Μαρκογιαννάκης: Την επομένη των εκλογών η Κρήτη θα αρχίσει να διεκδικεί
Απευθυνόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη
Την υπόσχεση να δουλέψει με όλη τη δύναμη της ψυχής του για τη νίκη στις περιφερειακές εκλογές του προσεχούς Μαΐου εξέφρασε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κρήτης, Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής και η οποία διοργανώθηκε από τη ΝΟ.Δ.Ε. Ηρακλείου για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας, παρουσία και του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης ευχαρίστησε τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του, κάνοντας λόγο για τιμητική απόφαση. «Τον ευχαριστώ που αποδεικνύει στην πράξη ότι εννοεί κάθε συλλαβή και κάθε γράμμα της λέξης «ανανέωση». Τον ευχαριστώ για την μεγάλη τιμή, τη μεγάλη ευκαιρία αλλά και τη μεγάλη ευθύνη που μου δίνει με αυτή την υποψηφιότητα».
Απευθυνόμενος στον κ. Μητσοτάκη, ως αυριανό πρωθυπουργό της χώρας, ο κ. Μαρκογιαννάκης είπε: «Όταν με το καλό αναλάβετε την πρωθυπουργία την επομένη των εκλογών, η Κρήτη θα αρχίσει να διεκδικεί. Όχι προνομιακή μεταχείριση, αλλά αυτά που δικαιούται σε σχέση με αυτά που συνεισφέρει στην πατρίδα».Με το σύνθημα «Η Κρήτη Μπροστά», ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης έθεσε τρεις βασικές προτεραιότητες για το σχέδιο δράσης που θα αναπτύξει: «Πρώτη το οδικό δίκτυο. Για να τελειώνουμε με τη θλιβερή πρωτιά σε ατυχήματα και δυστυχήματα. Δεύτερη η λειψυδρία. Για να μπορέσει να στηριχθεί και ο τουρισμός και η αγροτική μας παραγωγή. Τρίτη το ενεργειακό».
Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης, περιέγραψε την κατάσταση που βιώνει η Περιφέρεια Κρήτης τα τελευταία χρόνια, και εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στη σημερινή διοίκηση, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Ο κ. Αρναουτάκης ό,τι είχε να δώσει το έδωσε. Και ό,τι ήθελε να κάνει είχε άπειρο χρόνο για να το εφαρμόσει. Κανείς δεν πιστεύει πως ότι δεν έγινε σε 9 χρόνια θα γίνει τα επόμενα 4!», συνεχίζοντας πως «δεν υπάρχει ούτε ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο που να σχεδίασε και να υλοποίησε στα 9 χρόνια θητείας του, με αποτέλεσμα να εκπροσωπούμαστε από μία ρηχή διαχείριση, χωρίς όραμα, επένδυση όχι στο μέλλον και την ουσία, αλλά σε πελατειακές σχέσεις».
Πηγή: zarpanews.gr