Η μουσική κωμωδία ΠΡΟΒΑΤΟΡΕ τον Οκτώβριο στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών
Η παράσταση διαρκεί 100’- χωρίς διάλειμμα- και η τιμή του εισιτηρίου είναι 20 €.
Η Θεατρική – Φιλανθρωπική Ομάδα ΘΕΑ.ΣΥ (ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΜΚΕ) και η Ομάδα Θεατρικής Άσκησης της Δ-Β ΑΜΚΕ παρουσιάζουν στις 20,21, 22, 23 Οκτωβρίου, στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών (Οδός Στεφ. Δέλτα15, Παλαιό Ψυχικό) την μουσική κωμωδία ΠΡΟΒΑΤΟΡΕ.
Τις ομάδες συγκροτούν ερασιτέχνες ερμηνευτές (επιστήμονες, επιχειρηματίες, κλπ.) που αγαπούν το Θέατρο και εντάσσονται στην παράδοση μιας πολυετούς πειραματικής, θεατρικής δράσης.
Ερμηνεύουν οι: (αλφαβητικά) Ασημακοπούλου Εβίτα, Βαλλιάνος Αλέξανδρος, Βουράκης Αντώνης, Γεωργακοπούλου Μαίρη, Γεωργιάδου Κατερίνα, Γρηγοριάδου Μαρία, Δημητριάδου Διδώ, Ζωνίδης Νίκος, Καραμπέλλου- Φράγκου Ιλεάνα, Κίλιαν Κιμ, Κοντός Αλέξανδρος, Λεμπέσης Γιώργος, Λιβάνιος Νίκος, Λιβανίου Αθηνά, Λυμπερτάτος Βασίλης, Μανιάρας Μιχάλης, Παλαιολόγου Βίκυ, Παπαδάκης Κώστας, Παπαδοπούλου Ρένα, Πολίτης Πέτρος, Ρόρρη Μαριάννα, Σπινθουράκης Στέλιος, Σταυρίδης Αλέξης, Χούπη Κατερίνα.
Η παράσταση διαρκεί 100’- χωρίς διάλειμμα- και η τιμή του εισιτηρίου είναι 20 €.
Η φετινή χορηγία, από τα έσοδα των παραστάσεων θα δωθεί στο Φιλανθρωπικό Σωματείο AURORA κατά της λευχαιμίας (www.aurora.gr).
Επικοινωνία- Προμήθεια εισιτηρίων στα τηλέφωνα : 6944786888, 6944710477, 6944356667, 6944421404
ΔΩΡΗΤΗΣ- ΙΣΝ / ΧΟΡΗΓΟΙ Aegean Airlines, Γεώργιος Προκοπίου, COCA COLA 3E, AMALGAM, AMUSE, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ,
ΕΛΟΠΥ, ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΚΤΗΜΑ ΧΑΡΛΑΥΤΗ, CELIA KRITHARIOTI, MY NUTRI
Σημείωμα του Σκηνοθέτη Δ. Βλάσση
Η «επιθεώρηση» απαιτεί από τους ερμηνευτές της ιδιαίτερη προσέγγιση. Μέσα σε πέντε, το πολύ, λεπτά πρέπει να δημιουργήσουν θεατρική μυσταγωγία και να φορτίσουν τον θεατή με κωμική διάθεση. Είτε με την εμφάνισή τους, είτε με το απρόσμενο του χαρακτήρα του ρόλου και του ύφους τους (μεθύστακας, παιδάκι, κλπ.) είτε με την θεατρικότητα και την υπερβολή του κοστουμιού τους. Kατόπιν- με την βοήθεια κάποιου «πασσαδόρου»,και μέσω μιας σύντομης- μεταξύ τους- συνομιλίας κατατοπίζουν τον θεατή περί του θέματος
- Πως από δω Γιάννη; - Άστα ρε Γιώργο. Xάσαμε την πεθερά μου.
Ήδη η εν λόγω αναφορά περιέχει όχι μόνο την φαεινή ιδέα του δραματουργήματος, αλλά και την αναμονή- από το κοινό- της, εν συνεχεία, αναφοράς σε πρόσωπα-κλειδιά της κωμωδίας, όπως πχ. η πεθερά.Eν συνεχεία αναπτύσσεται το θέμα. Tο πως δηλαδή ο ερμηνευτής ταλαιπωρείται από την κατάσταση. Aυτά μέσω ενός διαλόγου ο οποίος μεταλλάσσεται σε έμμετρο- κυρίως, με ευρηματική ρίμα- ιδιαίτερα αγαπητό στους θεατές, οι οποίοι αναμένουν την έκπληξη- αλλά και την γοητεία- της επερχόμενης ομοιοκαταληξίας. H κορύφωση έρχεται με το τραγούδι που ακολουθεί- είτε μεταλλαγμένο στιχουργικά σουξέ της εποχής, είτε διαχρονική επιτυχία ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου, όλων των εποχών.Tο νούμερο δεν ολοκληρώνεται πάντα με την δικαίωση ή την λύση των “δεινών” του θεατρικού ήρωα. Aλλωστε, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Αρκεί να περάσει το κοινό κάποιες στιγμές ευφορίας, να μείνουν στη μνήμη του, κάποια ευφυολογήματα και να φύγει τραγουδώντας τα ρεφραίν της παράστασης.
Θα αναρωτηθεί κανείς αν μπορεί ένας ερασιτεχνικός θίασος να ανεβάσει με επιτυχία «επιθεώρηση», και μάλιστα όταν η παράδοση του είδους απαιτεί «ιερά τέρατα», σαν τουςAυλωνίτη, Mακρή, Στραυρίδη, Nτορ, Kαλουτά, κλπ.κλπ.-τα οποία με την τεράστια εμπειρία τους μπορούσαν να καθηλώσουν το κοινό και να προκαλέσουν- άμα τη εμφανίσει- το γέλιο του θεατή. Αντίστοιχα, λοιπόν ενθουσιάζει το μικρό-και μεταξύ του, γνώριμο- κοινό της ερασιτεχνικής παράστασης, και μόνη η εμφάνιση ενός επιτυχημένου επιχειρηματία ή ενός εγκρίτουνομομαθούς ή ενός σοβαροτάτουεπιστήμονος- ο οποίος δέχεται να “τσαλακωθεί” στον βωμό της θεατρικής μίμησης- σαν π.χ.“μπανταρισμένο” θύματροχαίου, ή σαν φοροδιαφεύγωνταβερνιάρης, ή σαν σεξομανής καλόγρια.
Παράλληλα, με την ανα-παράσταση του είδους, αποσκοπούμε- πέραν της διασκέδασης- και στην διάσωση της θεατρικής φόρμας, του λεξιλογίου και των μουσικών ακουσμάτων (από την οπερέτα μέχρι σήμερα) μέσα από 30τραγούδια ελαφράς μουσικής.
Τις ομάδες συγκροτούν ερασιτέχνες ερμηνευτές (επιστήμονες, επιχειρηματίες, κλπ.) που αγαπούν το Θέατρο και εντάσσονται στην παράδοση μιας πολυετούς πειραματικής, θεατρικής δράσης.
Ερμηνεύουν οι: (αλφαβητικά) Ασημακοπούλου Εβίτα, Βαλλιάνος Αλέξανδρος, Βουράκης Αντώνης, Γεωργακοπούλου Μαίρη, Γεωργιάδου Κατερίνα, Γρηγοριάδου Μαρία, Δημητριάδου Διδώ, Ζωνίδης Νίκος, Καραμπέλλου- Φράγκου Ιλεάνα, Κίλιαν Κιμ, Κοντός Αλέξανδρος, Λεμπέσης Γιώργος, Λιβάνιος Νίκος, Λιβανίου Αθηνά, Λυμπερτάτος Βασίλης, Μανιάρας Μιχάλης, Παλαιολόγου Βίκυ, Παπαδάκης Κώστας, Παπαδοπούλου Ρένα, Πολίτης Πέτρος, Ρόρρη Μαριάννα, Σπινθουράκης Στέλιος, Σταυρίδης Αλέξης, Χούπη Κατερίνα.
Η παράσταση διαρκεί 100’- χωρίς διάλειμμα- και η τιμή του εισιτηρίου είναι 20 €.
Η φετινή χορηγία, από τα έσοδα των παραστάσεων θα δωθεί στο Φιλανθρωπικό Σωματείο AURORA κατά της λευχαιμίας (www.aurora.gr).
Επικοινωνία- Προμήθεια εισιτηρίων στα τηλέφωνα : 6944786888, 6944710477, 6944356667, 6944421404
ΔΩΡΗΤΗΣ- ΙΣΝ / ΧΟΡΗΓΟΙ Aegean Airlines, Γεώργιος Προκοπίου, COCA COLA 3E, AMALGAM, AMUSE, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ,
ΕΛΟΠΥ, ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΚΤΗΜΑ ΧΑΡΛΑΥΤΗ, CELIA KRITHARIOTI, MY NUTRI
Σημείωμα του Σκηνοθέτη Δ. Βλάσση
Η «επιθεώρηση» απαιτεί από τους ερμηνευτές της ιδιαίτερη προσέγγιση. Μέσα σε πέντε, το πολύ, λεπτά πρέπει να δημιουργήσουν θεατρική μυσταγωγία και να φορτίσουν τον θεατή με κωμική διάθεση. Είτε με την εμφάνισή τους, είτε με το απρόσμενο του χαρακτήρα του ρόλου και του ύφους τους (μεθύστακας, παιδάκι, κλπ.) είτε με την θεατρικότητα και την υπερβολή του κοστουμιού τους. Kατόπιν- με την βοήθεια κάποιου «πασσαδόρου»,και μέσω μιας σύντομης- μεταξύ τους- συνομιλίας κατατοπίζουν τον θεατή περί του θέματος
- Πως από δω Γιάννη; - Άστα ρε Γιώργο. Xάσαμε την πεθερά μου.
Ήδη η εν λόγω αναφορά περιέχει όχι μόνο την φαεινή ιδέα του δραματουργήματος, αλλά και την αναμονή- από το κοινό- της, εν συνεχεία, αναφοράς σε πρόσωπα-κλειδιά της κωμωδίας, όπως πχ. η πεθερά.Eν συνεχεία αναπτύσσεται το θέμα. Tο πως δηλαδή ο ερμηνευτής ταλαιπωρείται από την κατάσταση. Aυτά μέσω ενός διαλόγου ο οποίος μεταλλάσσεται σε έμμετρο- κυρίως, με ευρηματική ρίμα- ιδιαίτερα αγαπητό στους θεατές, οι οποίοι αναμένουν την έκπληξη- αλλά και την γοητεία- της επερχόμενης ομοιοκαταληξίας. H κορύφωση έρχεται με το τραγούδι που ακολουθεί- είτε μεταλλαγμένο στιχουργικά σουξέ της εποχής, είτε διαχρονική επιτυχία ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου, όλων των εποχών.Tο νούμερο δεν ολοκληρώνεται πάντα με την δικαίωση ή την λύση των “δεινών” του θεατρικού ήρωα. Aλλωστε, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Αρκεί να περάσει το κοινό κάποιες στιγμές ευφορίας, να μείνουν στη μνήμη του, κάποια ευφυολογήματα και να φύγει τραγουδώντας τα ρεφραίν της παράστασης.
Θα αναρωτηθεί κανείς αν μπορεί ένας ερασιτεχνικός θίασος να ανεβάσει με επιτυχία «επιθεώρηση», και μάλιστα όταν η παράδοση του είδους απαιτεί «ιερά τέρατα», σαν τουςAυλωνίτη, Mακρή, Στραυρίδη, Nτορ, Kαλουτά, κλπ.κλπ.-τα οποία με την τεράστια εμπειρία τους μπορούσαν να καθηλώσουν το κοινό και να προκαλέσουν- άμα τη εμφανίσει- το γέλιο του θεατή. Αντίστοιχα, λοιπόν ενθουσιάζει το μικρό-και μεταξύ του, γνώριμο- κοινό της ερασιτεχνικής παράστασης, και μόνη η εμφάνιση ενός επιτυχημένου επιχειρηματία ή ενός εγκρίτουνομομαθούς ή ενός σοβαροτάτουεπιστήμονος- ο οποίος δέχεται να “τσαλακωθεί” στον βωμό της θεατρικής μίμησης- σαν π.χ.“μπανταρισμένο” θύματροχαίου, ή σαν φοροδιαφεύγωνταβερνιάρης, ή σαν σεξομανής καλόγρια.
Παράλληλα, με την ανα-παράσταση του είδους, αποσκοπούμε- πέραν της διασκέδασης- και στην διάσωση της θεατρικής φόρμας, του λεξιλογίου και των μουσικών ακουσμάτων (από την οπερέτα μέχρι σήμερα) μέσα από 30τραγούδια ελαφράς μουσικής.