Μάνος Βακούσης στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ: Ο πλούτος είναι το σύμβολο της ισορροπίας μας (Εικόνες)
Συνέντευξη του βραβευμένου ηθοποιού στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
Ο βραβευμένος ηθοποιός πρωταγωνιστεί με τον ρόλο του Χρεμύλου στον «Πλούτο» του Αριστοφάνη που θα κάνει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα
Μια διαφορετική ανάγνωση από όσες έως τώρα έχουμε δει, κάνει φέτος στον "Πλούτο" του Αριστοφάνη ο Γιάννης Κακλέας με πρωταγωνιστή τον κορυφαίο Έλληνα ηθοποιό Μάνο Βακούση, που φέτος απέσπασε το "Μεγάλο Βραβείο Θεάτρου" της Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών για τους εμβληματικούς ρόλους που έχει ερμηνεύσει στην 50χρονη καριέρα του.
Το «ταξίδι» της παράστασης που παρουσιάζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη, καθώς η πρεμιέρα δόθηκε στο Θέατρο Δάσους στις 3 & 4 Ιουλίου, ενώ στις 19 & 20 Ιουλίου θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, για να ακολουθήσει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα.
Εκτός από τον Μάνο Βακούση που κρατά τον ρόλο του Χρεμύλου, στο θίασο συμμετέχουν η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, η Φαίη Κοκκινοπούλου, ο Δημήτρης Διακοσάββας, η Κλειώ Δανάη Οθωναίου και πολλοί ακόμα ηθοποιοί.
Στο μουσικό μέρος της παράστασης παίρνουν μέρος το συγκρότημα Χατζηφραγκέτα, η Nalyssa Green και ο Τελευταίος Καλεσμένος, ενώ μια δυνατή έκπληξη του έργου αποτελεί και η εμφάνιση στην Παράβαση της Καθηγήτριας Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μαρίας Ευθυμίου.
Τι μας λέει αυτό το έργο και ποιος είναι ο Πλούτος για τη ζωή μας; «Με τον πλούτο μπαίνουμε σε μια σημερινή δοκιμασία. Ο θεός Πλούτος είναι σύμβολο ισορροπίας του ανθρώπου. Στο έργο πάει στο Ακληπιείο για να βρει την υγεία του. Μόνο έτσι υπάρχει ισορροπία στο μυαλό μας και δεν κατασπαράζουμε τον διπλανό μας. Η σύλληψη του Κακλέα για το έργο είναι συναρπαστική, επειδή παντρεύει με έναν αληθινό τρόπο τον Πελοποννησιακό Πόλεμο, τον εμφύλιο που κράτησε 27 χρόνια και είναι και το θέμα του έργου με τον σημερινό εμφύλιο που έχει πάντα μέσα του ο άνθρωπος. Οπότε κάτω από την κωμωδία του Αριστοφάνη βρίσκονται όλες οι έννοιες της Δημοκρατίας» τονίζει σήμερα στο ο Μάνος Βακούσης.
Η παράσταση του Γιάννη Κακλέα θα έχει σύγχρονα κοστούμια, ζωντανή μουσική καθ’όλη τη διάρκεια του έργου και δύο γυναίκες που θα εμφανιστούν για πρώτη φορά σε αρχαίο δράμα, την ηθοποιό Αλεξάνδρα Παλαιολόγου και την καθηγήτρια Ιστορίας Μαρία Ευθυμίου. «Όλα αυτά τα σύγχρονα είναι το εξωτερικό περίβλημα του έργου. Από μέσα ο Κακλέας φτιάχνει έναν κόσμο πονεμένο, που έχει καταστραφεί από τον εμφύλιο τον τότε και τον σημερινό. Ο σκηνοθέτης από τη μια κρατάει το κλασικό στοιχείο, που είναι το έργο και η ιστορία του και από την άλλη βάζει το νέο στοιχείο, παρουσιάζοντας σύγχρονους ανθρώπους, όπως ντύνονται σήμερα. Βάζει τον Χρεμύλο να λέει «παιδί μου» τον δούλο Καρύωνα. Είναι μια πολύ ωραία αλλαγή που κάνει. Στο έργο ο Καρύωνας είναι ένας δούλος, αλλά στο δικό μας έργο είναι ο γιός του Χρεμύλου σηματοδοτώντας ότι είναι όλα παιδιά μας, και τα δικά μας παιδιά, αλλά και το παιδί του άλλου. Αυτό είναι μια τεράστια αγκαλιά στον νέο άνθρωπο» αναφέρει ο γνωστός ηθοποιός.
Ο Μάνος Βακούσης, ένας ηθοποιός που έχει μεγαλουργήσει πλάι στον Αλέξη Μινωτή, τον Κάρολο Κουν, τον Σπύρο Ευαγγελάτο, τον Σωτήρη Τσαφούλια και πλήθος ακόμα σπουδαίων ελλήνων καλλιτεχνών, νιώθει σήμερα ταπεινός για το "Μεγάλο Βραβείο Θεάτρου" που του αποδόθηκε πρόσφατα. «Όταν έχεις γεννοβολήσει πολλά παιδιά, όπως για μένα είναι οι ρόλοι που έχω παίξει και με τους οποίους έχω ασχοληθεί ατελείωτες ώρες, είσαι ταπεινός. Αυτό το βραβείο το απόλαυσα πάρα πολύ γιατί μου άνοιξε πάλι το παιχνίδι της έρευνας σε νέους ρόλους. Με ωθεί πάλι στη μαγική λέξει που λέγεται απορία. Νιώθω ότι ξεκινάω πάλι από την αρχή. Τώρα πια έχω την ευκαιρία να επιλέγω τους ρόλους μου και αυτό είναι ένα δώρο για εμένα. Παλιά ήθελα απλά να παίζω συνέχεια και οπουδήποτε. Είχα αυτήν την τρέλα, δεν ήθελα τίποτα άλλο. Ήμουν ένα παιδί που πάντα ανέβαινα στα δέντρα και έπιανα τις χρυσόμυγες και πάντα έκανα τέτοιες παλαβομάρες για να ομορφαίνω τον κόσμο. Ο ηθοποιός που παίζει στη σκηνή με τον θεατή που τον παρακολουθεί γίνονται ένα. Μπαίνει ο ένας στην ψυχή του άλλου και δημιουργείται μια ρωγμή αγάπης. Για πολλά χρόνια άκουγα στο δρόμο να λένε οι άνθρωποι που με έβλεπαν «Ο ηθοποιός, ο ηθοποιός» και δεν έλεγαν «ο Μάνος Βακούσης». Τα τελευταία χρόνια τους ακούω να με φωνάζουν με το όνομά μου και αυτό με συγκινεί πολύ. Ήταν μια φιλοδοξία μου που είχα μέσα στη μοναχικότητά μου» λέει.
Ο Πλούτος παρουσιάστηκε το 388 π.Χ., σε μια εποχή που η Αθηναϊκή οικονομία είχε υποστεί μεγάλο πλήγμα μετά την ήττα του Πελοποννησιακού Πολέμου. Ο Γιάννης Κακλέας υπογράφει τη μετάφραση- ελεύθερη απόδοση & σκηνοθεσία του αριστοφανικού κειμένου και αναμετριέται με την ουτοπία του σατιρικού ποιητή, φέρνοντας επί σκηνής διλήμματα και προβληματισμούς που επιμένουν στον χρόνο.
Συντελεστές
Μετάφραση- Ελεύθερη απόδοση κειμένου -Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Πρωτότυπη Μουσική: Βάιος Πράπας
Πρωτότυποι Στίχοι: Τελευταίος Καλεσμένος
Χορογραφίες: Στεφανία Σωτηροπούλου
Διανομή (με αλφαβητική σειρά):
Μαίρη Ανδρέου (Αερόπη), Μάνος Βακούσης (Χρεμύλος), Δημήτρης Διακοσάββας (Κλεώνυμος), Άννα Ευθυμίου (Πενία 3), Αλέξανδρος Ζουριδάκης (Πλούτος), Αναστασία Κελέση (Παρέα του Καρίωνα), Φαίη Κοκκινοπούλου (Αρχιδάμια), Ελένη Μισχοπούλου (Λυσιμάχη), Δημήτρης Μορφακίδης (Ελπίνωρ), Φαμπρίτσιο Μούτσο (Παρέα του Καρίωνα), Χριστίνα Μπακαστάθη (Παρέα του Καρίωνα), Χρυσή Μπαχτσεβάνη (Πενία 2), Κλειώ Δανάη Οθωναίου (Πενία 4), Αλεξάνδρα Παλαιολόγου (Ελπινίκη), Πολυξένη Σπυροπούλου (Πενία 1), Γιάννης Σύριος (Καρίων), Φωτεινή Τιμοθέου (Λευκοθέα), Γιάννης Τομάζος (Παρέα του Καρίωνα) , Χρήστος Τσάβος (Παρέα του Καρίωνα) Γιάννης Τσεμπερλίδης (Αρτεμίδωρος), Θάνος Φερετζέλης (Φιλοποίμην), Γιάννης Χαρίσης (Θρασύμαχος/ Αρχιερέας)
Χορευτές, χορεύτριες:
Αναστασία Κελέση, Στεφανία Σωτηροπούλου, Μάριος Χατζηαντώνης, Νικόλας Χατζηβασιλειάδης
Μουσικοί επί σκηνής: Βάιος Πράπας, Τελευταίος Καλεσμένος, * Χατζηφραγκέτα,
* Nalyssa Green, Δήμητρα Αντωνακούδη
*στις παραστάσεις στο Θέατρο Δάσους (Ιούλιος 2024), στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου και στο Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας.
Στην Παράβαση του έργου εμφανίζεται η Ιστορικός- Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μαρία Ευθυμίου
Γείτονες- Μύστες – Χορογραφία στον αγώνα Χρεμύλου και Πενίας: Ο Θίασος
· ετάρτη 3 & Πέμπτη 4 Ιουλίου- Θεσσαλονίκη, Θέατρο Δάσους -ΠΡΕΜΙΕΡΑ
· Παρασκευή 19 & Σάββατο 20 Ιουλίου- Επίδαυρος, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου (Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024)
· Παρασκευή 26 & Σάββατο 27 Ιουλίου– Κύπρος, Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Δράματος- Αρχαίο Θέατρο Κουρίου
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
· Σάββατο 3 Αυγούστου- Φίλιπποι, Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων (67ο Φεστιβάλ Φιλίππων)
· Τετάρτη 7 Αυγούστου - Δωδώνη, Αρχαίο Θέατρο Δωδώνης
· Σάββατο 10 Αυγούστου- Δίον, Αρχαίο Θέατρο Δίου (Φεστιβάλ Ολύμπου)
· Πέμπτη 29 Αυγούστου- Κιλκίς, Θέατρο Λόφου Αγ. Γεωργίου Δήμου Κιλκίς
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
· Κυριακή 1η Σεπτεμβρίου, Θεσσαλονίκη, Θέατρο Δάσους
· Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, Ελευσίνα, Παλαιό Ελαιουργείο Ελευσίνας
· Πέμπτη 12 Σεπτέμβριου, Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας
· Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, Κηποθέατρο Παπάγου
«ΠΛΟΥΤΟΣ»- ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ 2024 -ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Παρασκευή 19 & Σάββατο 20/07, στις 21.00 Με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους
Διακεκριμένη Ζώνη: 55€ Α΄
Ζώνη: 50€ Β΄
Ζώνη: 30€ Β΄
Ζώνη: Μαθητικό έως 18 ετών: 13€,
Άνω των 65 ετών: 22€,
Ομαδικό εισιτήριο: 22 €
Άνω Διάζωμα: 25€, 20 €, 15 €
(Περιορισμένης Ορατότητας: 10 €, Νεανικό (έως 28 ετών), για πολύτεκνους (γονείς και παιδιά): Μείωση 20% επί της αρχικής τιμής,
Ομαδικό εισιτήριο: 15 €)
ΑΜΕΑ: 5€,
Άνεργοι: 5€ (Στο Άνω Διάζωμα με την επίδειξη της σχετικής κάρτας)
Δημότες Λυγουριού: Άνω Διάζωμα (Παρασκευή 19/07): 5€
Ατέλειες ΣΕΗ & θεατρολόγων: Άνω Διάζωμα *Η προβλεπόμενη έκπτωση του μαθητικού εισιτηρίου στη Β΄Ζώνη καθώς και του νεανικού εισιτηρίου στο Άνω Διάζωμα ισχύει και για τις πολύτεκνες οικογένειες (γονείς και παιδιά) Εκπτωτικό πακέτο εισιτηρίων: Αγορά τεσσάρων εισιτηρίων (ανά παράσταση) στην τιμή των τριών εκτός διακεκριμένης και Α’ Ζώνης. Ισχύουν μόνο για Παρασκευή
Η αγορά εισιτηρίων μεταφοράς γίνεται μέσω της ιστοσελίδας more, στο ακόλουθο link: https://www.more.com/walk/metakinisi-theaton-epidauros-2024/
Με την αγορά του εισιτηρίου μεταφοράς, η θέση στο λεωφορείο είναι αυτομάτως κατοχυρωμένη. Η αγορά του εισιτηρίου λεωφορείου μπορεί να γίνεται μέχρι τις 14:00 της ίδιας ημέρας. Τα λεωφορεία θα αναχωρούν τις ημέρες των παραστάσεων στις 17:00 από το Μετρό του Ελαιώνα. H επιστροφή θα γίνεται 30′ λεπτά μετά το τέλος της κάθε παράστασης. Τα λεωφορεία επιστρέφουν στην Αθήνα και σταματούν στο Μετρό Συντάγματος και Μετρό Ελαιώνα.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ το Σάββατο 29 Ιουνίου 2024
Το «ταξίδι» της παράστασης που παρουσιάζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη, καθώς η πρεμιέρα δόθηκε στο Θέατρο Δάσους στις 3 & 4 Ιουλίου, ενώ στις 19 & 20 Ιουλίου θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, για να ακολουθήσει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα.
Εκτός από τον Μάνο Βακούση που κρατά τον ρόλο του Χρεμύλου, στο θίασο συμμετέχουν η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, η Φαίη Κοκκινοπούλου, ο Δημήτρης Διακοσάββας, η Κλειώ Δανάη Οθωναίου και πολλοί ακόμα ηθοποιοί.
Στο μουσικό μέρος της παράστασης παίρνουν μέρος το συγκρότημα Χατζηφραγκέτα, η Nalyssa Green και ο Τελευταίος Καλεσμένος, ενώ μια δυνατή έκπληξη του έργου αποτελεί και η εμφάνιση στην Παράβαση της Καθηγήτριας Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μαρίας Ευθυμίου.
Τι μας λέει αυτό το έργο και ποιος είναι ο Πλούτος για τη ζωή μας; «Με τον πλούτο μπαίνουμε σε μια σημερινή δοκιμασία. Ο θεός Πλούτος είναι σύμβολο ισορροπίας του ανθρώπου. Στο έργο πάει στο Ακληπιείο για να βρει την υγεία του. Μόνο έτσι υπάρχει ισορροπία στο μυαλό μας και δεν κατασπαράζουμε τον διπλανό μας. Η σύλληψη του Κακλέα για το έργο είναι συναρπαστική, επειδή παντρεύει με έναν αληθινό τρόπο τον Πελοποννησιακό Πόλεμο, τον εμφύλιο που κράτησε 27 χρόνια και είναι και το θέμα του έργου με τον σημερινό εμφύλιο που έχει πάντα μέσα του ο άνθρωπος. Οπότε κάτω από την κωμωδία του Αριστοφάνη βρίσκονται όλες οι έννοιες της Δημοκρατίας» τονίζει σήμερα στο ο Μάνος Βακούσης.
Η παράσταση του Γιάννη Κακλέα θα έχει σύγχρονα κοστούμια, ζωντανή μουσική καθ’όλη τη διάρκεια του έργου και δύο γυναίκες που θα εμφανιστούν για πρώτη φορά σε αρχαίο δράμα, την ηθοποιό Αλεξάνδρα Παλαιολόγου και την καθηγήτρια Ιστορίας Μαρία Ευθυμίου. «Όλα αυτά τα σύγχρονα είναι το εξωτερικό περίβλημα του έργου. Από μέσα ο Κακλέας φτιάχνει έναν κόσμο πονεμένο, που έχει καταστραφεί από τον εμφύλιο τον τότε και τον σημερινό. Ο σκηνοθέτης από τη μια κρατάει το κλασικό στοιχείο, που είναι το έργο και η ιστορία του και από την άλλη βάζει το νέο στοιχείο, παρουσιάζοντας σύγχρονους ανθρώπους, όπως ντύνονται σήμερα. Βάζει τον Χρεμύλο να λέει «παιδί μου» τον δούλο Καρύωνα. Είναι μια πολύ ωραία αλλαγή που κάνει. Στο έργο ο Καρύωνας είναι ένας δούλος, αλλά στο δικό μας έργο είναι ο γιός του Χρεμύλου σηματοδοτώντας ότι είναι όλα παιδιά μας, και τα δικά μας παιδιά, αλλά και το παιδί του άλλου. Αυτό είναι μια τεράστια αγκαλιά στον νέο άνθρωπο» αναφέρει ο γνωστός ηθοποιός.
Ο Μάνος Βακούσης, ένας ηθοποιός που έχει μεγαλουργήσει πλάι στον Αλέξη Μινωτή, τον Κάρολο Κουν, τον Σπύρο Ευαγγελάτο, τον Σωτήρη Τσαφούλια και πλήθος ακόμα σπουδαίων ελλήνων καλλιτεχνών, νιώθει σήμερα ταπεινός για το "Μεγάλο Βραβείο Θεάτρου" που του αποδόθηκε πρόσφατα. «Όταν έχεις γεννοβολήσει πολλά παιδιά, όπως για μένα είναι οι ρόλοι που έχω παίξει και με τους οποίους έχω ασχοληθεί ατελείωτες ώρες, είσαι ταπεινός. Αυτό το βραβείο το απόλαυσα πάρα πολύ γιατί μου άνοιξε πάλι το παιχνίδι της έρευνας σε νέους ρόλους. Με ωθεί πάλι στη μαγική λέξει που λέγεται απορία. Νιώθω ότι ξεκινάω πάλι από την αρχή. Τώρα πια έχω την ευκαιρία να επιλέγω τους ρόλους μου και αυτό είναι ένα δώρο για εμένα. Παλιά ήθελα απλά να παίζω συνέχεια και οπουδήποτε. Είχα αυτήν την τρέλα, δεν ήθελα τίποτα άλλο. Ήμουν ένα παιδί που πάντα ανέβαινα στα δέντρα και έπιανα τις χρυσόμυγες και πάντα έκανα τέτοιες παλαβομάρες για να ομορφαίνω τον κόσμο. Ο ηθοποιός που παίζει στη σκηνή με τον θεατή που τον παρακολουθεί γίνονται ένα. Μπαίνει ο ένας στην ψυχή του άλλου και δημιουργείται μια ρωγμή αγάπης. Για πολλά χρόνια άκουγα στο δρόμο να λένε οι άνθρωποι που με έβλεπαν «Ο ηθοποιός, ο ηθοποιός» και δεν έλεγαν «ο Μάνος Βακούσης». Τα τελευταία χρόνια τους ακούω να με φωνάζουν με το όνομά μου και αυτό με συγκινεί πολύ. Ήταν μια φιλοδοξία μου που είχα μέσα στη μοναχικότητά μου» λέει.
Πλούτος: Λίγα λόγια για το έργο
Ο Χρεμύλος ανησυχεί για το μέλλον του γιου του. Ποιον δρόμο θα πρέπει να επιλέξει στη ζωή του: τον τίμιο, που θα τον αναγκάσει να ζει στη φτώχεια και στην ανέχεια ή τον δρόμο της ατιμίας και της διαφθοράς, που θα τον βοηθήσει να ζήσει άνετα τη ζωή του; Η συνάντηση με τον Πλούτο, που κυκλοφορεί τυφλός και τιμωρημένος από τον Δία, θα τον βοηθήσει να λύσει το πρακτικό του πρόβλημα. Τι θα γίνει όμως με το ηθικό; Μπορεί να συμβαδίσει ο πλούτος με την αρετή; Ποια η διαφορά των ανθρώπων με λεφτά από τους πραγματικά πλούσιους ανθρώπους; Και ποιο είναι τελικά το συμφέρον των πολιτών; Ο άκρατος ατομικός πλουτισμός ή ένα πλούσιο δημόσιο ταμείο;Ο Πλούτος παρουσιάστηκε το 388 π.Χ., σε μια εποχή που η Αθηναϊκή οικονομία είχε υποστεί μεγάλο πλήγμα μετά την ήττα του Πελοποννησιακού Πολέμου. Ο Γιάννης Κακλέας υπογράφει τη μετάφραση- ελεύθερη απόδοση & σκηνοθεσία του αριστοφανικού κειμένου και αναμετριέται με την ουτοπία του σατιρικού ποιητή, φέρνοντας επί σκηνής διλήμματα και προβληματισμούς που επιμένουν στον χρόνο.
Συντελεστές
Μετάφραση- Ελεύθερη απόδοση κειμένου -Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Πρωτότυπη Μουσική: Βάιος Πράπας
Πρωτότυποι Στίχοι: Τελευταίος Καλεσμένος
Χορογραφίες: Στεφανία Σωτηροπούλου
Διανομή (με αλφαβητική σειρά):
Μαίρη Ανδρέου (Αερόπη), Μάνος Βακούσης (Χρεμύλος), Δημήτρης Διακοσάββας (Κλεώνυμος), Άννα Ευθυμίου (Πενία 3), Αλέξανδρος Ζουριδάκης (Πλούτος), Αναστασία Κελέση (Παρέα του Καρίωνα), Φαίη Κοκκινοπούλου (Αρχιδάμια), Ελένη Μισχοπούλου (Λυσιμάχη), Δημήτρης Μορφακίδης (Ελπίνωρ), Φαμπρίτσιο Μούτσο (Παρέα του Καρίωνα), Χριστίνα Μπακαστάθη (Παρέα του Καρίωνα), Χρυσή Μπαχτσεβάνη (Πενία 2), Κλειώ Δανάη Οθωναίου (Πενία 4), Αλεξάνδρα Παλαιολόγου (Ελπινίκη), Πολυξένη Σπυροπούλου (Πενία 1), Γιάννης Σύριος (Καρίων), Φωτεινή Τιμοθέου (Λευκοθέα), Γιάννης Τομάζος (Παρέα του Καρίωνα) , Χρήστος Τσάβος (Παρέα του Καρίωνα) Γιάννης Τσεμπερλίδης (Αρτεμίδωρος), Θάνος Φερετζέλης (Φιλοποίμην), Γιάννης Χαρίσης (Θρασύμαχος/ Αρχιερέας)
Χορευτές, χορεύτριες:
Αναστασία Κελέση, Στεφανία Σωτηροπούλου, Μάριος Χατζηαντώνης, Νικόλας Χατζηβασιλειάδης
Μουσικοί επί σκηνής: Βάιος Πράπας, Τελευταίος Καλεσμένος, * Χατζηφραγκέτα,
* Nalyssa Green, Δήμητρα Αντωνακούδη
*στις παραστάσεις στο Θέατρο Δάσους (Ιούλιος 2024), στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου και στο Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας.
Στην Παράβαση του έργου εμφανίζεται η Ιστορικός- Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μαρία Ευθυμίου
Γείτονες- Μύστες – Χορογραφία στον αγώνα Χρεμύλου και Πενίας: Ο Θίασος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ
ΙΟΥΛΙΟΣ· ετάρτη 3 & Πέμπτη 4 Ιουλίου- Θεσσαλονίκη, Θέατρο Δάσους -ΠΡΕΜΙΕΡΑ
· Παρασκευή 19 & Σάββατο 20 Ιουλίου- Επίδαυρος, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου (Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024)
· Παρασκευή 26 & Σάββατο 27 Ιουλίου– Κύπρος, Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Δράματος- Αρχαίο Θέατρο Κουρίου
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
· Σάββατο 3 Αυγούστου- Φίλιπποι, Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων (67ο Φεστιβάλ Φιλίππων)
· Τετάρτη 7 Αυγούστου - Δωδώνη, Αρχαίο Θέατρο Δωδώνης
· Σάββατο 10 Αυγούστου- Δίον, Αρχαίο Θέατρο Δίου (Φεστιβάλ Ολύμπου)
· Πέμπτη 29 Αυγούστου- Κιλκίς, Θέατρο Λόφου Αγ. Γεωργίου Δήμου Κιλκίς
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
· Κυριακή 1η Σεπτεμβρίου, Θεσσαλονίκη, Θέατρο Δάσους
· Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, Ελευσίνα, Παλαιό Ελαιουργείο Ελευσίνας
· Πέμπτη 12 Σεπτέμβριου, Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας
· Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, Κηποθέατρο Παπάγου
«ΠΛΟΥΤΟΣ»- ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ 2024 -ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Παρασκευή 19 & Σάββατο 20/07, στις 21.00 Με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους
Διακεκριμένη Ζώνη: 55€ Α΄
Ζώνη: 50€ Β΄
Ζώνη: 30€ Β΄
Ζώνη: Μαθητικό έως 18 ετών: 13€,
Άνω των 65 ετών: 22€,
Ομαδικό εισιτήριο: 22 €
Άνω Διάζωμα: 25€, 20 €, 15 €
(Περιορισμένης Ορατότητας: 10 €, Νεανικό (έως 28 ετών), για πολύτεκνους (γονείς και παιδιά): Μείωση 20% επί της αρχικής τιμής,
Ομαδικό εισιτήριο: 15 €)
ΑΜΕΑ: 5€,
Άνεργοι: 5€ (Στο Άνω Διάζωμα με την επίδειξη της σχετικής κάρτας)
Δημότες Λυγουριού: Άνω Διάζωμα (Παρασκευή 19/07): 5€
Ατέλειες ΣΕΗ & θεατρολόγων: Άνω Διάζωμα *Η προβλεπόμενη έκπτωση του μαθητικού εισιτηρίου στη Β΄Ζώνη καθώς και του νεανικού εισιτηρίου στο Άνω Διάζωμα ισχύει και για τις πολύτεκνες οικογένειες (γονείς και παιδιά) Εκπτωτικό πακέτο εισιτηρίων: Αγορά τεσσάρων εισιτηρίων (ανά παράσταση) στην τιμή των τριών εκτός διακεκριμένης και Α’ Ζώνης. Ισχύουν μόνο για Παρασκευή
Μεταφορά θεατών στην Επίδαυρο με πούλμαν του Φεστιβάλ Αθηνών
Οι θεατές που θέλουν να παρακολουθήσουν την παράσταση «Πλούτος» του Αριστοφάνη που θα παρουσιαστεί, στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στις 19 & 20 Ιουλίου, μπορούν να εξασφαλίσουν τη μεταφορά τους προς και από την Επίδαυρο με εισιτήριο που κοστίζει 16 ευρώ.Η αγορά εισιτηρίων μεταφοράς γίνεται μέσω της ιστοσελίδας more, στο ακόλουθο link: https://www.more.com/walk/metakinisi-theaton-epidauros-2024/
Με την αγορά του εισιτηρίου μεταφοράς, η θέση στο λεωφορείο είναι αυτομάτως κατοχυρωμένη. Η αγορά του εισιτηρίου λεωφορείου μπορεί να γίνεται μέχρι τις 14:00 της ίδιας ημέρας. Τα λεωφορεία θα αναχωρούν τις ημέρες των παραστάσεων στις 17:00 από το Μετρό του Ελαιώνα. H επιστροφή θα γίνεται 30′ λεπτά μετά το τέλος της κάθε παράστασης. Τα λεωφορεία επιστρέφουν στην Αθήνα και σταματούν στο Μετρό Συντάγματος και Μετρό Ελαιώνα.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ το Σάββατο 29 Ιουνίου 2024