Ο Σταμάτης Φασουλής και η Μίρκα Παπακωνσταντίνου συναντιούνται στο θέατρο Μουσούρη –σε μια θεατρική συνύπαρξη έπειτα από αρκετά χρόνια– με το έργο «Ο κήπος με τις αλήθειες» («Things I know to be true») του βραβευμένου Αυστραλού θεατρικού συγγραφέα και σεναριογράφου του κινηματογράφου και της τηλεόρασης Άντριου Μπόβελ. Το έργο ανεβαίνει σε μετάφραση και σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.

Ο ίδιος μαζί με τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου θα κρατήσουν δύο βασικούς από τους έξι συνολικά ρόλους του έργου, του Μπομπ και της Φραν Πράις. Δίπλα τους θα βρεθούν παλιότεροι και νεότεροι ταλαντούχοι ηθοποιοί, όπως οι Ματίνα Νικολάου, Ιωάννης Αθανασόπουλος, Παναγιώτης Γαβρέλας, Βίκυ Διαμαντοπούλου, οι οποίοι θα υποδυθούν τα τέσσερα παιδιά της οικογένειας Πράις.
IMG_6593

Ο «Κήπος με τις αλήθειες» πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Αυστραλία τον Μάιο του 2016 και είναι από τα έργα που καθιέρωσαν τον Άντριου Μπόβελ διεθνώς, ενώ η αμερικανική πρεμιέρα του έγινε τον Μάρτιο του 2019. Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του συγγραφέα ήρθε με το θεατρικό «Σκοτεινές Γλώσσες» («Speaking in tongues») το 1996, το οποίο ανέβηκε σε δεκάδες θέατρα σε Αυστραλία, Ευρώπη, Αμερική και στην Ελλάδα και διασκευάστηκε το 2001 για τον κινηματογράφο με τίτλο «Lantana».

Στην Ελλάδα οι «Σκοτεινές Γλώσσες» ανέβηκαν τον Οκτώβριο του 2015 στο θέατρο Πόρτα, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, με τους Άννα Καλαϊτζίδου, Χρήστο Λούλη, Άννα Μάσχα, Γιώργο Χρυσοστόμου.

Το έργο


Το έργο εκτυλίσσεται στον κήπο της οικογένειας του Μπομπ και της Φραν Πράις, που τα προβλήματα τους, έχουν τα ίδια, γνώριμα χαρακτηριστικά με αυτά μιας ελληνικής οικογένειας.

Η οικογένεια Πράις, μπορεί να είναι μια οικογένεια της μακρινής Αυστραλίας, όμως γίνεται μια οικουμενική οικογένεια, στην οποία κάθε θεατής ανακαλύπτει στους χαρακτήρες και στις καταστάσεις στοιχεία οικεία και σημεία ταύτισης. Μέσα από αυτούς τους έξι χαρακτήρες, βλέπει ένα κύτταρο της κοινωνίας, το οποίο αν κάποιος το μεγενθύνει, θα αποκαλυφθεί όλος ο κοινωνικός ιστός.

Το έργο του Άντριου Μπόβελ συνδυάζει το ακραίο κωμικό με τη βαθιά μελαγχολία, ενώ ταυτόχρονα οι πολύ κωμικές σκηνές διαδέχονται τις άκρως τρυφερές στιγμές.