Πυρά Καραμανλή κατά Σπίρτζη για το αλαλούμ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο
«Απαιτούμε από τον Υπουργό Μεταφορών, να λύσει επιτέλους ένα πρόβλημα που δεν θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί ποτέ».
Σφοδρή επίθεση εναντίον της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και του Χρήστου Σπίρτζη εξαπολύει με δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Καραμανλής, με αφορμή την ταλαιπωρία που υφίσταται τις τελευταίες ημέρες το επιβατικό κοινό στους σταθμούς του Μετρό και του ΗΣΑΠ, για την έκδοση του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου και των μηνιαίων καρτών.
«Απαιτούμε από τον Υπουργό Μεταφορών, ύστερα από δύο εβδομάδες αλαλούμ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, να λύσει επιτέλους ένα πρόβλημα που δεν θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί ποτέ», τονίζει στη δηλωσή του.
Ολόκληρη η δήλωση:
Η Νέα Δημοκρατία, από την πρώτη στιγμή, πρότεινε να μπορούν οι πολίτες να εκδίδουν διαδικτυακά τη νέα ηλεκτρονική κάρτα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Η Κυβέρνηση απέρριψε αυτήν την πρόταση αναφέροντας, ψευδώς όπως αποδείχθηκε, ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν το επιτρέπει.
Μετά και την επίσημη διάψευση της Αρχής και ύστερα από τόσες μέρες ταλαιπωρίας των πολιτών, θυμήθηκε ο κ. Σπίρτζης να καλέσει σε σύσκεψη τους εμπλεκόμενους φορείς και την Αρχή.
Οι πολίτες δεν έχουν ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση να παρακολουθήσουν αυτό το ιδιότυπο παιχνίδι μετάθεσης ευθυνών. Στις δημοκρατίες, την πολιτική ευθύνη την έχει η Κυβέρνηση και είναι δική της δουλειά να επιλύσει το θέμα.
Απαιτούμε από τον Υπουργό Μεταφορών, ύστερα από δύο εβδομάδες αλαλούμ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, να λύσει επιτέλους ένα πρόβλημα που δεν θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί ποτέ».