών του δημοσίου, κατά την έννοια του Ν. 1608/1950, αφού με τις πράξεις και τις παραλείψεις που τους αποδίδονται, με την αμετάκλητη πλέον απόφαση της γερμανικής δικαιοσύνης, οι δωρεοδόχοι των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, αλλά και ο ίδιος, ως ηθικός αυτουργός στα αδικήματα που διέπραξαν αυτοί, με δόλο και με πρόδηλο οικονομικό όφελος, έπεισαν με φορτικότητα ή και εξανάγκασαν τους δημοσίους υπαλλήλους, τους οποίους ήλεγχαν, επηρέαζαν και εξουσίαζαν, εκ της θέσης και της πολιτικής τους ιδιότητας, να ενεργήσουν κατά παράβαση των καθηκόντων τους, υπέρ της εταιρείας Siemens, προκειμένου να επιταχύνουν την παραλαβή συγκεκριμένων έργων της προμήθειας του συστήματος C4I, προξενώντας έτσι στο Ελληνικό Δημόσιο ζημία ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, σε κάθε περίπτωση πολλαπλάσιας των 10.000.000 ευρώ της «χρηματικής δωρεάς» που αυτοί έλαβαν ως δωρεοδόχοι από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο.

Γενώνται τα παρακάτω εύλογα ερωτήματα τα οποία καλείσθε εσείς ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος να απαντήσετε:

1. Εξαιρούνται τα πολιτικά κόμματα, οι πρόεδροι, οι διοικούντες, οι νόμιμοι εκπρόσωποι και οι ταμίες αυτών, από τη γενική διάταξη του άρθρου 1, Ν. 2961/2001, που προβλέπει ρητά ότι επιβάλλεται φόρος στις περιουσίες που αποκτήθηκαν αιτία δωρεάς από φυσικά και νομικά πρόσωπα;

2. Τι σας απαντούν οι οικονομικοί εισαγγελείς και ο Γενικός Γραμματέας Εσόδων; Οι «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, προς την Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ υπόκεινται, ναι ή όχι, κατά την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία, «σε συντελεστή αυτοτελούς φορολόγησης 40%, με υπόχρεους για την καταβολή του, τους κατά περίπτωση δωρεοδόχους αυτών, και με τη φορολογική υποχρέωση εκάστου δωρεοδόχου να έχει γεννηθεί κατά το χρόνο της παράδοσης σε αυτόν των χρημάτων της ληφθείσας χρηματικής δωρεάς», ήτοι, εν προκειμένω, το έτος 2004;

3. Σε τι ποσό ανέρχεται ο αρχικά οφειλόμενος αυτοτελής φόρος όλων μαζί των ανωτέρω «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου προς τα κόμματα και τους ταμίες αυτών;

4. Είναι δυνατόν να ανέρχεται ο οφειλόμενος αυτοτελής φόρος συνολικά, τουλάχιστον στο ποσό των 4.000.000,00 ευρώ, πλέον τόκων, προστίμων και προσαυξήσεων, υπολογιζόμενων από το έτος 2004 κατά το οποίο γεννήθηκε η υποχρέωση καταβολής του, μέχρι και σήμερα και όμως ακόμα η Γενική Γραμματεία Εσόδων να μην έχει κάνει τα δέοντα και να επιτρέπει να προκαλείται μια τόσο μεγάλη απώλεια και άρα ζημιά εις βάρος του Δημοσίου;

5. Έχει καταβληθεί, ή έστω δηλωθεί, ακόμη και ένα ευρώ εκ του ανωτέρω συνολικά οφειλομένου φόρου των διάφορων «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου προς τους εκάστοτε δωρεοδόχους αυτών;

6. Σε τι ποσό ανέρχεται σήμερα ο συνολικά οφειλόμενος αυτός φόρος των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, μετά τις προσαυξήσεις, τα πρόστιμα και τους αναλογούντες τόκους από το 2004;

7. Μπορεί, ναι ή όχι, το συνολικά οφειλόμενο σήμερα αυτό ποσό να ανέρχεται τουλάχιστον σε 8.000.000,00 ευρώ;

8. Οι κατά το ανωτέρω εισαγγελικό πόρισμα δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου, κατά το νέο ποινολόγιο του φορολογικού νόμου (Ν. 4337/2015 -ΦΕΚ Α΄ 129/17-10-15), ερωτήσατε και τι σας απαντούν οι αρμόδιοι εισαγγελικοί λειτουργοί και οι αρχές του Υπουργείου Οικονομικ΄ων στο ουσιώδες ερώτημα: Έχουν διαπράξει, ναι ή όχι, το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, επειδή δεν δήλωσαν και δεν απέδωσαν στο ελληνικό δημόσιο τους ανωτέρω φόρους των «χρηματικών δωρεών» που έλαβαν από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο, αφού η φοροδιαφυγή αυτή υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ ανά διαχειριστικό έτος και αληθεύει πως τιμωρείται με ποινή κάθειρξης από 5 έως 20 χρόνια; Να κατατεθεί η σχετική εισαγγελική παραγγελία και το τυχόν παραπεμπτικό εισαγγελικό βούλευμα.

9. Στις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, που αφορούν τις «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, συντρέχει στα πρόσωπα των δωρεοδόχων, ναι ή όχι, η περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κατά την έννοια του Ν. 3691/2008 (ΦΕΚ 166/05-08-2008); Αληθεύει ότι έχει ασχοληθεί με τις «ΔΩΡΕΕΣ-ΜΙΖΕΣ» το ΚΕΦΟΜΕΠ; Να κατατεθεί το πόρισμα του ΚΕΦΟΜΕΠ.

10. Πώς σας απαντά η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, στις ίδιες ως άνω περιπτώσεις, συντρέχει, ναι ή όχι, και η περίπτωση της επιβαρυντικής διάταξης περί καταχραστών του δημοσίου, κατά την έννοια του Ν. 1608/1950;

Ο Νίκος Νικολόπουλος δημόσια ερωτά: Και μετά ταύτα κ. Πρωθυπουργέ για πόσο χρόνο ακόμα θ’ ανέχεστε και θα επιτρέπετε οι επίορκοι κρατικοί λειτουργοί να μένουν άπραγοι και να επιτρέπουν να υφίσταται αυτή τη ζημιά το δημόσιο;