Σπουδαίοι θεατράνθρωποι κάνουν πρεμιέρα από σήμερα και μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Πρόκειται για επτά πρεμιέρες που καλύπτουν και τον πιο απαιτητικό θεατρόφιλο.

Κωμωδίες, δράματα, σύγχρονο και κλασικό ρεπερτόριο, με υπογραφές-εγγυήσεις απόλαυσης μας καλούν να τα απολαύσουμε.

*Διαβάστε ακόμαΘεοφανία Παπαθωµά: Η µεταµόρφωσή της σε Βέµπο - Πρεμιέρα για το "Μια ζωή Ελλάδα" στο "Βρετάνια" ανήµερα της 28ης Οκτωβρίου


Οι 6+1 πολυαναμενόμενες πρεμιέρες για τους θεατρόφιλους 

Σταμάτης Φασουλής, Γιάννης Κακλέας, Θέμις Μαρσέλου και Σωτήρης Τσαφούλιας σκηνοθετούν καταξιωμένους πρωταγωνιστές. Μεταξύ αυτών ο Στέλιος Μάινας, ο Γιάννης Βούρος, η Πέγκυ Σταθακοπούλου, η Ελένη Καστάνη και ο ίδιος ο Φασουλής, που παίρνει την «μπαγκέτα» του κάνοντας focus (και) στον εαυτό του.

Η αυλαία σηκώνεται απόψε με την κωμωδία «Η Δεξιά, η Αριστερά και ο κυρ-Παντελής» του Αλέκου Σακελλάριου και του Χρήστου Γιαννακόπουλου, διά χειρός Φασουλή, με φόντο το Μικρό Παλλάς! Μαζί του στη σκηνή οι Ελένη Καστάνη, Γιώργος Δεπάστας, Δέσποινα Πολυκανδρίτου. «Η συγκεκριμένη κωμωδία είναι λυτρωτική και μάλιστα είναι η μοναδική που έχει γραφτεί για τα Δεκεμβριανά! Πρόκειται για ένα διαχρονικό έργο, ένα πραγματικό διαμάντι», λέει ο ίδιος χαρακτηριστικά.

Το νέο, ριζικά ανακαινισμένο Θέατρο Κνωσός, από την άλλη, συστήνεται απόψε ξανά στο κοινό με το έξοχο «Brokeback Mountain» σε σκηνοθεσία του επίσης καταξιωμένου Κωνσταντίνου Ρήγου, με τους Δημήτρη Καπουράνη και Μιχαήλ Ταμπακάκη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Πρόκειται, όπως θα θυμάστε και από την αριστουργηματική ταινία, πάνω στην οποία βασίζεται, για την ιστορία δύο καουμπόηδων που η ζωή τους καταστράφηκε εξαιτίας του απαγορευμένου (στην εποχή που εξελίσσεται η πλοκή) έρωτά τους.

Τώρα, έπειτα από την περσινή μεγάλη της επιτυχία, «Η αξία της ζωής» της Τζέιν Άντερσον, σε σκηνοθεσία του Σωτήρη Τσαφούλια, επανέρχεται απόψε στο Θέατρο του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης με τον ίδιο θίασο αναγνωρισμένων ηθοποιών: Αθηνά Τσιλύρα, Πέγκυ Σταθακοπούλου, Βασίλη Ρίσβα και Δημήτρη Μαυρόπουλο. Πρωταγωνίστριες, δύο εξαδέρφες με τους συζύγους τους που συναντιούνται μετά από καιρό έχοντας υποστεί μια τρομερή απώλεια. Με συμπόνια, ειλικρίνεια και χιούμορ, εξερευνά σε βάθος την αξία της ζωής.

Ένα σύγχρονο κλασικό έργο κάνει επίσης πρεμιέρα σήμερα: «Ο θεός της σφαγής» της Γιασμίνα Ρεζά, από τα κορυφαία δείγματα της διεθνούς δραματουργίας, «ντεμπουτάρει» στο Θέατρο Πορεία σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης, σε σκηνοθεσία Μάνου Βαβαδάκη. Πρωταγωνιστούν οι Ιώ Ασηθιανάκη, Φανή Γεωργακάκη, Γιώργος Κριθάρας και Φοίβος Παπακώστας. Σε ένα σαλόνι στο Παρίσι, δύο ζευγάρια συναντιούνται για να συζητήσουν τη συμπλοκή των δύο 11χρονων παιδιών τους. Και φανερώνουν τους μύχιους εαυτούς τους σε μια αρχικά πολιτισμένη, ώριμη συζήτηση, που θα οδηγηθεί στην απροκάλυπτη βαρβαρότητα.

Από την πλευρά του, ο Γιάννης Κακλέας επιστρέφει από αύριο στο Θέατρο Γκλόρια με τον «Επιθεωρητή». Ο σκηνοθέτης των μεγάλων θεατρικών επιτυχιών αυτή τη φορά ανεβάζει το αριστούργημα του κορυφαίου Ρώσου δραματουργού Νικολάι Γκόγκολ, με τον Θοδωρή Σκυφτούλη και τον Στέλιο Μάινα στους δύο κεντρικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος, πάλι, σκηνοθετεί ένα από τα κορυφαία έργα της παγκόσμιας δραματουργίας τη «Λυσσασμένη γάτα» του Τενεσί Ουίλιαμς, από αύριο, στο Θέατρο Αθηνά. Είναι το έργο που έγινε μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία με την Ελίζαμπεθ Τέιλορ (σε ρεσιτάλ... υστερίας, όπως το απαιτεί ο χαρακτήρας που υποδύεται), και τον Πολ Νιούμαν. Ο Πέτρος Λαγούτης θα υποδυθεί τον εμβληματικό ρόλο του Μπρικ, του εγκλωβισμένου στα συναισθήματα και στη σχέση του με τον πατέρα του, η Μάρθα Λαμπίρη Φεντόρουφ τη Μάγκι, σύζυγο του Μπρικ, μια γυναίκα γεμάτη επιθυμίες και φιλοδοξίες, και ο Γιάννης Βούρος τον ετοιμοθάνατο πατέρα του Μπρικ.

Όσο για το «Caveman», μόλις ξεκίνησε για ακόμη μία χρονιά, στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου Αργώ. Η Θέμις Μαρσέλλου σκηνοθετεί τον Γιάννη Δρακόπουλο στον ρόλο του πιο δημοφιλούς ανθρώπου των σπηλαίων! Μια κωμωδία παγκόσμιας εμβέλειας που γράφτηκε από τον Αμερικανό κωμικό Ρομπ Μπέκερ, απογειώνοντας τις παρεξηγήσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών.