Διαδικτυακό Συνέδριο του Κολλεγίου Αθηνών -Special Olympics με θέμα «Συνύπαρξη-Διαφορετικότητα»
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το διαδικτυακό συνέδριο που διοργάνωσε η Διεύθυνση Κοινωνικής Πρόνοιας και Διαφορετικότητας και το Γυμνάσιο Κολλεγίου Ψυχικού, με τίτλο: «Κολλέγιο Αθηνών-Special Olympics, Συνύπαρξη-
Το συνέδριο προέκυψε από τη Δράση «Ζωγραφίζουμε-Συνυπάρχουμε» κατά την οποία μαθητές και μαθήτριες του Κολλεγίου και αθλητές και αθλήτριες των Special Olympics συνεργάστηκαν και ζωγράφισαν εμπνευσμένοι από τους Παγκόσμιους Χειμερινούς Αγώνες Special Olympics 2022, αλλά και τις αξίες της διαφορετικότητας και της συνύπαρξης. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου προβλήθηκαν ζωγραφιές των μαθητών.
Χαιρετισμό απηύθυνε η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος, Αννίκα Παπαντωνίου, ο Διευθυντής - President του Κολλεγίου Αθηνών, καθηγητής Κώστας Συνολάκης και ο Γενικός Συντονιστής Σχολικών Μονάδων του ΕΕΙ, Χρήστος Παπανικολάου.
Παρεμβάσεις έκαναν οι Ανδρέας Ποταμιάνος, Ιδρυτικός Πρόεδρος Special Olympics Hellas και μέλος Σωματείου ΕΕΙ, η Μελίτα Τσουτρέλη, Ιδρυτικό Μέλος και Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων Special Olympics Hellas και ο Ιωάννης Χαραλαμπάκης, Μέλος της Ομάδας Special Olympics Hellas (Κορέα 2011).
Κεντρικοί ομιλητές ήταν οι Διονύσιος Κοδέλλας, πρέσβυς επί τιμή, πρόεδρος των Special Olympics Hellas, με θέμα: «Η παρουσία των Special Olympics σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει», οι μαθητές του Γυμνασίου Κολλεγίου Ψυχικού, Ελένη Μαρινάκη, Αλεξία Παπαγεωργίου, Λουκάς Μαρούτσης, Μάνος Αλευράς, με θέμα: Δράση του Κολλεγίου Αθηνών με τα Special Olympics «
Ειδικότερα, για την δράση «Ζωγραφίζουμε-Συνυπάρχουμε» μίλησαν τα μέλη του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου του Γυμνασίου Κολεγίου Ψυχικού, τα οποία με την αμέριστη βοήθεια του γραφείου Κοινωνική Πρόνοιας και Διαφορετικότητας έκαναν την ιδέα πράξη.
Η μαθήτρια Α’ Γυμνασίου, Ελένη Μαρινάκη ανέφερε ότι «τα Special Olympics ήταν αρχικά μία θερινή κατασκήνωση στην οποία συμμετείχαν άτομα με νοητική αναπηρία και στη συνέχεια εξελίχθηκαν σε ένα παγκόσμιο κίνημα που έχει αγγίξει χιλιάδες ανθρώπους για περισσότερο από 40 χρόνια». Η ίδια παρουσίασε φωτογραφίες στις οποίες εικονίζονται οι πρώτες προσπάθειες της οικογένειας Κένεντι να εντάξουν άτομα με νοητική αναπηρία στην κοινωνία με την βοήθεια του αθλητισμού ευαισθητοποιημένοι από τη νοητική αναπηρία ενός μέλους της οικογένειάς τους. «Ένας από τους μεγαλύτερους στόχους των Special Olympics είναι η ένταξη των ατόμων με νοητική αναπηρία στην κοινωνία προκειμένου να νιώθουν κι εκείνα ισότιμα μέλη της κοινωνίας και να βιώνουν συναισθήματα τα οποία προσφέρει ο αθλητισμός, όπως χαρά και ενθουσιασμός», πρόσθεσε η μαθήτρια, Ελένη Μαρινάκη.
Από την πλευρά του ο μαθητής Γ’ Γυμνασίου, Μάνος Αλευράς παρουσιάζοντας τον παγκόσμιο οργανισμό Special Olympics, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι αποβλέπει και έχει σε μεγάλο βαθμό καταφέρει να εδραιώσει την ένταξη των ατόμων με νοητική αναπηρία στην κοινωνία, μέσω του αθλητισμού. Η μαθήτρια Γ' Γυμνασίου Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου μίλησε για τις διαφορές μεταξύ Special Olympics και Paralympics, ενώ μαθητής Γ’ Γυμνασίου Λουκάς Μαρούτσης, ανέλυσε το καινοτόπο παγκόσμιο πρόγραμμα των Special Olympics «Παίζουμε μαζί, Μαθαίνουμε μαζί».
Δείτε το βίντεο: