Dolce & Gabbana παρουσίασαν στο Κάπρι μια συλλογή εμπνευσμένη από το διάσημο ιταλικό θέρετρο, σε συνεργασία με τη Mytheresa (εξίσου διάσημη εκλεκτική διαδικτυακή μπουτίκ μόδας). Και ήταν σαν δροσερή, εμπνευσμένη καμπάνια για την Ιταλία: βράχοι και πλατείες ζωγραφισμένες πάνω στα ρούχα και τα αξεσουάρ.

Διαβάστε ακόμα: Η Πριγκίπισσα Κάκο της Ιαπωνίας στο Μουσείο της Ακρόπολης - Δείτε φωτογραφίες

Και πώς να λανσάρεις και να επικοινωνήσεις άψογα το προϊόν σου, αν δεν θέλεις politically correct, τυπική επίδειξη μόδας; Καλείς influencers, μοντέλα, ηθοποιούς, φίλους, ανάμεσά τους την Πόπι Ντελεβίν -φυσικά έχεις προνοήσει να φορούν δημιουργίες σου- κι εκείνοι ποζάρουν «στήνοντας» καρτ ποστάλ. Στολίζεις και το εστιατόριο με είδη σπιτιού που φέρουν την υπογραφή σου (μαξιλάρια, πιάτα, ποτήρια, τραπεζομάντιλα, όλα με το logo σου). Το ηλιοβασίλεμα, οι καλεσμένοι ακολούθησαν ρομαντική διαδρομή στα στενά του Κάπρι. Το φημισμένο ρεστοράν «Da Paolino», με ξύλινα τραπέζια και art de la table που θα ζήλευε και ο πιο ευφάνταστος δημιουργός, αποτέλεσε το τέλειο σκηνικό για την εκδήλωση. Ενώ τρίο μουσικών αφιέρωνε καντάδες στο πλήθος. Στο μενού κυριαρχούσε μπάλα από μοτσαρέλα burrata, που κόπηκε σε φέτες για να «μεταμορφωθεί/εξελιχθεί» σε σαλάτα caprese. Και για επιδόρπιο τούρτα φράουλα μήκους ενός μέτρου. Στο σάουντρακ ακουγόταν το «That’s Amore»… (Τι άλλο;)

Δημοσιεύθηκε στην «Απογευματινή»