Tα εισιτήρια εξαντλήθηκαν. Οι δηµοσιογράφοι είχαµε ενηµερωθεί µέρες πριν από το γραφείο Τύπου του Εθνικού Θεάτρου για την πολυσυζητηµένη παράσταση «Ορέστεια» µέσα από τη σκηνοθετική µατιά του Θεόδωρου Τερζόπουλου στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Και οι θεατές; Προσπαθούσαν µέχρι την τελευταία στιγµή να βρουν έστω ένα εισιτήριο για την εµβληµατική τριλογία του Αισχύλου και τελευταίο σωζόµενο έργο του.

Για 180 λεπτά περισσότεροι από 14.000 θεατές, την Παρασκευή στις 9 το βράδυ, και το Σάββατο ακόµη 14.000 θεατές, αδιαφόρησαν για τον καύσωνα και την ταλαιπωρία, και παρέµειναν µέχρι το τέλος στις θέσεις τους για να χειροκροτήσουν τους συντελεστές ενός απαιτητικού έργου.

Τι γίνεται αλήθεια όταν είναι sold out η Επίδαυρος;

Τι γίνεται αλήθεια όταν είναι sold out η Επίδαυρος; Υπάρχει πάντα λόγος. Ειδικά τώρα, που ο διεθνώς καταξιωµένος σκηνοθέτης και δάσκαλος Θεόδωρος Τερζόπουλος συνεργάζεται για πρώτη φορά µε το Εθνικό, υπογράφοντας και τα εντυπωσιακά κοστούµια, τα σκηνικά, τους φωτισµούς.

Διαβάστε ακόμα: Μάνος Βακούσης στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ: Ο πλούτος είναι το σύμβολο της ισορροπίας μας (Εικόνες)


Την επόµενη κιόλας ηµέρα όλοι µιλούσαν για µια «ιστορική» παράσταση χωρίς µικρόφωνα. Αλλά και «εµπειρία ζωής». Έγραφαν στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αυθεντικότητα και τη δύναµη ερµηνείας των ηθοποιών. Τι σηµαίνει να παραµένεις πιστός στην κλασική ερµηνεία και να µην επιδιώκεις απλώς να εντυπωσιάσεις.

«Εµείς θα πάµε χωρίς µικρόφωνο στην Επίδαυρο», είχε πει ο σκηνοθέτης του έργου. Για να µη δούµε παραφωνίες αυτή τη φορά, µαζικές αποχωρήσεις, γιουχαΐσµατα. Να ακούσουµε το παρατεταµένο χειροκρότηµα από ηθοποιούς, σκηνοθέτες και λάτρεις του θεάτρου, όπως η Εύα Νάθενα και η Κατερίνα Ευαγγελάτου. Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος «έπαιξε» µε το απρόβλεπτο, το ασυνήθιστο, το παράδοξο. Έθεσε ερωτήµατα και διλήµµατα. Επένδυσε στον χρόνο και τη µνήµη. Σε λίγες ηµέρες (στις 19 του µηνός) η παράσταση θα φιλοξενηθεί για µια παράσταση στο Θέατρο ∆άσους στη Θεσσαλονίκη. Για 180 λεπτά ακόµη.

Δημοσιεύθηκε στην «Απογευματινή»